Skrevet av Emne: Norges beste fighter på Viasat 4..  (Lest 49264 ganger)

Utlogget Lundefuglen

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 4 751
  • Honnør: 62
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 751

  • Taper aldri på trening.
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #105 : 29. april 2012, 23:31 »
Nå har jeg sett alle episodene som har kommet til nå. Synes programmet er helt grei underholdning, men det kunne vært så mye bedre. Savner mer om hvordan de faktisk trener. At deltagerne rir på elefanter, spiser is eller kjører gocart er strengt tatt ikke så spennende.

Videre synes jeg ikke noe særlig om disse konkurransene som avgjør hvem som skal sloss mot hvem. De er iallefall ikke alltid like relevante. Spesielt konkurransene som avgjorde semifinalene. Nå er jeg ingen ekspert på MMA, allikevel klarer jeg bare ikke å se hvordan statisk styrke er relevant. Selv om jeg liker mesternes mester, forventer jeg noe annet når programmet heter Norges beste fighter.

Også lurer jeg litt på hvor høyt nivået på deltagerne egentlig er. Det er jo flere der som presenteres som verdensmestere og verdens beste i sin idrett. De nevner for eksempel ikke at Margaret Aase er verdensmester for blåbelter, de framstiller henne som om hun er verdens beste bjj-fighter. Hun er god, men ikke verdens beste. Mulig jeg misforstod dette: Fatima Pinto sa de hadde trent i fem år,. begynt da hun var 25 uten tidligere kampsporterfaring. Også er hun verdensmester... Har vanskelig for å tro at hun da er verdens beste thaibokser. I så fall er talentet hennes vanvittig. Som sammenligning har vel Joacim Aardalen "bare" Nordisk mesterskap på merittlisten, men framstår i mine øyne som en mer gjennomtrent utøver. Skulle gjerne hatt mer info på hvor gode de faktisk er.

Helt til slutt: Greit nok at de ikke vil ha med folk som allerede holder på med MMA. Det er ingen grunn til å ha med så få utøvere som har trent på submissions. Mener det burde vært med en judoutøver. At det ikke er med minst en mannlig bjj-utøver er direkte skandaløst.

Det ble mye negativt. Som nevnt over. Helt grei underholdning. Det kunne bare vært så mye bedre.

Judo.

"Ich kann nicht mehr."
Toni Kurz

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #106 : 29. april 2012, 23:39 »
Nå har jeg sett alle episodene som har kommet til nå. Synes programmet er helt grei underholdning, men det kunne vært så mye bedre. Savner mer om hvordan de faktisk trener. At deltagerne rir på elefanter, spiser is eller kjører gocart er strengt tatt ikke så spennende.

Videre synes jeg ikke noe særlig om disse konkurransene som avgjør hvem som skal sloss mot hvem. De er iallefall ikke alltid like relevante. Spesielt konkurransene som avgjorde semifinalene. Nå er jeg ingen ekspert på MMA, allikevel klarer jeg bare ikke å se hvordan statisk styrke er relevant. Selv om jeg liker mesternes mester, forventer jeg noe annet når programmet heter Norges beste fighter.

Også lurer jeg litt på hvor høyt nivået på deltagerne egentlig er. Det er jo flere der som presenteres som verdensmestere og verdens beste i sin idrett. De nevner for eksempel ikke at Margaret Aase er verdensmester for blåbelter, de framstiller henne som om hun er verdens beste bjj-fighter. Hun er god, men ikke verdens beste. Mulig jeg misforstod dette: Fatima Pinto sa de hadde trent i fem år,. begynt da hun var 25 uten tidligere kampsporterfaring. Også er hun verdensmester... Har vanskelig for å tro at hun da er verdens beste thaibokser. I så fall er talentet hennes vanvittig. Som sammenligning har vel Joacim Aardalen "bare" Nordisk mesterskap på merittlisten, men framstår i mine øyne som en mer gjennomtrent utøver. Skulle gjerne hatt mer info på hvor gode de faktisk er.

Helt til slutt: Greit nok at de ikke vil ha med folk som allerede holder på med MMA. Det er ingen grunn til å ha med så få utøvere som har trent på submissions. Mener det burde vært med en judoutøver. At det ikke er med minst en mannlig bjj-utøver er direkte skandaløst.

Det ble mye negativt. Som nevnt over. Helt grei underholdning. Det kunne bare vært så mye bedre.

Its a start.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #107 : 03. mai 2012, 13:43 »
Lundefuglen har helt rett på alle punkter.

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #108 : 14. mai 2012, 22:37 »
Det var en kanon bra kamp, akkurat som jeg hadde trodd! Ingen skal ta i fra Aardalen innsattsvilja. Har aldri sett en 10 minutters mma kamp med så vanvittig mye bunnsollide takedowns!!

Håper han satser videre, jeg vil se mere kamper med Aardalen! og håper han trener mye submissions og stand up.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget ~mAchA~

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 218
  • Honnør: 6
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 218

  • OraH!
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #109 : 14. mai 2012, 23:35 »
Det var en kanon bra kamp, akkurat som jeg hadde trodd! Ingen skal ta i fra Aardalen innsattsvilja. Har aldri sett en 10 minutters mma kamp med så vanvittig mye bunnsollide takedowns!!

Håper han satser videre, jeg vil se mere kamper med Aardalen! og håper han trener mye submissions og stand up.

Han har gådt ut i media og sier han skal det og har et solid team bak seg.
http://www.vg.no/sport/artikkel.php?artid=10072862


Jeg er ingen mma ekspert men,synes jeg at vinneren fortjener mye skryt her!

Virker som en fighter med potensiale,kløkt og guts.
Så virker han som trivelig fyr og godt forbilde for kidsa.

fortjent seier mener jeg...
(Tidligere Styrkeløfter) Nå glad mosjonist!
Bøy:230 Benk:160 Mark:265
Vekt:rundt 95+
høyde:182

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: Norges beste fighter på Viasat 4..
« #110 : 08. august 2012, 00:44 »
Kan bekrefte at aardalen satser som faen nå:)
Har ikke hørt mye fra mads etter han vant.

Jeg og Joachim har signert i samme organissasjon sammen med flere nordmenn!

Dette er noe dere må følge med på videre! Smiley
http://www.mmaviking.com/royal-area-scandinavian-league-kakai-njie-signed/

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!