Skrevet av Emne: Ujevn styrkefordeling gjennom hele kroppen?  (Lest 5886 ganger)

Utlogget Pejorative

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Ujevn styrkefordeling gjennom hele kroppen?
« : 15. desember 2011, 14:34 »
Hei, har noen av dere erfaring eller kunnskap om hvorfor muskulatur i samme kropp kan ha forskjellige styrke?

I mitt tilfelle er hele venstresiden av kroppen min større og sterkere enn høyresiden, pluss at ekstremitetene er såvidt litt lengre & det er mer hår på venstresiden. Er det genetisk betingnet?

Det skaper litt problem på treninga for jeg må fokusere utrolig mye mer på å pushe med hele høyresida hver gang jeg trener for å få noenlunde jevn vektfordeling.

Jeg kan ikke se for meg at dette er skjevtrening fordi jeg har vært klar over dette lenge, og har gjort tiltak som å legge til flere sett på høyresida for å jevne ut (i ca. 1 år nå) + at jeg fokuserer på å presse ekstra på høyre, men det hjelper bare delvis.

Sammendrag: høyresiden permanent svakere enn venstresiden, ikke pga. skjevtrening. What do?

Takk til de som tar seg tia til å svare

Utlogget jameshallp

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: Ujevn styrkefordeling gjennom hele kroppen?
« #1 : 27. februar 2018, 10:37 »
If I write my essay in a liberal arts college, of course objective test scores are irrelevant to that that mission, students aren't there to learn objective skills with correct answers like medicine or programming or designing bridges.

Utlogget arianapham

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Ujevn styrkefordeling gjennom hele kroppen?
« #2 : 04. desember 2018, 05:38 »
Thanks for the valuable information and insights you have so provided here  FNAF World

Utlogget nata

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

Sv: Ujevn styrkefordeling gjennom hele kroppen?
« #3 : 13. mars 2019, 02:55 »
If there are many sad stories, share it with the people you trust. Sharing helps people get closer together and you also relieve some of that sadness.
Fnaf Sister Location

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!