Skrevet av Emne: teknikk vs styrke  (Lest 32308 ganger)

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: teknikk vs styrke
« #120 : 31. desember 2011, 02:58 »
Det å tro at Chi vist på den måten er ekte må virkelig være de samme som tror at profesjonell wrestling er 100 % ekte

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: teknikk vs styrke
« #121 : 31. desember 2011, 10:48 »
Lider du av Pseudologia fantastica ?

Du glemte kanskje at syke teknikk menn også kan slenge en bøsing i bakken, og du med hendene foran øynene og kuken har ikke så mye å stille opp med når bakhodet treffer bakken.. da blir det vel total back-out, og teknikkfyren har vunnet. Og ja, en liten men dyktig teknikkfyr kan legge en dobbelt så tung fyr i bakken.


Jeg har for stor nakke, så huet rekker ikke ned til bakken når jeg står opp ned engang.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: teknikk vs styrke
« #122 : 31. desember 2011, 10:57 »
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget FOG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: teknikk vs styrke
« #123 : 31. desember 2011, 12:28 »
Hahaha. Dere tror ikke på folk som slår ut andre på en meters avstand etc? Så dere superhumen på discovery med han fyren som gjorde det på elevene sine? Funka helt til han skulle prøve det på programlederen, da skjedde det ikke en dritt. Morsomt. Fant ikke noe link på det, skal lete litt mer senere. Det de kaller chi/qi kan vel best forklares med herding av kroppen. Morsomt at vi aldri får se sånne folk i kamp...

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455


Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: teknikk vs styrke
« #125 : 31. desember 2011, 13:04 »
The mind is a powerfull bullsitter.
jaman! Er også klipp av "mestere" som klarer så knocke ut folk UTEN å røre de også! SHjit farlige folk.

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: teknikk vs styrke
« #126 : 02. januar 2012, 13:21 »
Hahaha. Dere tror ikke på folk som slår ut andre på en meters avstand etc? Så dere superhumen på discovery med han fyren som gjorde det på elevene sine? Funka helt til han skulle prøve det på programlederen, da skjedde det ikke en dritt. Morsomt. Fant ikke noe link på det, skal lete litt mer senere. Det de kaller chi/qi kan vel best forklares med herding av kroppen. Morsomt at vi aldri får se sånne folk i kamp...

rart det.  Wink
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget The Weise-Guy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 886
  • Honnør: 375
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 886

  • Nidarø Styrkeløftklubb
Sv: teknikk vs styrke
« #127 : 02. januar 2012, 19:40 »
Hahaha. Dere tror ikke på folk som slår ut andre på en meters avstand etc? Så dere superhumen på discovery med han fyren som gjorde det på elevene sine? Funka helt til han skulle prøve det på programlederen, da skjedde det ikke en dritt. Morsomt. Fant ikke noe link på det, skal lete litt mer senere. Det de kaller chi/qi kan vel best forklares med herding av kroppen. Morsomt at vi aldri får se sånne folk i kamp...

Vi får jo se sånne i kamp, som f.eks sett på dette klippet jeg linka til under.  Hvor en chi mester av trettiførste dan, som har holdt på hele livet for og trene seg opp til og klare og slå ned folk uten en gang og være borti dem går mot en MMA utøver.  Vi får se ham i aksjon mot sine egne elever og jaggu får de gjennomgå, han banker dem sønder og sammen og de har ikke nubbtjangs.  Han har gått 200 kamper, og av disse 200 kampene har han vunnet 200.

http://www.youtube.com/watch?v=FhhWcRGRtOI#noexternalembed&feature=channel_page

Etterpå møter han MMA utøveren i kamp(vedda 5000 Dollar på at han skulle vinne) og jeg er ikke helt sikker på hva som skjedde her, mulig han hadde en dårlig dag eller glemte og varme opp eller noe, for den teknikken han brukte mot elevene sine var ikke like effektiv i denne kampen.

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: teknikk vs styrke
« #128 : 02. januar 2012, 20:21 »
Jeg satte chi på banen i denne diskusjonen, og sa at det ikke var nødvendig å diskutere det videre, for da ender vi bare opp med etiske og reiligøse spørsmål om hvorvidt noe er ekte eller ikke. Noe som er way off topic, og kan heller diskuteres i en annen tråd.

Sprøsmålet var om en liten teknikkfyr kan slå en svær bøsing. Og svaret er ja, uavhengig av chi.
Men vi må selvsagt ta i betraktning at det er forskjell på bøsinger og teknikkfyrer. Men om man snakker om en Strongman og en ala Bruce Lee, ville Lee vunnet. (Les blå innlegg tidligere i tråden)

De som har noen fornuftige argumenter kan åpne kjeften, skrullinger som ikke vet hva dette handler om kan holde seg stille. Wink

(Og trådstarter.. har du gitt deg?)

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Sv: teknikk vs styrke
« #129 : 03. januar 2012, 01:58 »
Jeg satte chi på banen i denne diskusjonen, og sa at det ikke var nødvendig å diskutere det videre, for da ender vi bare opp med etiske og reiligøse spørsmål om hvorvidt noe er ekte eller ikke. Noe som er way off topic, og kan heller diskuteres i en annen tråd.

Sprøsmålet var om en liten teknikkfyr kan slå en svær bøsing. Og svaret er ja, uavhengig av chi.
Men vi må selvsagt ta i betraktning at det er forskjell på bøsinger og teknikkfyrer. Men om man snakker om en Strongman og en ala Bruce Lee, ville Lee vunnet. (Les blå innlegg tidligere i tråden)

De som har noen fornuftige argumenter kan åpne kjeften, skrullinger som ikke vet hva dette handler om kan holde seg stille. Wink

(Og trådstarter.. har du gitt deg?)


jeg kommer alldrig til og gi meg i denne diskusjon før jeg har fått bevis Smiley

Jeg er en elendig diskuterer, så prøver og holde mer kjeft, ! xD
uanset tengte jeg vi hadde komt frem til svaret var: I noen tillfeller vil teknikk vinne, og avogtil vil styrke vinne =P

men la oss si:
Muskelmann alla strongman Derek Poundstone- 160kg som i kamp med la oss si en MMA fighter på 65kg som er 60% lettere enn han.
Det vil si at jeg på 80 kg skal få bank av ein som veier 32kg som har sabla teknikk?  Dette er 60% lettere en meg om jeg ikke har regna feil.



 

ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: teknikk vs styrke
« #130 : 03. januar 2012, 02:07 »
Jeg er en elendig diskuterer

Ja, det er du.. :p Hvertfall når du sier noe så dumt som dette:

men la oss si:
Muskelmann alla strongman Derek Poundstone- 160kg som i kamp med la oss si en MMA fighter på 65kg som er 60% lettere enn han.
Det vil si at jeg på 80 kg skal få bank av ein som veier 32kg som har sabla teknikk?  Dette er 60% lettere en meg om jeg ikke har regna feil.
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Alkoholikern

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 108
  • Honnør: 61
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 108

Sv: teknikk vs styrke
« #131 : 03. januar 2012, 03:47 »
Men om man snakker om en Strongman og en ala Bruce Lee, ville Lee vunnet. (Les blå innlegg tidligere i tråden)

De som har noen fornuftige argumenter kan åpne kjeften, skrullinger som ikke vet hva dette handler om kan holde seg stille. Wink

Så du mener at ei jente med insane teknikk vil banke opp en strongman i en slåsskamp?

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: teknikk vs styrke
« #132 : 03. januar 2012, 11:50 »
Jeg satte chi på banen i denne diskusjonen, og sa at det ikke var nødvendig å diskutere det videre, for da ender vi bare opp med etiske og reiligøse spørsmål om hvorvidt noe er ekte eller ikke. Noe som er way off topic, og kan heller diskuteres i en annen tråd.

Sprøsmålet var om en liten teknikkfyr kan slå en svær bøsing. Og svaret er ja, uavhengig av chi.
Men vi må selvsagt ta i betraktning at det er forskjell på bøsinger og teknikkfyrer. Men om man snakker om en Strongman og en ala Bruce Lee, ville Lee vunnet. (Les blå innlegg tidligere i tråden)

De som har noen fornuftige argumenter kan åpne kjeften, skrullinger som ikke vet hva dette handler om kan holde seg stille. Wink

(Og trådstarter.. har du gitt deg?)


Når du bringer Chi på banen som et argument for hvor syk teknikk enkelte har, må det være lov for andre å understreke at dette er like troverdig som at julenissen slår deg i slåsskamp fordi han har tilang til reinsdyr. Chi er tydeligvis en form for oppvisning der folk kaster seg ned for å tekkes mesteren sin, som har omtrent like god teknikk i kampsport som jeg har i synkronsvømming. Den patetiske "mesteren" som fikk ørene i maskinen av mma-utøveren, ville neppe klart å slå bestemor i en kamp i ringen - og hun ligger 6 feet under.

Du har heller ikke bevist at en teknikkutøver på 60kg slår en bøsing på 120 +. Det er mulig du tror at du har bevist det ved å komme med ting som ikke har noen sammenheng, dårlige sammenligninger og subjektive meninger om hva som er mest effektivt. Det er ikke mer bevis enn at jeg skriver at en stor mann garantert vinner slåskampen, for så å linke til sin city der Marve(den store bøsingen) knekker den lille teknikkfyren som ikke engang lager en lyd(etter først å ha fått juling ved første møte)

Foreløpig foreligger det ingen dokumentasjon som tilsier at verken du eller trådstarter har rett, og man kan dermed bare spekulere i hva som stemmer.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: teknikk vs styrke
« #133 : 03. januar 2012, 13:28 »
sin city der Marve(den store bøsingen) knekker den lille teknikkfyren som ikke engang lager en lyd(etter først å ha fått juling ved første møte)

Mrv har ganske bra teknikk og er veldig rask da.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: teknikk vs styrke
« #134 : 03. januar 2012, 13:45 »
Veldig rask Smiley? Om hukommelsen min ikke er helt feil, lenker han fast han andre fordi han ikke er rask selv

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!