Skrevet av Emne: JACK3D Funker ikke?!?  (Lest 6205 ganger)

Utlogget Dougie Rayns

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

JACK3D Funker ikke?!?
« : 19. desember 2011, 22:24 »
Hei alle!

Hadde hørt veldig mye bra om Jack3D. Prøvde den for første gang med 1scoop, merket overhodet ingenting. Prøvde den igjen for andre gang med 1 og en halv scoop, merket litt prikking i ansiktet uten noe særlig push eller pump Angry

Hva anbefales utenom Jack3D?? Trenger noe siden jeg er litt på nybegynner fasen

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #1 : 19. desember 2011, 22:26 »

Hva anbefales utenom Jack3D??

Ordentlig mat.

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #2 : 19. desember 2011, 22:27 »
Ettersom du er i nybegynner-fasen kan jeg ikke anbafale deg noe.. Spis mat og tren godt, bygg opp en ordentlig grunnstyrke før du starter med tilskudd.
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #3 : 19. desember 2011, 22:30 »
Jeg har brukt det og det funket som rakkern... Men på vektløfting? njaaa... ikke noe særlig! Mens jeg drev med Muay Thai og BJJ i USA brukte jeg det for å holde ut treningene siden jeg noen dager hadde begge deler på samme dag. Jeg spiste ikke noe etter lunsj på skolen og tok jack3d på tom mage ca. 2 scoops. Start med 1 og gå opp... Jeg holdt ut MYE lenger. Men funker nok bedre innen kardio og utholdende trening en styrke for mange...

Som nevnt... Spis masse bra mat istedet for kosttilskudd i starten... Når du har trent en liten stund kan du starte med kreatin f.eks. siden du da kanskje er over nybegynner kneika der du vokser veldig mye i starten og så kanskje har begynt å stagnere litt.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #4 : 19. desember 2011, 22:51 »
Du er i nybegynnerfasen og bekymrer deg om at du ikke får super effekt av Jack3d...?

Få skikk på kosthold og treningen, hvis du ikke har det er det ingen vits i å stresse med at diverse pre-workouts ikke gir optimal effekt.

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #5 : 19. desember 2011, 22:53 »
Hei alle!

Hadde hørt veldig mye bra om Jack3D. Prøvde den for første gang med 1scoop, merket overhodet ingenting. Prøvde den igjen for andre gang med 1 og en halv scoop, merket litt prikking i ansiktet uten noe særlig push eller pump Angry

Hva anbefales utenom Jack3D?? Trenger noe siden jeg er litt på nybegynner fasen
Her kan du lese om alle ingrediensene i Jack3d,
http://www.jack-3d.com/ingredients. Så ja det fungerer.
Husk å rist boksen (for å blande ingrediensene),  ta det på tom mage (1 til 1,5 ish timer etter du har spist).
Pass på at du faktisk får i deg alt pulveret, henger masse igjen i shaken hvis du blander det en gang.
Jeg er 1.76 og 82 kg, reagerer veldig på 2 + 1/3 scoops. (3 blir for mye, skjelven, kvalm etc).
Siden du er nybegynner så vet du kanskje ikke helt hvordan det føles å trene med/uten enda, ettersom øktene dine kanskje ikke er så harde. Så anbefaler deg å vente med jack3d til du er litt mer erfaren.

Er allerede en annen Jack3d tråd på 1000 sider, så du kan jo sjekke den.

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944


Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #7 : 19. desember 2011, 23:18 »
Er allerede en annen Jack3d tråd på 1000 sider, så du kan jo sjekke den.

99 ja
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #8 : 19. desember 2011, 23:23 »
Godt mulig du må pushe kroppen litt mere da, kan virke litt rart, men første gang jeg tok det, så merket jeg bare prikking i ansiktet, etter 1 dag med restaurering prøvde jeg igjen, bare at jeg pusha meg mere, og da merka jeg virkningene som bare det.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #9 : 19. desember 2011, 23:58 »

Utlogget Bjoennes

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 860
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 860

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #10 : 20. desember 2011, 00:49 »
Hvis du er nybegynner, hvordan kan vite forskjellen på effekten av systematisk trening med og uten Jack3d? Dessuten kan jeg anbefale deg å lese litt på forumet før du lager en ny post, du virker ganske dust hvis ikke du har sett noen av de andre før.
21år
115kg
190cm

170 benk 140x2 bøy 170x5 mark

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #11 : 20. desember 2011, 01:02 »
Hvis du er nybegynner, hvordan kan vite forskjellen på effekten av systematisk trening med og uten Jack3d? Dessuten kan jeg anbefale deg å lese litt på forumet før du lager en ny post, du virker ganske dust hvis ikke du har sett noen av de andre før.

Hva mener du?  Den andre Jack3ed tråden har jo bare en 140 sider eller noe slikt nå, det finnes jo overhodet ikke nok informasjon om produktet der.

100% logisk og lage ny tråd, vurderer faktisk og lage en ekstra en selv også, slik at vi virkelig kan komme til bunns i dette spennende temaet om ett slikt sagnomsust tilskudd.
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #12 : 20. desember 2011, 09:22 »
Hva mener du?  Den andre Jack3ed tråden har jo bare en 140 sider eller noe slikt nå, det finnes jo overhodet ikke nok informasjon om produktet der.

100% logisk og lage ny tråd, vurderer faktisk og lage en ekstra en selv også, slik at vi virkelig kan komme til bunns i dette spennende temaet om ett slikt sagnomsust tilskudd.

Samme her. Er såpass få "Jack3d-tråder" rundt på på nettet.

Utlogget Dougie Rayns

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #13 : 20. desember 2011, 12:18 »
Hvis du er nybegynner, hvordan kan vite forskjellen på effekten av systematisk trening med og uten Jack3d? Dessuten kan jeg anbefale deg å lese litt på forumet før du lager en ny post, du virker ganske dust hvis ikke du har sett noen av de andre før.


Sleng deg i veggen

Utlogget Dougie Rayns

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #14 : 20. desember 2011, 12:24 »
Du er i nybegynnerfasen og bekymrer deg om at du ikke får super effekt av Jack3d...?

Få skikk på kosthold og treningen, hvis du ikke har det er det ingen vits i å stresse med at diverse pre-workouts ikke gir optimal effekt.

kostholdet mitt er veldig greit nå egentlig har gått ned litt. veide 95 veier nå 90kg.
Har trent flere ganger tidligere sånn av og til, aldri ordentlig. men nå er jeg skikkelig gira på å bli ordentlig sterk da. Jeg tenkte det skulle fenge uansett, men det er vel tydelig at jeg må forsette å bare bygge et ordentlig grunnlag før jeg starter med noe før-trening middel.

Men takk til alle fornuftige svar fra alle.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!