Skrevet av Emne: 20.12 Spørsmål 3  (Lest 3145 ganger)

Utlogget RonnyMyRevolution

  • Ansvarlig for konkurransen
  • Konkurranse Team
  • ******
  • Innlegg: 185
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 185

20.12 Spørsmål 3
« : 20. desember 2011, 17:29 »
Gi oss din ærlige mening. Ros eller ris, vi hører etter. Hva liker du/misliker du med MyRevolution?

Enklt og greit!
Ansvarlig for konkurransen på Treningsforum hvor MyRevolution er sponsor!

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #1 : 20. desember 2011, 17:35 »
Liker MyRevolution fordi de har bra produkter, men misliker de for at jeg aldri vinner på julekalenderen. Selv om jeg sender inn knakende bra svar.
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #2 : 20. desember 2011, 17:46 »
Syntes det er er bra oversiktlig side, men den har en tendens til å laste vanvittig tregt på mobilen min!
Og samme her, at jeg aldri vinner på julekalenderen :p

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #3 : 20. desember 2011, 17:47 »
Liker pga treningsprogrammet dere har lagt ut, utrolig bra program som ga meg veldig bra fremgang etter bare en runde, fortsetter selvfølgelig med nytt 7-ukers program! Liker også veldig pga den bra kvaliteten på produktene deres.. eneste jeg ikke liker er prisen, inntekten min er desverre ikke stor nok  til å kjøpe slike kvalitetsprodukter fast! men alt i alt, utrolig bra Smiley

Utlogget pelle90

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 80
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 80

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #4 : 20. desember 2011, 18:05 »
Liker produktene, men litt misfornøyd med at de ikke er gratis biggrin

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #5 : 20. desember 2011, 18:16 »
Fin og ryddig side og gode produkter, men noe dyrt for en som ikke er i arbeidslivet enda Sad
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #6 : 20. desember 2011, 18:18 »
Ikke bare at de har bra produkter MEN også en del informasjon og erfaringer som de deler i artikler!:)

Utlogget Doit!Doit!

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 319
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 319

  • Ain't Nothing To It But To Do It
Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #7 : 20. desember 2011, 18:34 »
liker:
har et bra forum, mye bra artikler og nyeste forskninger, bra kunnskapsbase generellt når det kommer til trening og programer, elsker og at siden ikke er bygget opp med reklame og har haugevis med flashy reklame rubrikker som endel andre sider har.

er igrunn ikke så mye jeg misliker med siden, prisnivå på nettbutikk kunne kanskje vært litt bedre til tider da snakker jeg ikke egenproduserte produkter da kvalitet koster mere og produsere så skjønner godt at de prisene nesten må være såpass men produkter som flere nettbutikker har er endel ganger dyrere regner man med frakt som ofte er gratis over en viss pris el ved pakketilbud i andre butikker blir det fort litt.
kanskje enda større utvalg også Smiley



The best activities for your health are pumping and humping

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=93150.msg1376066;topicseen#new

Utlogget NoUsee

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 32
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 32

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #8 : 20. desember 2011, 18:35 »
Gode,velargumenterte artikler. Meninger som er basert på kunnskap, og ikke synsing

Utlogget SFSimonsen

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #9 : 20. desember 2011, 19:02 »
Nettsiden er bra. God smak på det jeg har smakt på. Synes ikke prisene er helt konkurransedyktige.

Utlogget Mcgrath

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • Time to be bigger, stronger, harder!
Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #10 : 20. desember 2011, 19:07 »
Liker produktene!

Utlogget IX

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 167
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 167

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #11 : 20. desember 2011, 19:07 »
Er nesten daglig innom MyRevolution selv, og har generelt et godt inntrykk av sidene. Mye av dette er nok grunnet the man himself, Børge Fagerli, som bidrar med mye kunnskap. Forumet holder en svært høy standard, og har nå flere personer som besitter høy kompetanse ifht. siste nytt innenfor forskning og treningskunnskap. Sidene har stadig vekk interessante artikler både når det gjelder trening og ernæring. Selv følger jeg flere av artiklene der når det gjelder trening (Myo-reps, 5x5, autoregulering osv.) og er veldig fornøyd. I tillegg følger jeg i stor grad kostholdsanbefalingene i Health and fitness concept.

Ikke bare er MyRevolution en ypperlig informasjonskanal for trening og ernæring, men har også produkter som står i stil med det profesjonelle konseptet de kjører. MyoProtein Mocca er per dags dato det beste proteintilskuddet jeg har smakt, og inneholder en optimal kombinasjon av myse og kasein (50:50). Er også godt fornøyd med bl.a. NitroFuel til trening.

Om man er medlem på forumet, kan man følge med i produktutviklingen, få oppfølging på produktene, og svar på evt. spørsmål rundt trening og kosthold generelt. Det er ikke mange leverandører som følger opp kundene på samme måte! Ellers er nettsidene, forumet osv. gode og funksjonelle.

Dette ble mye skryt, men synes at det er fortjent. Har ikke hatt noen negative opplevelser til nå.

Storfornøyd! Cool

Utlogget Toffern

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 683
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 683

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #12 : 20. desember 2011, 19:23 »
Det positive må vel være at dere er generøse nok til å dele ut gratis varer sånn i julekalenderen, og det negative er at jeg ikke har vunnet noe Cheesy

Utlogget oevreboe

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 113
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 113

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #13 : 20. desember 2011, 19:25 »
Lika forumet, og lika at det er lagt ut videoillustrasjoner av øvelsar. Kan vel ikkje uttale meg om produkta mtp at eg ikkje har prøvd dei, går stort sett for bargains på gymgrossisten som student Wink
BP: 115
ML: 185
KB: -tba-

KV 73
Høgde 176

Utlogget Kennyman

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 51
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 51

Sv: 20.12 Spørsmål 3
« #14 : 20. desember 2011, 19:38 »
Liker at det er en oversiktlig side med god info og bra produkter. Knallbra at dere har egen Forumdel på siden Smiley
Liker ikke at norge har restriktive regler angående kosttilskudd, for det er noen produkter det hadde vært fint å kunne kjøpe over disk i norge! Noen flere pakketilbud hadde også gjort seg, lett at man kjøper en større pakke med mer innhold enn at man må plukke flere enkeltting.

Kort og greit.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!