Skrevet av Emne: JACK3D Funker ikke?!?  (Lest 6203 ganger)

Utlogget Dougie Rayns

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #15 : 20. desember 2011, 12:26 »
kostholdet mitt er veldig greit nå egentlig har gått ned litt. veide 95 veier nå 90kg.
Har trent flere ganger tidligere sånn av og til, aldri ordentlig. men nå er jeg skikkelig gira på å bli ordentlig sterk da. Jeg tenkte det skulle fenge uansett, men det er vel tydelig at jeg må forsette å bare bygge et ordentlig grunnlag før jeg starter med noe før-trening middel.

Utlogget Dougie Rayns

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #16 : 20. desember 2011, 12:30 »
Ettersom du er i nybegynner-fasen kan jeg ikke anbafale deg noe.. Spis mat og tren godt, bygg opp en ordentlig grunnstyrke før du starter med tilskudd.

Thnx

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #17 : 20. desember 2011, 13:41 »
Her kan du lese om alle ingrediensene i Jack3d,
http://www.jack-3d.com/ingredients. Så ja det fungerer.

Her kan du lese om alle ingrediensene i kaffe
http://www.buzzle.com/articles/coffee-ingredients.html. Så ja det fungerer.

Åh, og her kan du lese litt om ingrediensene i Jack3D og hvorvidt det er relevant for styrketrening.


Til trådstarter: Jack3d har fått mange gode tilbakemeldinger mtp effekten det har på fokus under trening. Helt sikkert ikke under grunn. Men det er ikke en mirakeldrikk, og det er høyst tvilsomt om du dersom du optimaliserer på andre, langt viktigere, områder (kosthold, søvn) vil merke noe særlig til forskjell. Særlig er dette tilfellet som nybegynner. Mitt tips er å heller droppe de dyre pre-workout-tilskuddene, ihvertfall til du har tilbakelagt et år med trening og vet mer om hvordan du fungerer uten tilskudd. Det er først da du kan si noe særlig fornuftig når det gjelder hvorvidt Jack3d eller andre PWO-tilskudd har noen merkbar innvirkning på deg.

Men om du først er fast bestemt på å kjøpe et dyrt pre-workout-tilskudd er sikkert ikke Jack3d noe dumt valg. Skjønt for min egen del holder kaffe + te + BCAA (trener på tom mage) i massevis.

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #18 : 20. desember 2011, 13:47 »
Noen som vet hvor jeg kan bestille jack3d fra på internett uten stor sannsynlighet for at det blir stoppa? Har bare 3 scoops eller noe igjen, kjedelig å trene uten når man har blitt vandt til det.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #19 : 20. desember 2011, 13:53 »
søk opp på facebook " Proteinshopen Strömstad" (og legg til) han kjører over grensa og sender det innenlands til oss Smiley Er ganske dyr standarfrakt men du kan bestille myee for den fraktprisen han har satt. Smiley

Edit: OG han er rask Smiley http://www.proteinshop.se/. Kan også sende mail med navn adresse og hva du skal ha (det finner du på facebooksia hans), mail nederst på siden.

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #20 : 20. desember 2011, 13:55 »
Ahh, akkurat, thx  Smiley

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #21 : 20. desember 2011, 14:32 »
Her kan du lese om alle ingrediensene i kaffe
http://www.buzzle.com/articles/coffee-ingredients.html. Så ja det fungerer.

Åh, og her kan du lese litt om ingrediensene i Jack3D og hvorvidt det er relevant for styrketrening.


Til trådstarter: Jack3d har fått mange gode tilbakemeldinger mtp effekten det har på fokus under trening. Helt sikkert ikke under grunn. Men det er ikke en mirakeldrikk, og det er høyst tvilsomt om du dersom du optimaliserer på andre, langt viktigere, områder (kosthold, søvn) vil merke noe særlig til forskjell. Særlig er dette tilfellet som nybegynner. Mitt tips er å heller droppe de dyre pre-workout-tilskuddene, ihvertfall til du har tilbakelagt et år med trening og vet mer om hvordan du fungerer uten tilskudd. Det er først da du kan si noe særlig fornuftig når det gjelder hvorvidt Jack3d eller andre PWO-tilskudd har noen merkbar innvirkning på deg.

Men om du først er fast bestemt på å kjøpe et dyrt pre-workout-tilskudd er sikkert ikke Jack3d noe dumt valg. Skjønt for min egen del holder kaffe + te + BCAA (trener på tom mage) i massevis.

Du poster en anti jacked link (skrevet av Jake Paul som lager apps til iphone), og i tillegg sier at jacked ikke er noe dumt valg?

Det at ingredienser i diverse produkter er overpriced er vel ikke noen nytt.
Kaffe + te + BCAA + 1, 3 Dimethylamylamine ^^,


Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #22 : 20. desember 2011, 15:38 »
Jack3d er ikke noe dumt valg hvis man først skal kjøpe et PWO. Nå mener jeg at PWO i seg selv for de aller fleste er et dumt valg (kostnad/nytte-messig, that is), så det jeg prøver å si er mer at "skal du først bruke pengene dine på et slikt produkt kunne du ha gjort verre valg".

Men jeg ser det innlegget virker noe inkonsistent, ja Wink

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #23 : 20. desember 2011, 15:42 »
Enkelt og greit... Drikk kaffe eller grønn te før du trener så er det mulig du får et lite ekstra kick Wink Det koster heller ikke mye...
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #24 : 20. desember 2011, 16:01 »
Enkelt og greit... Drikk kaffe eller grønn te før du trener så er det mulig du får et lite ekstra kick Wink Det koster heller ikke mye...
Amen.
Har brukt jack3d, berzerk, no xplode etc flere ganger. Og eneste gangen jeg kan virkelig anbefale jack3d (eller berzerk, ca samme greiene) er når du er på diett. Er du i overskudd vil du ha energien du trenger, resten er mentalt. Evt ha ett karbohydratrikt måltid 1,5-2timer før.

Utlogget ZOMBIES

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #25 : 26. desember 2011, 15:08 »
Nå fungerer faktisk ikke Jack3d like bra på alle personer eller, har forskjellig effekt på alle. Jack3d funker dårlig på meg også, derimot andre preworkouts funker bedre. Men Jack3d funker bra på andre, så du får bare prøve deg fram med forskjellige preworkouts.

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #26 : 26. desember 2011, 15:12 »
Amen.
Har brukt jack3d, berzerk, no xplode etc flere ganger. Og eneste gangen jeg kan virkelig anbefale jack3d (eller berzerk, ca samme greiene) er når du er på diett. Er du i overskudd vil du ha energien du trenger, resten er mentalt. Evt ha ett karbohydratrikt måltid 1,5-2timer før.

Må nok si meg enig der at mye er mentalt. Jeg har brukt jack3d i lang tid nå, og føler at jeg har fått utrolig fremgang pga det... trist men sant, så har jeg nå sluttet med jack3d (pga jeg er tom), og merker at styrken jeg har med jack3d, er langt større enn når jeg drar uten. Det blir på en måte en "fake-fremgang", og skal nå prøve meg på å spise ordentlig mat før trening, istedenfor drittpreworkouts som bare gir deg mer styrke på trening, mens når du slutter er du enda fler steg tilbake!

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #27 : 26. desember 2011, 23:06 »
Må nok si meg enig der at mye er mentalt. Jeg har brukt jack3d i lang tid nå, og føler at jeg har fått utrolig fremgang pga det... trist men sant, så har jeg nå sluttet med jack3d (pga jeg er tom), og merker at styrken jeg har med jack3d, er langt større enn når jeg drar uten. Det blir på en måte en "fake-fremgang", og skal nå prøve meg på å spise ordentlig mat før trening, istedenfor drittpreworkouts som bare gir deg mer styrke på trening, mens når du slutter er du enda fler steg tilbake!
Begrunn hvorfor du liksom blir svakere etter du slutter med Jack3d.

Utlogget Adrian.k

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 159
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 159

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #28 : 27. desember 2011, 00:05 »
Begrunn hvorfor du liksom blir svakere etter du slutter med Jack3d.

Hans begrunnelse kan vell være slik:

Når du bruker jack3d øker jo koffein stoffene i kroppen din, og den gir deg en effekt slik at du kan klare mere, kroppen din blir mere fylt med energi, noe som også gir deg bedre styrke.

Når kroppen vender seg til dette, må man ha høyere doseringer for å få samme effekt, og derfor må man jo øke og øke..
Når du da slutter, får ikke kroppen den energien den er vandt til, og kroppen detter ned..
Nei, du blir ikke svakere av den, men du føler deg svakere.
21 år
95 kg
177 høy


Benk 120
Knebøy: 165
Markløft: 180 kg
Militærpress: 60 kg

Utlogget woodbear

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 168
  • Honnør: 92
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 168

Sv: JACK3D Funker ikke?!?
« #29 : 04. januar 2012, 10:46 »
jack3d funker dårlig for de som tydeligvis ikke reagerer på "geranium/1.3dim)
Da sitter du kun igjen med litt prikking når man tar over 1 sccop.

Da funker de uten bedre, da det har mere andre indrigenser for å oppnå effekt.
Whiteflood, superpump max ol.


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!