Skrevet av Emne: Miss B i 2013  (Lest 127600 ganger)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #210 : 19. januar 2012, 17:45 »
Han er ikke sånn kjekk som jeg syns er kjekk, for å si det sånn. Men jeg ser jo at mange andre sikkert syns det. Men jeg syns nå at PTer skal se godt trent ut og være over gjennomsnittelig muskuløse (det kan forsåvidt alle menn være  ::biggrin:Smiley. Det gjør at jeg tror litt mer på at de kan det de holder på med. Ikke det, jeg vet jo at det ikke trenger stemme, men jeg tenker sånn likevel.
He he...Må si meg enig med deg der Tongue Akkurat som at jeg blir motivert på gruppetimer hvis han/hun som skal føre meg gjennom timen har en flott kropp Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #211 : 19. januar 2012, 17:52 »
He he...Må si meg enig med deg der Tongue Akkurat som at jeg blir motivert på gruppetimer hvis han/hun som skal føre meg gjennom timen har en flott kropp Smiley

Ja, det hjelper veldig, det... Grin

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #212 : 20. januar 2012, 20:10 »
Ufrivillig treningsfri idag. Vært i Oslo på jentetur med tilhørende morro. Kom for sent hjem til at det har blitt noe trening. Ødelegger litt for meg kjenner jeg, men får ta det igjen imorgen. Har en bryst/skulder/tricepsøkt som må gjennomføres...

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #213 : 20. januar 2012, 22:26 »
Her var det migrenen som ødela, men får ta ei lang økt i mårra da tenker jeg Wink

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #214 : 21. januar 2012, 08:56 »
Skal ikke klage jeg da, migrene må være grusomt. Jeg  kjenner bare jeg blir unødvendig stressa når noe skipler planen min. Jeg mener, det er jo ikke verdens undergang. Men for at det skal komme ut riktig i forhold til neste pt time må bryst/skulder økta senest være idag. Og helst igår. Liker å ha to dager styrkefri i helga.

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #215 : 21. januar 2012, 17:23 »
Idag var det tungt å komme seg på trening, fy fader altså. Hadde ikke mannen min kjørt meg hadde jeg vel ikke trent idag. Ei heller ikke hvis jeg ikke hadde satt meg opp mål for uka. Ikke alle ble nådd, eget innlegg om det etterpå sammen med nye mål for neste uke.

Men tilbake til idag. Jeg spiste godt i går, så trodde jeg ville få bra trøkk på treninga idag. Men den gang ei. Alt var tungt, pluss at jeg kjente den greia i skulderen ekstra godt særlig på dips. Derfor ble det idag såher:

Benkpress
20kg x 15 -allerede her kjente jeg at dette ikke ble ukas beste økt
35kg x 5 - å herregud, dette går ikke
32,5kg x 6
32,5kg  x 5
30 kg x 10

Pec dec flies
15kg 10x3

Dips, dette var nyttesløst idag. Tok de i det stativet med sånne vektskiver til hjelp. Måtte ha på like mye hjelp som egen kroppsvekt for at det ikke skulle gjøre vondt.

Skulderpress med hantler - dette gikk merkelig nok ganske så bra....
10 kg x 10
10kg x 8
10kg x 9, den siste reppen satt langt inne

Sidehev
4kg 10x3

Franskpress
14,5 kg 10x3

20 min intervaller på mølla til slutt

Ellers er det en ting som irriterer meg noe helt grenseløst. Jeg er sikkert teit som irriterer meg altså, men likevel... Det er altså noen venninner som stadig trener samtidig som meg hvis jeg er der på ettermiddag. Nå er jo ikke jeg der ofte på ettermiddag, men hver gang er de der. Jeg går utfra at de trener ganske mye, særlig hun ene. Hun ser rett og slett veldig bra ut. Men jeg har aldri i hele mitt liv sett noen trene med så håpløs teknikk på absolutt alle øvelser. Og hun lærer bort sin dårilge teknikk til venninnene sine, det virker som de ikke er like drevne innen styrketrening som henne. Hun gjør alt jeg får beskjed av Mr PT om at jeg ALDRI må finne på å gjøre. Fordi hun ser så jævlig fit ut i forhold til meg får jeg meg ikke til å si noe til henne om teknikk. Samtidig vet jeg at hun ikke bryr seg også, alle PTene har sagt det til henne, mange av gutta som trener der mye har sagt det til henne, og hun smiler og later som hun hører etter hver gang. Men med en gang de snur ryggen til ler hun av dem og fortsetter som før. Og hun ser jo jævlig bra ut, så noe funker jo... Og jeg må slutte å irritere meg. Jeg vil jo egentlig se like fit ut som henne  biggrin

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #216 : 21. januar 2012, 17:33 »
He he!! Morro og se like fit ut, men ikke morro og være fit hvis kroppen får skader som gjør at man ikke kan fortsette med noe som man faktisk liker så godt Smiley Hold deg til den flotte jobben du gjør! Så skal du se at du blir finere enn henne og holder lengre også Cheesy

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #217 : 21. januar 2012, 17:37 »
Om ukas mål

Benkpress
5x5 37,5kg
Målet er ikke nådd, hadde ikke noen til å hjelpe meg den dagen jeg faktisk kunne fått til dette.

Bulgarsk utfall uten å holde seg fast - jepp!

3 sett med 7kg hantler, sittende skulderpress - jepp, klarer 10 kg

Dips
12x3 mellom benker evt beina på ball eller step - jepp, den er også god

Bred nedtrekk
40kg 10x3
Mål ikke nådd, bare tull av meg, for den første ryggdagen denne uka dro jeg til med 45 i stedet for, hadde glemt dette målet. Vet jo at jeg hadde klart det. Må gjøres på tirsdag!


Ned 0.5 - 1 kg - jepp, hadde gått ned 500 gram, var det ikke det?

En spinningøkt (nå på søndag (tjuvstart på uka, eller en kveld til uka) - jepp

En rolig løpeøkt- jepp, utført onsdagen

Intervaller minst 3 ganger -. holdt såvidt, men nr 3 var idag


Jeg får ta meg sammen mht de målene jeg ikke nådde til uka. Og her kommer neste ukes mål:

Benkpress
37,5 5x5 - har en treningsdate mandag, så MÅ få til da

Nedtrekk
40kg 10x3

Dips mellom benker med 2,5 kg i fanget
10x3

Skulderpress
10kg 10x3

3 intervalløkter

En rolig løpeøkt på minst 45 min effektiv løping

Ned minst 800 gram (for da veier jeg under 80 )

Og denne gangen er den ingen tjuvstart søndag, for i morgen er det treningsfri!



Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #218 : 21. januar 2012, 17:38 »
He he!! Morro og se like fit ut, men ikke morro og være fit hvis kroppen får skader som gjør at man ikke kan fortsette med noe som man faktisk liker så godt Smiley Hold deg til den flotte jobben du gjør! Så skal du se at du blir finere enn henne og holder lengre også Cheesy

Jo, sant det. Men en del av det hun driver med er ikke ting som vil skade henne, men juksing for å løfte tyngre vekter ser det ut som. Uansett, skal prøve å ikke irritere meg, og jeg skal bli MYE finere enn henne!

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #219 : 21. januar 2012, 20:03 »
Idag var det tungt å komme seg på trening, fy fader altså. Hadde ikke mannen min kjørt meg hadde jeg vel ikke trent idag. Ei heller ikke hvis jeg ikke hadde satt meg opp mål for uka. Ikke alle ble nådd, eget innlegg om det etterpå sammen med nye mål for neste uke.

Men tilbake til idag. Jeg spiste godt i går, så trodde jeg ville få bra trøkk på treninga idag. Men den gang ei. Alt var tungt, pluss at jeg kjente den greia i skulderen ekstra godt særlig på dips. Derfor ble det idag såher:

Benkpress
20kg x 15 -allerede her kjente jeg at dette ikke ble ukas beste økt
35kg x 5 - å herregud, dette går ikke
32,5kg x 6
32,5kg  x 5
30 kg x 10

Pec dec flies
15kg 10x3

Dips, dette var nyttesløst idag. Tok de i det stativet med sånne vektskiver til hjelp. Måtte ha på like mye hjelp som egen kroppsvekt for at det ikke skulle gjøre vondt.

Skulderpress med hantler - dette gikk merkelig nok ganske så bra....
10 kg x 10
10kg x 8
10kg x 9, den siste reppen satt langt inne

Sidehev
4kg 10x3

Franskpress
14,5 kg 10x3

20 min intervaller på mølla til slutt

Ellers er det en ting som irriterer meg noe helt grenseløst. Jeg er sikkert teit som irriterer meg altså, men likevel... Det er altså noen venninner som stadig trener samtidig som meg hvis jeg er der på ettermiddag. Nå er jo ikke jeg der ofte på ettermiddag, men hver gang er de der. Jeg går utfra at de trener ganske mye, særlig hun ene. Hun ser rett og slett veldig bra ut. Men jeg har aldri i hele mitt liv sett noen trene med så håpløs teknikk på absolutt alle øvelser. Og hun lærer bort sin dårilge teknikk til venninnene sine, det virker som de ikke er like drevne innen styrketrening som henne. Hun gjør alt jeg får beskjed av Mr PT om at jeg ALDRI må finne på å gjøre. Fordi hun ser så jævlig fit ut i forhold til meg får jeg meg ikke til å si noe til henne om teknikk. Samtidig vet jeg at hun ikke bryr seg også, alle PTene har sagt det til henne, mange av gutta som trener der mye har sagt det til henne, og hun smiler og later som hun hører etter hver gang. Men med en gang de snur ryggen til ler hun av dem og fortsetter som før. Og hun ser jo jævlig bra ut, så noe funker jo... Og jeg må slutte å irritere meg. Jeg vil jo egentlig se like fit ut som henne  biggrin

Døh frøken! Sånn som du trener kommer du til å se mye bedre ut enn henne, pluss at du slipper unna alle de skadene hun måtte pådra seg  Cool
Fortsett med den gode jobben din, syns du er meget flink!! Smiley Smiley

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #220 : 21. januar 2012, 20:58 »
Takk for det Sarah-N. Akkurat nå føler jeg meg ikke flink. Sitter og ser på kjøkkenskuffen og har fryktelig lyst på ostepopen som ligger oppi der. Men den skal jeg ikke ha. Jeg har en jobb å gjøre til torsdag, og jeg hadde høykarbodag igår, så kan ikke skeie ut nå da... Men at jeg har lyst å skeie ut? OH YES!

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #221 : 21. januar 2012, 22:11 »
Synst du er kjempe flink jeg!

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #222 : 21. januar 2012, 22:15 »
Synst du er kjempe flink jeg!
Takk, men ostepopen ropte litt for høyt...

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #223 : 21. januar 2012, 22:48 »
Hehe Wink Spiiiiis meeeeg!!! Tongue

Utlogget Miss B

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 862
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 862

Sv: Miss B - veien tilbake til godformen :-)
« #224 : 21. januar 2012, 22:49 »
Noe sånt ja. Mannen satt med en diiiiger bolle ostepop ved siden av meg her. Plutselig merka jeg at jeg satt og spiste av den selv... Men klarte å styre meg mht mengder av det da, heldigvis. Ostepop er jo igrunnen ikke så godt at det er verdt en diettsprekk.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!