Skrevet av Emne: Treningsforum bryter sine egne regler  (Lest 41897 ganger)

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #15 : 25. desember 2011, 00:38 »
Så du menet at forumet har en 16års grense med kraftig trynefaktor? Hvis du er verdig nok nå får du bli?
Hva mener du med "kraftig trynefaktor"?
Det kommer ann på hvordan DU definerer verdig. Jeg mener at champions skal få bli på forumet fordi han tar til seg stoff, hører etter, oppfører seg bra, trener bra og gjør ting riktig. Det jeg skreiv nå kan du vri å vende på i det uendelige, men du skjønner poenget mitt. Champions har en GOD grunn til å være her. Tenk på de feilgrep han kunne gjort uten tf`s veiledning.

Og siden når blir man hengt ut for en drittsekk når man setter fingeren på regelbrudd.... Regler er regler, finn deg i det.
Han ble ikke hengt ut for en drittsekk, ikke bak heller. Ingen blir hengt ut på noen måte til det blir avgjort om flere deler mitt syn, å selv om enigheten viser seg å være bred vil ikke situasjonen nødvendigvis kvalifisere seg til uthenging. TF er ikke en virtuell gapestokk.
Når man tydeligvis gjør alt man kan for å få bort den mest harmløse loggen på forumet, så er man drittsekk.

Regler er ikke alltid regler. Politiet tar heller en sivilbil fra en tilfeldig person enn å la bankrøvere stikke av med århundrets bytte. Jeg vil heller drepe enn å bli drept.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #16 : 25. desember 2011, 17:31 »
Hva mener du med "kraftig trynefaktor"?

Er det så vanskelig å forstå? Forumet har 16-års grense... du mener det skal gjøres unntak for denne brukeren fordi han er en slik kjekk kar... med andre ord, er man under 16 år og godt likt, kan man bli. Hvem skal forøvrig ta avgjørelsen om det skal gjøres unntak for aldersgrensen? Du?

Regler er ikke alltid regler. Politiet tar heller en sivilbil fra en tilfeldig person enn å la bankrøvere stikke av med århundrets bytte. Jeg vil heller drepe enn å bli drept.

Politiet har fullmakt til å rekvirere sivile ressurser, innkludert biler, og du har lov til å ta liv i nødverge.

Var det noe mer?

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504


Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #18 : 25. desember 2011, 22:35 »
hva var det helekriger laget tråd om som var så ille?
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #19 : 25. desember 2011, 22:47 »
hva var det helekriger laget tråd om som var så ille?

Godt spørsmål. Min intensjon med denne tråden var å belyse at moderatorene kan utestenge brukere for for brudd på forumreglene, samtidig som de bryter de samme reglene så åpenlyst ved å velge ut en mindreårig som ukens profil.

I motsetning til hva HardCoreBakken tror, så har jeg aldri bedt om at denne brukeren skal utestenges eller fjernes som ukens profil, og i skrivende stund, så har ingen av delene skjedd. HardCoreBakken tilegner meg meninger jeg ikke har, noe jeg liker svært dårlig. Tvert imot, så skrev jeg at jeg personlig ikke har noe imot mindreårige på forumet, og at §14 bør fjernes.

Så HardCoreBakken, du bør seriøst jekke deg ned noen hakk. Etter alt å dømme, er ikke jeg den eneste på forumet som er drittlei oppførselen din. Du fremstår som en arrogant, liten drittunge som tilsynelatende er på forumet kun for å provosere. Lag deg en treningslogg eller bidra til forumet på en annen konstruktiv måte, istedenfor å bruke all tiden på å kverulere.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #20 : 26. desember 2011, 11:43 »
Er det så vanskelig å forstå? Forumet har 16-års grense... du mener det skal gjøres unntak for denne brukeren fordi han er en slik kjekk kar... med andre ord, er man under 16 år og godt likt, kan man bli. Hvem skal forøvrig ta avgjørelsen om det skal gjøres unntak for aldersgrensen? Du?

Politiet har fullmakt til å rekvirere sivile ressurser, innkludert biler, og du har lov til å ta liv i nødverge.

Var det noe mer?
"Kraftig trynefaktor" er et meget upressist begrep jeg aldri har hørt før, derofr spør jeg.
Jeg har ikke skrevet på tf at brukere under 16 år skal få være på forumet fordi de er "kjekke". Jeg skrev utfyllende hvorfor Champions skulle få være på forumet for noen innlegg siden, så ikke vri på det jeg skriver. Du trenger ikke stille flere spørsmål om noe du allerede har fått svar på.

Nei, jeg er ikke den som skal regjere og håndheve på tf, det er opp til moderatorene. Du viste vel det?

Står det rett frem i loven "Politiet har fullmakt til å rekviere sivile ressurser, inkludert kjøretøy"?
Og nei, det står ikke i loven at jeg kan ta liv i nødverge, takk og lov. Man kan ikke legalisere drap med en lov. En dommer i en rettsal vil frifinne den mann/kvinne som handlet rett og forsvarte sitt eget liv fra en evt drapsmann. Man trenger ikke noen konkret lov for det.


Godt spørsmål. Min intensjon med denne tråden var å belyse at moderatorene kan utestenge brukere for for brudd på forumreglene, samtidig som de bryter de samme reglene så åpenlyst ved å velge ut en mindreårig som ukens profil.

I motsetning til hva HardCoreBakken tror, så har jeg aldri bedt om at denne brukeren skal utestenges eller fjernes som ukens profil, og i skrivende stund, så har ingen av delene skjedd. HardCoreBakken tilegner meg meninger jeg ikke har, noe jeg liker svært dårlig. Tvert imot, så skrev jeg at jeg personlig ikke har noe imot mindreårige på forumet, og at §14 bør fjernes.

Så HardCoreBakken, du bør seriøst jekke deg ned noen hakk. Etter alt å dømme, er ikke jeg den eneste på forumet som er drittlei oppførselen din. Du fremstår som en arrogant, liten drittunge som tilsynelatende er på forumet kun for å provosere. Lag deg en treningslogg eller bidra til forumet på en annen konstruktiv måte, istedenfor å bruke all tiden på å kverulere.
Hvis du ikke vil at brukere under 16 år skal bli utestengt, hvorfor har du satt lys over saken da? Her motsier du deg selv. Jeg har dessuten ikke skrevet at du vil ha ham fjernet som ukens profil.

Du var tydeligvis fustrert når du gjorde forumet oppmerksom på paragrafen om aldersgrense. Du ordlna deg slik at man trodde du ville ha alle under aldersgrensen ut av tf, ikke at du ville ha regelen fjernet. Jeg beklager hvis jeg feiltolket deg, men du må isåfall sette fingeren på hvor du vil i saken. Alt pekte mot at du ville ha de ut med det første innlegget dit.

Du synes jeg er drittsekk? Du er den meste eplekjekke brukeren jeg har diskutert med. Hvorfor du skal bruke så mye av innlegget på nedverdigende ord vites ikke, kanskje du er under 16 selv.
Jeg har heller ikke kverulert med deg, vi har vekslet meninger lik en debatt.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget kgrenne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 91

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #21 : 26. desember 2011, 12:10 »

Står det rett frem i loven "Politiet har fullmakt til å rekviere sivile ressurser, inkludert kjøretøy"?
Og nei, det står ikke i loven at jeg kan ta liv i nødverge, takk og lov. Man kan ikke legalisere drap med en lov. En dommer i en rettsal vil frifinne den mann/kvinne som handlet rett og forsvarte sitt eget liv fra en evt drapsmann. Man trenger ikke noen konkret lov for det.


Jo, det kan man i ytterste konsekvens. I nødvergeparagrafen (§48) står det (ikke ordrett): Ingen kan straffes for en handling som er foretatt i nødverge.

Det kan i praksis bety at du må ta liv, og kan bli frifunnet for det.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #22 : 26. desember 2011, 12:20 »
Jo, det kan man i ytterste konsekvens. I nødvergeparagrafen (§48) står det (ikke ordrett): Ingen kan straffes for en handling som er foretatt i nødverge.

Det kan i praksis bety at du må ta liv, og kan bli frifunnet for det.
Lovsystemet er selvsagt lagt opp til at man ikke blir straffet for å handle i nødverge. Det jeg mente var at det er altfor risikofylt å lage en lov hvor det ordrett står "Ved utsettelse av livstruende situasjoner er drap lov såfremt personen handlet i nødverge". Jeg tror det aldri kommer til å stå ordrett i de norske lover at drap er lov. Vi kan ikke gå tilbake i tid å legalisere drap direkte med paragrafer.
At det var lover som legaliserte drap (indirekte) så jeg på som høyst sannsynlig, da det oppstår slike situasjoner i tide og utide.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #23 : 26. desember 2011, 18:19 »
Står det rett frem i loven "Politiet har fullmakt til å rekviere sivile ressurser, inkludert kjøretøy"?
Og nei, det står ikke i loven at jeg kan ta liv i nødverge, takk og lov.

Du er meg en underlig skrue, HardCoreBakken. Nei, det står kanskje ikke rett frem i loven at politiet har fullmakt til å rekviere sivile ressurser, inkludert kjøretøy, eller at du kan ta liv i nødverge... men politiet har fremdeles fullmakt til å rekviere sivile ressurser, inkludert kjøretøy, og du kan fremdeles ta liv i nødverge.

Du synes jeg er drittsekk?

Foreslår at du roer deg ned litt nå, og faktisk leser gjennom innleggene du svarer på... hvor har jeg skrevet at du er en drittsekk?

Jeg har heller ikke kverulert med deg, vi har vekslet meninger lik en debatt.

Riktig. :Smiley

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #24 : 26. desember 2011, 18:30 »
Ingen som har anklaget deg hardcorebakken for å være drittsekk, det var heller du som sa at helgekriger var "litt av en drittsekk"
Men jeg kan ihvertfall anklage deg for at du er helt blåst mellom øra Smiley

Nå skal dere få krangle i fred, blir for idiotisk å prøve å få en treåring til å skjønne dilemmaet når han ikke engang kan lese hva helgekriger skriver...

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #25 : 26. desember 2011, 18:50 »
Foreslår at du roer deg ned litt nå, og faktisk leser gjennom innleggene du svarer på... hvor har jeg skrevet at du er en drittsekk?
Du skrev det i et annet innlegg + en haug andre negative ord.
Du er meg en rar skrue, siden du tror folk rager og mister besinnelsen av å poste et innlegg uten feil.

Ingen som har anklaget deg hardcorebakken for å være drittsekk, det var heller du som sa at helgekriger var "litt av en drittsekk"
Da må du bevege deg litt mer på forumet. Jeg skreiv at helgekriger var en drittsekk, for det er han når ene innlegget han postet pekte mot at han ønsket champions ut av forumet på grunn av en regel.

Nå skal dere få krangle i fred, blir for idiotisk å prøve å få en treåring til å skjønne dilemmaet når han ikke engang kan lese hva helgekriger skriver...
Med vilken rett kaller du meg 3 år når du ikke skriver bedre enn ei barneskolepike selv?
Jeg forstår hva helgekrieger skriver, er ikke avansert lektyre han kommer med. Det er du som ikke forstår at jeg forstår.

Istedenfor å sitte på gjerdet å komme med dritt når det passer deg kan du heller komme med noe konstruktivt.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #26 : 26. desember 2011, 18:54 »
Med vilken rett kaller du meg 3 år når du ikke skriver bedre enn ei barneskolepike selv?
Jeg forstår hva helgekrieger skriver, er ikke avansert lektyre han kommer med. Det er du som ikke forstår at jeg forstår.

Ja men kjære deg er ikke bare det rett og rimelig? - regler er regler, finn deg i det. Liker du ikke reglene på TF så har du ingenting her å gjøre, de kan ikke tilrettelegges for alle.

selv om Helgekriger skrev at det var ikke det som var hensikten hans, men å faktisk sette fingeren på at adminsene overser for mye.
Om du er uenig med reglene så får du sende en PM til en av adminsene, du kommer ingen vei her ved å henge ut Helgekriger på noen som helst måte. Du beviser heller ingenting ved å argumentere over regler som er satt av TF...

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #27 : 26. desember 2011, 19:01 »
Du skrev det i et annet innlegg + en haug andre negative ord.

Virkelig? Finn frem det innlegget da.

Jeg skreiv at helgekriger var en drittsekk, for det er han når ene innlegget han postet pekte mot at han ønsket champions ut av forumet på grunn av en regel.

Igjen så tilegner du meg meninger jeg ikke har. Jeg har allerede forklart hvorfor jeg opprettet denne tråden, skal jeg sitere meg selv, eller klarer du å scrolle opp noen innlegg og lese selv?

Med vilken rett kaller du meg 3 år når du ikke skriver bedre enn ei barneskolepike selv?

Med den samme retten som du slenger dritt til mange andre på forumet?

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #28 : 26. desember 2011, 19:05 »
Ja men kjære deg er ikke bare det rett og rimelig? - regler er regler, finn deg i det. Liker du ikke reglene på TF så har du ingenting her å gjøre, de kan ikke tilrettelegges for alle.

selv om Helgekriger skrev at det var ikke det som var hensikten hans, men å faktisk sette fingeren på at adminsene overser for mye.
Om du er uenig med reglene så får du sende en PM til en av adminsene, du kommer ingen vei her ved å henge ut Helgekriger på noen som helst måte. Du beviser heller ingenting ved å argumentere over regler som er satt av TF...
Her bommer du totalt.
Jeg har da ingen grunn til å forlate forumet bare fordi jeg ikke liker reglene? Hvis den praksisen hadde blitt overført til virkeligheten ville det resultert i globalt selvmord. Alle vil alltid være uenige i et eller annet, det handler om å tilpasse seg situasjonen.
Jeg prøver ikke å henge ut helgekrieger, og det er vel ganske tydelig iom at jeg er den eneste som tilsynelatende misliker måten han presenterte saken på  i større grad?
Det tok flere innlegg før helgekrieger pressiserte hva han egentlig mente, og da var det allerede igang.

Bevise hva da? Jeg prøver ikke å bevise noe som helst. Jeg ber ikke om regelendreinger, det har jeg ikke gjort i noen av innleggene mine. Tilpassning og skreddersydde bakveier har jeg med eldre innlegg foreslått som mulige paragrafer, men det blir nok ikke satt uti praksis.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #29 : 26. desember 2011, 19:11 »
Virkelig? Finn frem det innlegget da.
Er du virkelig så lite voksen at jeg må finne frem det du har skrevet for litt siden?

Igjen så tilegner du meg meninger jeg ikke har. Jeg har allerede forklart hvorfor jeg opprettet denne tråden, skal jeg sitere meg selv, eller klarer du å scrolle opp noen innlegg og lese selv?
Jeg har ikke tilegnet deg meninger du ikke har, for du pressiserte først ditt egentlige budskap ETTER at jeg hadde svart deg i debatten.

Med den samme retten som du slenger dritt til mange andre på forumet?
Tydeligvis ikke. Det er forskjell på uprovosert dritprat å det å svare med samme mynt. Både du å nickvaage praktiserer den uprovoserte delen.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!