Skrevet av Emne: Treningsforum bryter sine egne regler  (Lest 41901 ganger)

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #45 : 26. desember 2011, 21:17 »
Så... hva fikk dere til jul da guttaboys?
Tydelighvis ikke nok Grin

Utlogget KL

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #46 : 26. desember 2011, 22:05 »
Nå er jeg lei av å lese useriøse "krangle-innlegg" av "HardCoreBakken".

Treningsforum.no har desverre nådd et nytt lavmål det siste halve året; Useriøs krangling, usakelige innlegg, få innlegg som holder seg til temaet, lavt kunnskapsnivå, og mye synsing blir presentert som faktasvar..

"HardCoreBakken" kan på ingen måte ta all skylden alene, men med sine utrolige 1 224 (!!!) innlegg på et drøyt år her på forumet, bør han gå litt i seg selv. Alle er ikke interesert i din mening, krangling og "bedreviter"-svar. Du er 18år, og jeg tviler sterkt på at du sitter inne på så mye kunnskap som du selv tilsynelatende tror...

Jeg beklager at jeg er så direkte, men føler noen "utenforstående" må si ifra. Innleggene du poster "HardCoreBakken" er på ingen måte "dårligere" enn mange andre på din alder, men hovedforskjellen er at du poster så utrolig mange..

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #47 : 27. desember 2011, 01:07 »
 headbang   rofl rofl rofl rofl
Smil med det smilet du har.

Utlogget Inspiration

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #48 : 27. desember 2011, 01:44 »
Nå er jeg lei av å lese useriøse "krangle-innlegg" av "HardCoreBakken".

Treningsforum.no har desverre nådd et nytt lavmål det siste halve året; Useriøs krangling, usakelige innlegg, få innlegg som holder seg til temaet, lavt kunnskapsnivå, og mye synsing blir presentert som faktasvar..

"HardCoreBakken" kan på ingen måte ta all skylden alene, men med sine utrolige 1 224 (!!!) innlegg på et drøyt år her på forumet, bør han gå litt i seg selv. Alle er ikke interesert i din mening, krangling og "bedreviter"-svar. Du er 18år, og jeg tviler sterkt på at du sitter inne på så mye kunnskap som du selv tilsynelatende tror...

Jeg beklager at jeg er så direkte, men føler noen "utenforstående" må si ifra. Innleggene du poster "HardCoreBakken" er på ingen måte "dårligere" enn mange andre på din alder, men hovedforskjellen er at du poster så utrolig mange..

Agree, masse innlegg (selvom jeg ikke er innpå ofte) som ender med hardcorebakken er i en "heftig" diskusjon med andre medlemmer. men men, synes for øvrig denne tråden kan bli slettet! Moderatorene har fått kritikken, de jobber med det, og gjør for øvrig en god jobb! Så alle ære! Folk må slutte å være grinebittere! Ta det opp med en moderator via PM! IKKE VIA forumet(da lager man kvalm)! Som mod sier: Bruk rapporteringen, den er der for en grunn!

God natt!
trene?

Vekt: 90kg ca:(
Høyde: 175cm

Mål for Sommeren 2012
90--> 75-80kg og en sommerform?!?

Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114636.0

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #49 : 27. desember 2011, 02:22 »
Nice at du fikk honnør av hardcorebakken selv Tongue

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #50 : 27. desember 2011, 02:31 »
God stemning

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #51 : 27. desember 2011, 03:02 »
Men når vi er inne på det, TF bryter ikke bare den regelen. Mener det er en regel om at det ikke er lov til å legge ut bilder før og etter kurer(nei ikke kreatin-kurer  ::biggrin:Smiley. Rimelig mange her inne som bryter den regelen. Just saying Tongue

Kan jo ikke dømme noen før de er tatt i en dopingtest da såklart, men likevel... "bitch please"

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #52 : 27. desember 2011, 18:48 »
Nå syns jeg du forlanger litt mye. Med den regelen er det vel ment bilder som eksplisitt er flagget med "før/etter" kur, vi kan ikke gå rundt å banne folk bare de ser litt svære ut i tilfelle de boler. Med litt godvlije skal det vel ikke så mye til for å forstå det.






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #53 : 27. desember 2011, 19:06 »
Haha, kongediskusjon! TF har forresten brutt regelen om ikke bolebilder i før/etter tråden. Kanskje finne noen å putte på forsiden som IKKE er tatt for doping...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #54 : 27. desember 2011, 19:17 »
Slux, jeg forstår det. Men det skal heller ikke så mye til for å skjønne når en person gjerne har kjørt en kur eller ikke...

Uansett.. jeg bare skøyer litt.


Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #55 : 27. desember 2011, 19:35 »
Nå er jeg lei av å lese useriøse "krangle-innlegg" av "HardCoreBakken".

Treningsforum.no har desverre nådd et nytt lavmål det siste halve året; Useriøs krangling, usakelige innlegg, få innlegg som holder seg til temaet, lavt kunnskapsnivå, og mye synsing blir presentert som faktasvar..

"HardCoreBakken" kan på ingen måte ta all skylden alene, men med sine utrolige 1 224 (!!!) innlegg på et drøyt år her på forumet, bør han gå litt i seg selv. Alle er ikke interesert i din mening, krangling og "bedreviter"-svar. Du er 18år, og jeg tviler sterkt på at du sitter inne på så mye kunnskap som du selv tilsynelatende tror...

Jeg beklager at jeg er så direkte, men føler noen "utenforstående" må si ifra. Innleggene du poster "HardCoreBakken" er på ingen måte "dårligere" enn mange andre på din alder, men hovedforskjellen er at du poster så utrolig mange..
Så sant, så sant.  Vi burde lære av Fleksnes alle sammen.  Der i gården er det jevnt høy kvalitet og dypsindige betraktninger.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #56 : 27. desember 2011, 19:48 »
Jeg forstår ikke hva tf egentlig tenker på..? At tf ikke har tatt tak i "problemet" med for mange under 16 år kommer til å bli sidens bane. Tf har sett seg blind på antall medlemmer og tillatt at kvaliteten på innleggene stuper! At moderatorne aldri gidder å slette de utallige loggene som heter "gutt 14 skal bli stor" er nok for å sikre seg høyt medlemstall og reklameinntekter. Men tf har skutt seg i foten spør du meg. I år har det vært en massiv logger-flukt, spesielt til såkalte "blogg"-sider hvor det er mindre sjans for at loggen blir spammet av unødvendige tulleinnlegg.

For mange kvalitetslogger bli borte her inne pga mye tull fra troll...
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #57 : 27. desember 2011, 19:56 »
Savner JanB.. der var det bare kvalitetstrolling!

Utlogget 3sp3n

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 960
  • Honnør: 69
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 960

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #58 : 27. desember 2011, 21:14 »
Tf har sett seg blind på antall medlemmer og tillatt at kvaliteten på innleggene stuper! At moderatorne aldri gidder å slette de utallige loggene som heter "gutt 14 skal bli stor" er nok for å sikre seg høyt medlemstall og reklameinntekter.

Så får man spørre seg, hvor mange av de 30 000  ( noe sånt vel ? ) medlemmene er AKTIVE medlemmer, som poster og logger? 10% ?

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #59 : 28. desember 2011, 20:36 »
Jeg forstår ikke hva tf egentlig tenker på..? At tf ikke har tatt tak i "problemet" med for mange under 16 år kommer til å bli sidens bane. Tf har sett seg blind på antall medlemmer og tillatt at kvaliteten på innleggene stuper! At moderatorne aldri gidder å slette de utallige loggene som heter "gutt 14 skal bli stor" er nok for å sikre seg høyt medlemstall og reklameinntekter. Men tf har skutt seg i foten spør du meg. I år har det vært en massiv logger-flukt, spesielt til såkalte "blogg"-sider hvor det er mindre sjans for at loggen blir spammet av unødvendige tulleinnlegg.

For mange kvalitetslogger bli borte her inne pga mye tull fra troll...

Begynn å rapporter folk under 16 da vel. Er da bare dager siden jeg bannet en under 16 år. Gi meg link til loggene som er "Gutt under 14 som skal bli stor" så skal jeg slette de en etter en. Problemet med folk under 16 år ble tatt tak i for lenge siden. Bare tull å snakke om noen enorme konspirasjonsteorier på det ene og det andre, jeg har absolutt ingenting å tjene på at TF blir så og så stor.

Folk må rapportere det som er over grensen da vi moderatorer ikke kan være over alt, i tillegg må en også bidra med informative innlegg selv for å skape et godt forum. Hjelper ikke å flisespikke alle reglene vi har.






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!