Skrevet av Emne: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?  (Lest 6747 ganger)

Utlogget ErikAuranaune

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #15 : 21. desember 2011, 16:13 »
okok Smiley , bra tips ^^

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #16 : 21. desember 2011, 17:15 »
Et bra tips er å bare stikke innom en kosttilskuddsjappe og plukke med deg alle produktene som prydes av boler-dudes på embalasjen. Står det ting som "Scientifically Proven" eller "University Studied" vet du at du får valuta for pengene, og har det ord som "anabolic" eller egentlig hva som helst som slutter på "bolic" kan du banne på at dette vil gi deg mer enn både optimal trening, kosthold og søvn.

Vil egentlig anbefale deg å styre unna multivitaminer, tran, kreatin og proteintilskudd. Dette er produkter jeg har testet selv, men i motsetning til diverse pump-tilskudd og annet av preworkouts føler jeg ingen ting når jeg tar det, og det er nok kroppens måte å informere om at det ikke har noen virkning. Kaffe er nok heller ikke noe særlig, faren min har drukket det siden han var ung tenåring og er ikke akkurat veldig sterk.

Lykke til i jungelen av tilskudd, med infoen fra dette innlegget skal nok manøvreringen gi gode resultater.

EmyR

  • Gjest
Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #17 : 22. desember 2011, 14:45 »
Heisann Smiley
Jeg er en gutt på 16 år, som trener på "Impulse" 3 ganger i uka!

Jeg trenger noen tips!
Jeg er ikke akuratt "stor", så jeg vil ha noe som bygger opp musklene raskt!

Jeg har sett litt innom "GymGrossisten.com"
Men jeg er ikke sikkert!

Noen av dere kommer garrantert, til å si at jeg ikke bør ta noe sånnt!...
Men ja, tips til hva jeg kan ta? noen drikker? anything Smiley!

-Takk :]

Hvilket impulse trener du på? Lerkendal her.

Etter du har et solid kosthold kan du legge til kreatin, proteinpulver, fettsyrer, zma. I prioritert rekkefølge.

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #18 : 22. desember 2011, 15:06 »
Et bra tips er å bare stikke innom en kosttilskuddsjappe og plukke med deg alle produktene som prydes av boler-dudes på embalasjen. Står det ting som "Scientifically Proven" eller "University Studied" vet du at du får valuta for pengene, og har det ord som "anabolic" eller egentlig hva som helst som slutter på "bolic" kan du banne på at dette vil gi deg mer enn både optimal trening, kosthold og søvn.

Vil egentlig anbefale deg å styre unna multivitaminer, tran, kreatin og proteintilskudd. Dette er produkter jeg har testet selv, men i motsetning til diverse pump-tilskudd og annet av preworkouts føler jeg ingen ting når jeg tar det, og det er nok kroppens måte å informere om at det ikke har noen virkning. Kaffe er nok heller ikke noe særlig, faren min har drukket det siden han var ung tenåring og er ikke akkurat veldig sterk.

Lykke til i jungelen av tilskudd, med infoen fra dette innlegget skal nok manøvreringen gi gode resultater.

ha... ha?

Stikk motsatt så snakker vi

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #19 : 22. desember 2011, 15:10 »
ha... ha?

Stikk motsatt så snakker vi

wow Tongue
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #20 : 22. desember 2011, 15:27 »
Noen av dere kommer garrantert, til å si at jeg ikke bør ta noe sånnt!...
Men ja, tips til hva jeg kan ta? noen drikker? anything Smiley!
Hvorfor har du bestemt deg for å kjøpe tilskudd hvis du får tips om å ikke gjøre det?

Du kan bruke pengene dine på diverse tilskudd, eller du kan fløshe de i do. Du vil få akkurat det samme resultatet. Det går omtrent for det samme om du spiser mat med proteiner, eller bruker proteintilskudd. Den eneste forskjellen er at maten gir noe bedre resultat. Mye av de tilskuddene, f.eks ZMA og multivitamin, gjør at du får for høye verdier av mineraler. Overskudd av visse mineraler har dokumentert negativ effekt.

Kreatin er vel det eneste stoffet man ikke får "nok" gjennom kosten, og derfor kan forsvares som et tilskudd.

Det er ikke noen flytende overgang mellom kosttilskudd og doping. Steroider er ulovlig, har mange bivirkninger, og gir ekstrem muskelvekst. Kosttilskudd er bare mat i pulver/pille/olje-form, og gir ingen ekstra effekt i forhold til å innta det gjennom vanlig kost.

Skal du bli stor, så spis mer mat.
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

EmyR

  • Gjest
Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #21 : 22. desember 2011, 15:30 »
Sitat
Steroider er ulovlig

Nei, ikke helt dessverre Wink

Utlogget Ayørn

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 357
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 357

Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #22 : 22. desember 2011, 15:33 »
Nei, ikke helt dessverre Wink
I stand corrected... smartass :-p
10% luck
2% skill
1% consentrated power of will
45% AAS
37% HGH
5% Insulin
0% Reason to remember the name

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #23 : 22. desember 2011, 15:38 »
Trener du i Trondheim?   Det eneste du trenger for å bli stor og sterk er et bra treningsprogram, et ok kosthold.. dvs: at du spiser nok... Spis så rent som mulig og spis mere enn du gjør nå! Smiley  Så er treningen kjempeviktig.. 3 ganger i uka kan være mere enn nok om en har et skikkelig program..   Men husk på at resultatene kommer ikke over natten..

Det er 3 ting som er vikitg når det gjelder trening: KONTINUITET! KONTINUITET! KONTINUITET!!  

Stå på så blir dette bra! tilskudd er i mine øye veldig oppskrytt! I hvertfall for nybegynnere!  

Trener du i Trondheim så stikk gjerne innom Nidarø Treningssenter og besøk oss gutta/og jenter(a) i Nidarø styrkeløftklubb Smiley  

"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #24 : 22. desember 2011, 18:59 »
Best mulig resultat har lite med kosttilskudd, mer med mat og en optimal treningsplan som passer deg. Skift innstilling fra nå, nå, nå til å jobbe seg sakte, men sikkert fremover. At du kan se endringer kjapt er det ingen tvil om, men at du skal se ut som den største grisen på senteret i løpet av 2 år kan du nok bare glemme.

Vær realistisk og tenk smart, så vil du ikke bli skuffet. 3 ganger i uken og fokus på baseøvelser holder i starten, og dernest når du har et godt fundament så kan du finne din "sti" om det blir muskelvekst og 2-splitt eller direkte styrke med dietmar eller noe annet lignende eller mer helhetlig utvikling i form av kettlebell / variert treningsprogram osv osv

Alle må ha en base å gå ut i fra først og fremst, så kan man spesialisere seg innenfor det man i hovedsak vil bygge videre på. Smiley

Lykke til!

Utlogget ErikAuranaune

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 8
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 8

Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #25 : 22. desember 2011, 20:14 »
Ja, jeg trener i Trondheim... LADE Smiley))!!

Jeg vil kjøpe ekstratilskudd på begrunn av at jeg spiser ikke stooort med riktig mat!
Jeg er en som ikke liker så mye forskjellig Cheesy

EmyR

  • Gjest
Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #26 : 22. desember 2011, 20:18 »
Ja, jeg trener i Trondheim... LADE Smiley))!!

Jeg vil kjøpe ekstratilskudd på begrunn av at jeg spiser ikke stooort med riktig mat!
Jeg er en som ikke liker så mye forskjellig Cheesy

Men hvis du ikke spiser stooort med mat vil ikke kosttilskudd hjelpe deg. Hva liker du av mat, sunn mat? Spis store mengder av det. Det viktigste er at du spiser nok mat. Det skader ikke overhode å pakke i seg litt junk mellom alle kyllingmåltidene - konsentrer deg om NOK mat i første omgang så kan du ta å legge om kostholdet step by step Smiley

Utlogget Aslak

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 277
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 277

  • Upersonlig Gymlærer
Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #27 : 22. desember 2011, 20:23 »
Den største effekten du får av å kjøpe proteinpulver er å bære de to trekilosspannene hjem. Proteinbehovet til en gjennomsnitts sekstenåring, hvis man tar produsentens overdrevne råd om 3-4gr protein pr kilo kroppsvekt, dekkes lett av et normalt kosthold med ost, kjøttpålegg, eller egg på brødskiva, supplert med noen glass melk.

Utlogget ZOMBIES

  • .: Fighter Member :.
  • ******
  • Innlegg: 83
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 83

Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #28 : 26. desember 2011, 15:27 »
Hvordan kan du si at kosttilskudd ikke hjelper om han ikke spiser bra, en protein/gainer shake gjør jo ting bare bedre om han mangler proteiner etc. Er jo bedre en ingenting, såklart spis bedre men ta også proteiner/gainer... hjelper da såklart nå du får i deg mye i en shake.

Utlogget Andrzejz0r

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 41

  • I dont count until it hurts
Sv: Hva Kreves Til Rast Muskeloppbygging?
« #29 : 15. januar 2012, 12:56 »
Du kan ta å drite i disse kosttilskudda som appelerer til at du skal få ekstrem muskelvekst på 5 dager. Det er bare noe reklame dritt som ikke funker. Kjøp deg en bøtte med myseprotein( eventuelt monohydrat også), spis sikkelig mat, vær seriøs med treninga også kommer det du ønsker, men ting tar tid så du må være tålmodig. Men vis du virkelig rister etter å få muskler raskt kan du bruke steroider, lykke til med det!

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116549.new#new

vekt: 81kg
Benk: 95kg
Bøy:  135kg
Mark: 110kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!