Skrevet av Emne: Norges beste fighter på Viasat 4..  (Lest 49351 ganger)

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #60 : 06. mars 2012, 17:05 »
http://www.viasat4play.no/

du kan begynne med å lete på Viasat sin hjemmeside Wink
Ah Wink der ja Smiley tusen takk :p
fant ikke den på viasat.no :p viasatplay Cheesy the shit

Utlogget Daniel-1989

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 387
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 387

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #61 : 07. mars 2012, 15:46 »
hva syns dere så langt?

utenom første episode som sugde pga slowmiotion crap osv.. så virka det som om begge kampene var ganske bra..

spesielt tatjana sine DEILIG legkicks... (ja legkicks Wink ) ..


Den siste jente kampen var heller litt mer kjedelig og viste til ganske lavt nivå.. åssen jui jitsu trente hun jenta som ikke vile få kampen ned til bakken???



... ser frem til Peter Juhl, og Joakim Aardalen sine kamper Smiley DET blir det futt i Grin


kanskje mads rask også, men usikker på hans fullkontakt ferdigheter. spretten er han hvertfall.


håper også hun VM mestern i thai møter VM mestern i kickboxing. Det hadde vært fett;D

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #62 : 07. mars 2012, 16:00 »
En dårlig kopi av The Ultimate Fighter. Kreativiteten lenge leve.

Skuffende serie.
Smil med det smilet du har.

Utlogget J Skåren

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 752
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 752

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #63 : 07. mars 2012, 16:12 »
Ikke alt som er like kult på serien, men definitivt underholdende og mye bedre enn endel annet dritt som går i beste sendetid. Valget mellom NBF og Paradise hotel til samme sendetid blir ikke veldig vanskelig, for å si det sånn..Wink
Brumunddal AK



Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #64 : 07. mars 2012, 16:53 »
Det som hadde vært morsomt om de faktisk hadde tatt de beste fighterne i norge..som har fått slag og spark før (altså å tatt med noen MMAuttøvere), å løpe fra motstandern med ryggen til sier sitt. Litt kjedelig de ikke får bruke knær og albuer mot hode. Gleder meg til neste fight Cheesy Den kan det bli futt i.

Utlogget FOG

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 189
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 189

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #65 : 07. mars 2012, 17:53 »
Hun trener vel vanlig jui jitsu, som er mest lettkontakt slag/spark + en del kast, og ikke brazillian som er mest brukt i mma. Tror vanlig jui jitsu minner litt om judo, med vekt på tror.

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #66 : 07. mars 2012, 18:02 »
Dette er norges første fighter serie, det er alt nytt og blir sikkert vanskelig å vinne. Kjenner faktisk noen der og jeg vet de begge vinner serien. Petter Juuhl vinner herrer og Fatima Pinto vinner damer... Bare husk det, de er de best fighterne...  Smiley
Fatima virka knallhard! Blir morsomt å se:)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #67 : 08. mars 2012, 00:05 »
Idiotisk å ødelegge serien for andre ved å røpe vinnere. Poster slettes og viasat kontaktes.. Tror du kommer til å ha to skuffa venner siden du avslørte at de har fortalt deg det.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #68 : 08. mars 2012, 00:13 »
Var det ikke sånn at han ¨visste¨ det da ?  , som i at han visste hva de er gode for , og at de andre ikke har sjangse ?

Edit: eller skrev han mere enn hva jeg fikk med meg? , hehe

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #69 : 08. mars 2012, 00:18 »
Så siste kampen på VG mellom de to jentene. Thai bokseren var så overlegen, at det var flaut å se hun taekwondo dama. Også griner hun til slutt, hva slags fighter er det liksom Tongue

Gleder meg til de "gode" kampene!!
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #70 : 08. mars 2012, 00:39 »
Hadde Eric barth Fra Norges beste fighter på besøk på gymmet mitt idag:)
http://emilwebermeek.com/2012/03/07/besok-av-norges-beste-fighter-deltager/

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #71 : 08. mars 2012, 00:48 »
Ser dere har en del spørsmål rettet mot programmet!
Skal gi dere så god info som mulig:)

Norgesbeste fighter åpnet for søknader, her kunne ALLE søke, kravet var bare at du var en god fighter, ikke at du hadde noen meritter..

Jeg søkte med en gang, for dette skulle jeg faen meg vinne.
2 dager etterpå får jeg vite at de ikke ønsker MMA utøvere i showet. Siden de hadde en klart fordel siden det skulle konkurreres i MMA.

Jeg protesterte jo som bare !"$#% siden Norges beste fighter MÅ jo ha de beste fighterene med!
Men dette var de bestemte på, ingen MMA utøvere skulle være med.

Det ble MASSE diskusjon på nettet, de gikk ut med å si at de ønsket å finne den "tradisjonelle" kampsporten som passet best til å drive med MMA.

For mange som har sett ufc 1-6 osv vet jo hvem dette i utgangspunktet er.
For resten av norge er dette et spennende konsept!

Så valgte de ut en del utøvere som ble kalt inn til audition, der de kjørte fysiske oppgaver, og små intervjuer.

Etterhvert ble det silt ut noen deltagere.

Desverre ser du at utøverene ikke har fått trent mye mma før de var med i showet.
Blant annet eric barth ødela jo Steven i sin først kamp i showet.

Steven hadde INGEN svar på bakken, han prøvde ikke en gang å komme seg ut fra fullmount, dette for meg er VONDT å se på:p

Det er helt klart gode utøvere der.
Som dere ser er det mange utøvere fra Frontline Muay Thai , til og med begge coachene er fra frontline.
Og han ene produsenten trener på frontline. Det er vel ikke noe å legge skjul på at de vil ha en frontline champ.

Uansett syns jeg det er supert at de gjør dette, de hjelper for MMA  i norge!

Baby steps!

For dere som ikke vet hvem jeg er ta gjerne en titt her!

http://emilwebermeek.com/about/

Utlogget Mandodiao

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 140

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #72 : 08. mars 2012, 08:57 »
***Som dere ser er det mange utøvere fra frontline academy , til og med begge coachene er fra frontline.
Og han ene produsenten trener på frontline. Det er vel ikke noe å legge skjul på at de vil ha en frontline champ.


hehe , dette er jeg og skeptisk til , forbanna lite kult om det er deres egene fightere som vinner hele greia , det er jo ikke til å stikke under en stol at Peter og Fatima er høyt rangert


Håper bare at de som vinner er noen som ønsker å satse på MMA, for det virker det ikke som hele gjengen ønsker like mye

Og forresten , hva synes du Emil om oppbyggingen til første kampen mellom Eric og Steven?  , med tanke på at de ikke hadde hatt noe særlig trening enda , også bare ¨ehm, dere to er dårligst så dere må sloss nå...åsså får den som taper må reise hjem og iallefall ikke få sjangse til å utvikle seg mere¨

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #73 : 08. mars 2012, 13:35 »
***Som dere ser er det mange utøvere fra frontline academy , til og med begge coachene er fra frontline.
Og han ene produsenten trener på frontline. Det er vel ikke noe å legge skjul på at de vil ha en frontline champ.


hehe , dette er jeg og skeptisk til , forbanna lite kult om det er deres egene fightere som vinner hele greia , det er jo ikke til å stikke under en stol at Peter og Fatima er høyt rangert


Håper bare at de som vinner er noen som ønsker å satse på MMA, for det virker det ikke som hele gjengen ønsker like mye

Og forresten , hva synes du Emil om oppbyggingen til første kampen mellom Eric og Steven?  , med tanke på at de ikke hadde hatt noe særlig trening enda , også bare ¨ehm, dere to er dårligst så dere må sloss nå...åsså får den som taper må reise hjem og iallefall ikke få sjangse til å utvikle seg mere¨

Ja Fatima og Juuhl er i mine øyne er favoritter sammen med Magga og Joakim Ordalen!
Resten tror jeg ikke har så mye å stille opp mot disse! Eric barth kan nok vinne mange kamper, men tror ikke han klarer Joakim, siden han er fysisk større og en teknisk bedre bryter.

Vel det fikk kickstartet programmet litt det liker jeg. Utøverene fikk jo vite at de skulle med på showet en stund i forkant, så de burde ha klart å få inn NOE.

Ja det håper jeg også! Blir dumt å kaste bort 200 000 på en som ikke vil trene MMA. Når det er sagt så tror jeg ikke at en som ikke har interesse for mma vinner:)

Utlogget Luv

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #74 : 08. mars 2012, 19:00 »
Fatima favoritt? Trenger ikke å være en rakettforsker for å skjønne at hun kommer til å slakte alt av motstand i serien.

Elsket også at hun Jiu Jitsu jenta som snudde seg i ringen og løpte som en skremt rådyr Smiley
"Shit don't make no sense"
-JegTrenerNaken

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!