Skrevet av Emne: Treningsforum bryter sine egne regler  (Lest 41904 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #30 : 26. desember 2011, 19:17 »
.
Med vilken rett kaller du meg 3 år når du ikke skriver bedre enn ei barneskolepike selv?


Bakken da. Vi har vært gjennom det med å kritisere andres skriveferdigheter. Det er "shempeslemt". Dessuten skrives det vitterlig hvilken - ikke vilken. Du bør dessuten lese deg opp på setningsoppbygging og å/og hvis du skal leke skrivepoliti.

Har du noen gang tenkt på at enhver tråd du deltar i, ender i en eller annen form for krangel mellom deg og en annen deltager i debatten Smiley? Dagens tips: ikke gå inn i tråden med et overordnet mål om å være politimester. Prøv å bidra på bedre måter. Da blir trådene bedre og du slipper å fremstå som en tosk Smiley

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #31 : 26. desember 2011, 19:19 »
Jeg bare ventet på at klovnen skulle komme.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #32 : 26. desember 2011, 19:21 »
Er du virkelig så lite voksen at jeg må finne frem det du har skrevet for litt siden?

Lite voksen? Du beskylder meg for å ha kalt deg for en drittsekk, noe jeg aldri har gjort, ber jeg om for mye når jeg spør etter sitatet?

Det er forskjell på uprovosert dritprat å det å svare med samme mynt.

Du mener, slik som da du beskriver Suppemann som en drittsekk i "beskriv personen over"-tråden?

Suppemann:  Dritt+Sekk=

Dette er latterlig, du oppfører deg som en unge, og jeg har bedre ting å bruke kvelden på.

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #33 : 26. desember 2011, 19:24 »
Jeg bare ventet på at klovnen skulle komme.

Haha, ja jeg regner med det er mange på TF som DU anser som klovner Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #34 : 26. desember 2011, 19:26 »
Jeg bare ventet på at klovnen skulle komme.

Jeg forventet ikke noe bedre fra deg, Bakken Smiley Det var kun ment som et råd for din egen del. Om du trives med å fremstå så barnslig som du gjør, skal ikke jeg ødelegge for deg. Men om du noensinne ønsker å bli tatt seriøst, kan det være en idê å tenke gjennom hva du skriver FØR du poster det Grin

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #35 : 26. desember 2011, 19:26 »
Hvis du har fulgt med på hvilke type innlegg suppemann har og de konversasjoner vi har hatt i utskjellingstråden så burde du ha forstått at det er er humoristisk ment og skal ikke tas alvorlig på noen måte.

Fruit for thought: Har du noen gang skrevet et innlegg rettet mot meg der du ikke prøver å grave meg ned med nedverdigende ord?
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #36 : 26. desember 2011, 19:30 »
Jeg forventet ikke noe bedre fra deg, Bakken Smiley Det var kun ment som et råd for din egen del. Om du trives med å fremstå så barnslig som du gjør, skal ikke jeg ødelegge for deg. Men om du noensinne ønsker å bli tatt seriøst, kan det være en idê å tenke gjennom hva du skriver FØR du poster det Grin
Hvis du ønsker å bli tatt seriøst ville jeg fokusert på andre ting enn å spørre de profilerte kroppsbyggerene på forumet om deres bruk av anabole steroider. Seriøst, tror du ikke de synes du er en irriterende mygg? Du setter deres livsværk og hobby i fare ved å spørre om slikt. Hvorfor spør du ikke om det på pm?
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #37 : 26. desember 2011, 19:31 »
Fruit for thought: Har du noen gang skrevet et innlegg rettet mot meg der du ikke prøver å grave meg ned med nedverdigende ord?


Stakkars, jeg kondolerer.
Du har min dypeste medfølelse.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #38 : 26. desember 2011, 19:34 »
Hvis du ønsker å bli tatt seriøst ville jeg fokusert på andre ting enn å spørre de profilerte kroppsbyggerene på forumet om deres bruk av anabole steroider. Seriøst, tror du ikke de synes du er en irriterende mygg? Du setter deres livsværk og hobby i fare ved å spørre om slikt. Hvorfor spør du ikke om det på pm?

De fleste her inne(ikke dere kroppsbyggere) tar meg nok akkurat så seriøst som jeg fremstår. Dvs; når jeg ønsker det selv, fremstår jeg som seriøs. Hva kroppsbyggere tenker om meg og mitt er for det første ikke noe jeg bruker mye tid og krefter på, og for det andre noe som overhodet ikke har noe med denne debatten å gjøre Smiley

Om kroppsbyggere har problemer med spørsmål om doping, antar jeg at de sender meg en PM. Å stille et spørsmål er en del av ytringsfriheten min, Bakken. Det burde du som politibetjent vite Grin

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #39 : 26. desember 2011, 19:35 »
Stakkars, jeg kondolerer.
Du har min dypeste medfølelse.
Dette sier litt om din mentale alder. Deg gidder jeg ikke lenger diskutere med hvis du ikke skriver mer voksent.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #40 : 26. desember 2011, 19:44 »
Det er interessant å se at folk med forskjellige politiske ideologier også lar dette gå utover måten de diskuterer på. 

Som eksempel har Helgekriger en avfeiende frekk måte å diskutere på, noe som passer godt sammen med den fascictiske ideologien han sannsynligvis erkjenner seg.

Mercenary har en bedrevitende overformyndigende måte å diskutere på, i tråd med sine kollektivistiske tanker om at eliten skal styre individet da Staten vet best.

nickvaage er en sosialist. Og ikke en skikkelig sosialist heller. Bare en sosialdemokrat som elsker Ap. Han er derfor like flink til å argumentere som en ap-politiker.

Hardcorebakken har en individorientert tilnærming, og behandler sitt diskusjonsforhold med en kanalbasert og ikke nettverksbasert diskusjonsmåte, som ofte kan føre til tunellsyn. Dette kan igjen føre til misforståelser og det kan ofte være vanskelig å sette seg inn i andres syn, da det nettopp er individbasert. Det kan være vanskelig å ta et skritt tilbake og se at ikke alle er helt med på hans personlige vinkling og tankemåte.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget nickvaage

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 504
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 504

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #41 : 26. desember 2011, 19:56 »
Det er interessant å se at folk med forskjellige politiske ideologier også lar dette gå utover måten de diskuterer på. 

Som eksempel har Helgekriger en avfeiende frekk måte å diskutere på, noe som passer godt sammen med den fascictiske ideologien han sannsynligvis erkjenner seg.

Mercenary har en bedrevitende overformyndigende måte å diskutere på, i tråd med sine kollektivistiske tanker om at eliten skal styre individet da Staten vet best.

nickvaage er en sosialist. Og ikke en skikkelig sosialist heller. Bare en sosialdemokrat som elsker Ap. Han er derfor like flink til å argumentere som en ap-politiker.

Hardcorebakken har en individorientert tilnærming, og behandler sitt diskusjonsforhold med en kanalbasert og ikke nettverksbasert diskusjonsmåte, som ofte kan føre til tunellsyn. Dette kan igjen føre til misforståelser og det kan ofte være vanskelig å sette seg inn i andres syn, da det nettopp er individbasert. Det kan være vanskelig å ta et skritt tilbake og se at ikke alle er helt med på hans personlige vinkling og tankemåte.

Også har vi FRP'eren som istedenfor å ta standpunkt i en debatt så henger han ut alle andre og sier alt er dritt, men har selv aldri løsningen Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #42 : 26. desember 2011, 20:47 »
Også har vi FRP'eren som istedenfor å ta standpunkt i en debatt så henger han ut alle andre og sier alt er dritt, men har selv aldri løsningen Smiley

Har ikke sett den her. Gjerne pek meg i riktig retning du Smiley
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #43 : 26. desember 2011, 21:07 »
At det går an! For en kjeklegjeng, her har vi samlet samtlige kranglefanter i en tråd. Hvordan skal vi få dere til å holde fred og diskutere saklig?

Champion har vært her i 1,5 år - og har logget nesten like lenge, å oppheve 15 års grensa nå kan i værste fall være med tilbakevirkende kraft.

Når det gjelder andre ting dere reagerer på så gjelder det å bruke rapporteringsknappen, både når det gjelder folk under 16 år, og når det gjelder usaklige innlegg. Det hjelper ikke å komme med noe minst like kvalmende tilbake, da ender det bare opp i skittkasting som ikke fører noe sted - det har vi utskjellingstråden til.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #44 : 26. desember 2011, 21:13 »
Så... hva fikk dere til jul da guttaboys?
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!