Skrevet av Emne: Tråden for trangsynte menn  (Lest 43955 ganger)

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #105 : 21. desember 2011, 23:10 »
Her hadde jeg håpet at man kunne diskutere "transynte menn", slik trådstarter "bmw123" la opp til. Men trådstarter skuffer ved at han (hun?) slenger med leppa innledningsvis, men har overhodet intet konstruktivt å bidra med.

Synes ikke den posten du kom med nå var noe mer fornuftig enn mine innlegg. Setter pris på om du kommer med noen eksempler der jeg ''overhodet ikke har noe konstruktivt å bidra med'', eller der jeg ''slenger med leppa''

Selvom denne tråden egentlig var til deg, synes jeg at jeg må få lov til å delta jeg også Smiley Smiley

Utlogget erikv2

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #106 : 25. desember 2011, 01:05 »
slett.


Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #107 : 25. desember 2011, 12:54 »
Ikke ta deg selv og meningene dine så høytidelig nå, Ingreen. Fjas og rør er en del av pakka her inne Wink
Sant nok, fjas er en del av forumet her inne, og jeg henger meg på fjase-lasset selv mange ganger. Det er bare dumt om nær sagt alle tråder ender i fjas.

Takk Smiley Du tar deg nær fordi dette er noe som du står for, det er lettere for andre og da terge deg...
Jeg er vant til å bli terget, og vennskapelig terging er bare moro. Men er ikke dette med kjønnsroller noe som engasjerer de aller fleste av oss? Det angår oss alle. Derfor mener jeg at temaet fortjener en skikkelig diskusjon.
Sitat
Men tenk hvor mange punkter du treffer hos andre som føler motsatt av deg Wink
Mener du her at jeg sårer? I tilfelle tror jeg det er viktig at folk skiller på et generelt syn, og en mening om enkeltindivider. Jeg tillater meg å snakke generelt - prinisppielt - men jeg har ingenting med å dømme enkeltpersoner.
Sitat
Jeg syntes det er gøy og høre hva du har og si, fordi jeg respekterer andres syn selv om jeg ikke er enig i alt.
Men skulle likt og sett deg slenge ut litt svada og løsne på skjorte snippen, for humor finnes vel i deg også? Cheesy
Hvis du respekterer mitt syn så er du faktisk en av få. Mitt syn er i ferd med å kriminaliseres Smiley
Satser på å løsne på snippen og spre humor så ofte jeg kan, men kjønnsrolle-debatten engasjerer meg såpass mye at jeg har vansker med å flåse den bort.

Synes ikke den posten du kom med nå var noe mer fornuftig enn mine innlegg. Setter pris på om du kommer med noen eksempler der jeg ''overhodet ikke har noe konstruktivt å bidra med'', eller der jeg ''slenger med leppa''
Jeg fikk inntrykk av at du hadde sterke meninger om dette temaet, men har uttalt deg minimalt og forklart lite. Jeg hadde bare forventet mer siden det var du som opprettet tråden. Jeg var ikke ute etter en monolog, men når jeg først kastet meg ut i tråden hadde jeg håpet på en aktiv diskusjon. Jeg har inntrykk av at det er så mange som synes jeg har syke meninger - det ser jeg hele tiden. Men det fine da er om folk faktisk kan gå i detalj og forklare hvor det brister, og ikke minst: komme med et alternativ. En alternativ moral. Forklare hvorfor denne er bedre osv. Slike mottdebattanter er det lettere å få respekt for sammenlinet med de som spimpelt avfeier synet ditt som vanvidd.
Sitat
Selvom denne tråden egentlig var til deg, synes jeg at jeg må få lov til å delta jeg også Smiley Smiley
Ja, som nevnt over er det hva jeg etterlyser.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #108 : 25. desember 2011, 13:14 »
Nei jeg tror ikke du sårer noen,men folk reagerer forskjellig. Noen kan svare konkret, andre blir så provosert at topplokket ikke henger med i skrivingen Wink Derfor får du de svarene du mener ikke er skikkelige svar.

Ja det er en viktig agenda, men de fleste er over og ferdig med dette. Og spesielt kvinner, fordi at her i Norge så lever vi "fritt".

Andre land derimot kjemper fortsatt kvinner for sine egne rettigheter. Jeg tror du provoserer mange fordi at folk tenker med en gang på det ekstreme, de værste tilfellene...Det er de vi til vanlig hører om..

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #109 : 25. desember 2011, 16:56 »

Jeg fikk inntrykk av at du hadde sterke meninger om dette temaet, men har uttalt deg minimalt og forklart lite. Jeg hadde bare forventet mer siden det var du som opprettet tråden.

Grunnen til at jeg startet tråden, var for å hindre at all dritten havna i de andre forumene. At noen spytter ut sine egne meninger om et fullstendig irrelevant emne bør ikke skje i f.eks styrkeløftsforumet. Derfor starta jeg denne tråden, slik at folk kan få ut sin frustrasjon uten å ødlegge saklige tråder Wink

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #110 : 25. desember 2011, 17:03 »
Hvorfor blå tekst?
Er jul nå så bruk hvertfall noe rødt.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #111 : 25. desember 2011, 17:47 »
Grunnen til at jeg startet tråden, var for å hindre at all dritten havna i de andre forumene. At noen spytter ut sine egne meninger om et fullstendig irrelevant emne bør ikke skje i f.eks styrkeløftsforumet. Derfor starta jeg denne tråden, slik at folk kan få ut sin frustrasjon uten å ødlegge saklige tråder Wink

Liker at du startet denne tråden jeg Smiley Kjekt med tråder der alle kan få sagt sitt! Er bare det at over Internett er tolkninger ikke alltids så lett, selv om jeg selv syntes dette er morro Cheesy

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #112 : 25. desember 2011, 18:55 »
Hvorfor blå tekst?

Kvifor ikkje? Smiley

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #113 : 03. januar 2012, 10:53 »
Umulig å ta kristenfolk seriøst uansett. På tide å våkne opp fra fantasiene og eventyrene.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #114 : 03. januar 2012, 22:11 »
Umulig å ta kristenfolk seriøst uansett. På tide å våkne opp fra fantasiene og eventyrene.

Ikke noe galt i å være kristen. Jeg er det, og jeg er selvsagt best.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #115 : 04. januar 2012, 09:46 »
Ikke noe galt i å være kristen. Jeg er det, og jeg er selvsagt best.

Totally agree! Me too Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #116 : 04. januar 2012, 12:33 »
Ingen vits i å frivillig fremstå som hjerneskadd, er det vel?

Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Tråden for trangsynte menn
« #117 : 04. januar 2012, 12:45 »
Ingen vits i å frivillig fremstå som hjerneskadd, er det vel?



Det vet vel du alt om!?

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Tråden for trangsynte menn
« #118 : 04. januar 2012, 16:09 »
Det vet vel du alt om!?

Dette må være den mest oppbrukte, barnslige og pinlige eieforsøket som finnes i verden, nesten på linje med "du er dum"

Jeg kan jo følge ditt nivå;

Nei, men det gjør nok du!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget steele

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 522
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 522

  • Morrapose
Sv: Tråden for trangsynte menn
« #119 : 04. januar 2012, 18:44 »
Dette må være den mest oppbrukte, barnslige og pinlige eieforsøket som finnes i verden, nesten på linje med "du er dum"

Jeg kan jo følge ditt nivå;

Nei, men det gjør nok du!

Er det noe som er oppbrukt i denne verden, så må det da inderlig være mordi!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!