Helgekriger ble utestengt nettopp for å komme med søppelinnlegg som fører til at folk rømmer fra forumet. Utenstengelsen var vel knappe en uke skrivesperre, noe som en bør tåle når en sprer oppgulp på forumet.
Når det gjelder andre som ikke følger reglene så beklager vi at vi ikke kan være over alt, det er få moderatorer her, og vi som er det har studier/jobb på siden så vi er avhengig av at dere rapporterer. Så derfor vil jeg rette en takk til helgekriger som poengterte dette!
Den eneste personen som har forlatt forumet på grunn av noe jeg har skrevet, som jeg kommer på i farten, er quintriceps... og det var ikke akkurat et stort tap for forumet.
Når det gjelder ukens profil, så vil jeg ikke ha det på meg at det var jeg som fikk han utestengt. Han startet loggen sin med:
Hei! Jeg er en 14 år gammel gutt som har slengt litt rundt på forumet en stund og lest en del.
I tillegg står alderen hans i signaturen og loggen hans heter til og med "96-mod sin logg" - vil du ha meg til å tro at den eller de som velger ukens profil ikke var klar over alderen hans før jeg startet denne tråden?
Personlig har jeg ingenting imot kids på forumet, synes det bare er litt hyklers av dere å ha en aldersgrense når den kun følges når dere føler for det.