Skrevet av Emne: teknikk vs styrke  (Lest 32325 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: teknikk vs styrke
« #135 : 03. januar 2012, 16:41 »
Veldig rask Smiley? Om hukommelsen min ikke er helt feil, lenker han fast han andre fordi han ikke er rask selv

Fordi han ikke er rask NOK. En Rask bil er fortsatt rask selv om det finnes raskere biler.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: teknikk vs styrke
« #136 : 03. januar 2012, 16:59 »
Og sammenligningen er fortsatt dritbra, ettersom Haugen - som er svært lett på tå og rask i bevegelsene - ble brukt som eksempel som den store bøsingen Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: teknikk vs styrke
« #137 : 03. januar 2012, 18:03 »
Og sammenligningen er fortsatt dritbra, ettersom Haugen - som er svært lett på tå og rask i bevegelsene - ble brukt som eksempel som den store bøsingen Smiley

Du kan ikke sammenligne Haugen med en fyr som løper igjennom betongvegger,hopper fra femte etasje ned på asfalt, og sparker igjennom frontruter. Og som i tillegg er fiktiv. Hvis ikke Arild Haugen mot formodning også klarer å gjøre disse tingene da.

Uansett. Om vi bruker dette som eksempel da, så må bøsingen ha med seg håndjern for å ta den lille teknikkfyren?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: teknikk vs styrke
« #138 : 03. januar 2012, 18:17 »
http://www.youtube.com/watch?v=fMGTWhB-C0M&feature=youtube_gdata_player


Her er det forskjell i størrelsen i det minste, selvom begge er vant til å kjempe er det en vesentlig forskjell i størrelsen.. Nå er det riktignok ikke bare muskler på Butterbean, men å tappe ut en som er såpass mye større er ganske bra okkesom..

Edit: Genki Sudo er/var en festlig fighter..

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: teknikk vs styrke
« #139 : 03. januar 2012, 18:20 »
Nå tror jeg du må lese litt bedre, Ryu. Jeg skal ikke anklage deg for å ikke kunne lese, ettersom jeg har fått inntrykk av at du er særdeles oppegående, men antar at det glapp litt her. Jeg skrev at det var like malplassert å bruke det(altså sin city) som diskusjonskiller, som når BMW mener at diskusjonen er avgjort ved at BMW deler sine Chi-hemmeligheter.

Så du har helt rett; det beviser ingenting. Det er fiktivt, akkurat som Chi. Så tok du opp at han er rask, akkurat som at Arild er rask. Ser ikke helt hvor du finner et problem her? Med mindre du ikker ser koblingen mellom det å slå ned noen uten å være nær dem(som i chivideoen) og det som skjer i sin city.

Om bøsingen vinner eller taper mot teknikkfyren aner jeg ikke. Men foreløpig foreligger det ingen dokumentasjon  - fra noen av sidene - som tyder på at noen har rett i en generell regel. Selv om BMW mener det selv

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: teknikk vs styrke
« #140 : 03. januar 2012, 18:25 »
Nå tror jeg du må lese litt bedre, Ryu. Jeg skal ikke anklage deg for å ikke kunne lese, ettersom jeg har fått inntrykk av at du er særdeles oppegående, men antar at det glapp litt her. Jeg skrev at det var like malplassert å bruke det(altså sin city) som diskusjonskiller, som når BMW mener at diskusjonen er avgjort ved at BMW deler sine Chi-hemmeligheter.

Så du har helt rett; det beviser ingenting. Det er fiktivt, akkurat som Chi. Så tok du opp at han er rask, akkurat som at Arild er rask. Ser ikke helt hvor du finner et problem her? Med mindre du ikker ser koblingen mellom det å slå ned noen uten å være nær dem(som i chivideoen) og det som skjer i sin city.

Om bøsingen vinner eller taper mot teknikkfyren aner jeg ikke. Men foreløpig foreligger det ingen dokumentasjon  - fra noen av sidene - som tyder på at noen har rett i en generell regel. Selv om BMW mener det selv

 
Alle har en mulighet til å ta alle, bare oddsen som er dårligere for den ene, men begge har en mulighet..

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: teknikk vs styrke
« #141 : 03. januar 2012, 18:30 »

Alle har en mulighet til å ta alle, bare oddsen som er dårligere for den ene, men begge har en mulighet..

Selvfølgelig Smiley Vi kan godt kalle det odds fremover om det gjør deg glad. Omformulerer derfor siste avsnitt. Om oddsen er lavest på teknikkfyren eller bøsingen........

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: teknikk vs styrke
« #142 : 03. januar 2012, 18:39 »
Selvfølgelig Smiley Vi kan godt kalle det odds fremover om det gjør deg glad. Omformulerer derfor siste avsnitt. Om oddsen er lavest på teknikkfyren eller bøsingen........

Crap, trodde vi var ferdige nå.. Det som er mest plagsomt er at jeg ikke klarer å la være å svare.. :Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: teknikk vs styrke
« #143 : 03. januar 2012, 19:36 »
Nå tror jeg du må lese litt bedre, Ryu. Jeg skal ikke anklage deg for å ikke kunne lese, ettersom jeg har fått inntrykk av at du er særdeles oppegående, men antar at det glapp litt her. Jeg skrev at det var like malplassert å bruke det(altså sin city) som diskusjonskiller, som når BMW mener at diskusjonen er avgjort ved at BMW deler sine Chi-hemmeligheter.

Så du har helt rett; det beviser ingenting. Det er fiktivt, akkurat som Chi. Så tok du opp at han er rask, akkurat som at Arild er rask. Ser ikke helt hvor du finner et problem her? Med mindre du ikker ser koblingen mellom det å slå ned noen uten å være nær dem(som i chivideoen) og det som skjer i sin city.

Om bøsingen vinner eller taper mot teknikkfyren aner jeg ikke. Men foreløpig foreligger det ingen dokumentasjon  - fra noen av sidene - som tyder på at noen har rett i en generell regel. Selv om BMW mener det selv

Problemet jeg så er at Marv er god til å sloss, og da ikke en hvilken som helst bøsing. Det er forsåvidt ikke Haugen heller, som har boksebakgrunn. De er begge teknikkbøsinger. Men da er vi enige, om jeg ikke leste feil.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: teknikk vs styrke
« #144 : 03. januar 2012, 19:40 »
Japp. Så diskusjonen er egentlig en bøsing som aldri har trent noen form for kampsport, eller hatt en lekeslåsskamp mot noen på lekeplassen som liten, mot en fyr som har drevet med kampsport fra han var 2 til han er 35?

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: teknikk vs styrke
« #145 : 03. januar 2012, 19:53 »
Japp. Så diskusjonen er egentlig en bøsing som aldri har trent noen form for kampsport, eller hatt en lekeslåsskamp mot noen på lekeplassen som liten, mot en fyr som har drevet med kampsport fra han var 2 til han er 35?

Jepp, bøsingen er i tillegg utdannet blomsterdekoratør, trives bedre i menigheten enn på byen, ved siden av tung vekttrening liker han å trene agillity med sin Chinese Crested(type hvit Powderpuff).

Kampsportfyren er tidligere Sas soldat, på fritiden driver han med basehopp og er aktiv i Ipo med rottisen sin..

Da skulle kriteriene være klare, tror jeg...

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: teknikk vs styrke
« #146 : 03. januar 2012, 20:08 »
Jepp, bøsingen er i tillegg utdannet blomsterdekoratør, trives bedre i menigheten enn på byen, ved siden av tung vekttrening liker han å trene agillity med sin Chinese Crested(type hvit Powderpuff).

Kampsportfyren er tidligere Sas soldat, på fritiden driver han med basehopp og er aktiv i Ipo med rottisen sin..

Da skulle kriteriene være klare, tror jeg...

Du glemte at han vokste opp på et internat i Sovjet for spesielt loco barn, hvor dagene gikk ut på å sloss om hvem som skulle få sove inne om natten. I en alder av 11 år hadde han blitt rekruttert av Spetsnaz og single handed banket opp og voldtatt 500 Tjetsjenere på en og samme kveld. SAS kom ikke inn i bildet før han styrtet det Sovjetiske imperiet(alene) med bare nevene, fordi han ikke likte handelsrestriksjonene. I SAS er han kjent som "that crazy technical guy".
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: teknikk vs styrke
« #147 : 04. januar 2012, 01:02 »
http://www.youtube.com/watch?v=fMGTWhB-C0M&feature=youtube_gdata_player


Her er det forskjell i størrelsen i det minste, selvom begge er vant til å kjempe er det en vesentlig forskjell i størrelsen.. Nå er det riktignok ikke bare muskler på Butterbean, men å tappe ut en som er såpass mye større er ganske bra okkesom..

Edit: Genki Sudo er/var en festlig fighter..

Summerer ikke dette hele situasjonen ganske greit?  Butterbean har en del fett ja, men husk at han er fighter av natur, og jeg vil tro at han kunne knocka f.eks en Richard Skog som var i toppform.  På tross av dette leker jo bokstavelig talt den lille mannen med Butterbean da Butterbean rett og slett ikke har noen muligheter, selv når han havner oppå motstanderen så klarer han ikke utrette noe.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: teknikk vs styrke
« #148 : 04. januar 2012, 01:11 »
Summerer ikke dette hele situasjonen ganske greit?  Butterbean har en del fett ja, men husk at han er fighter av natur, og jeg vil tro at han kunne knocka f.eks en Richard Skog som var i toppform.  På tross av dette leker jo bokstavelig talt den lille mannen med Butterbean da Butterbean rett og slett ikke har noen muligheter, selv når han havner oppå motstanderen så klarer han ikke utrette noe.
Jeg mener at er man teknisk dyktig og ikke minst erfaren i kampsitusjoner kan man overvinne mange kilo.. Genki Sudo beviser det her. Kan vel nevne Royce Gracie, som herjet Ufc i begynnelsen. Han tok maaaange som var større en seg, og det var rutinerte fightere.

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: teknikk vs styrke
« #149 : 04. januar 2012, 02:00 »
Forstår ikke hvordan tråden her har vart 10 sider, vil si størrelse er en fordel så det det ender opp med er hvor flink teknikkfyren er og hvor dårlig bøsingen er.

Edit: tror både dagens Junior Dos Santos og Alistair Overeem hadde tatt Royce Gracie i sin storhetstid.
8*145/7*80/7*135

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!