Skrevet av Emne: Hvor gjemmer de trening/kostholds interesserte jentene seg?  (Lest 28597 ganger)

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Jeg snakket med en kompis og han kom inn på dette med at jenter med interesse for kosthold og trening(gjerne noe vekttrening inkl) ikke akkuat vokser på trær. Videre luftet han spørsmålet om hvor disse kvinnene gjemmer seg, og jeg må si at jeg ikke kunne gi han noe skikkelig svar. Om man søker en kvinne å dele lidenskapen med, hvor i alle dager skal man lete?

3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Det lokale treningssenteret Smiley?

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Det lokale treningssenteret Smiley?
Så du synes man skal bruke treningssenteret som en dating/sjekke-arena?Cheesy Tenkte på det, men fokuset ligger jo på trening der. Både for ens egen del, og om kvinnen er av den rette sorten for hennes del og. Men,men. Man kan jo prøve seg frem,hehe. Føler liksom ikke helt at det passer 100% inn der, men mulig jeg bare er kjedelig og lite kreativ av meg for tiden.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Så du synes man skal bruke treningssenteret som en dating/sjekke-arena?Cheesy Tenkte på det, men fokuset ligger jo på trening der. Både for ens egen del, og om kvinnen er av den rette sorten for hennes del og. Men,men. Man kan jo prøve seg frem,hehe. Føler liksom ikke helt at det passer 100% inn der, men mulig jeg bare er kjedelig og lite kreativ av meg for tiden.

Det er vel like naturlig som å møte noen på byen? Skader ikke å spørre, småprate eller litt flørting? Merker jo fort om det er noe på gang Smiley
Smiley

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Så du synes man skal bruke treningssenteret som en dating/sjekke-arena?Cheesy Tenkte på det, men fokuset ligger jo på trening der. Både for ens egen del, og om kvinnen er av den rette sorten for hennes del og. Men,men. Man kan jo prøve seg frem,hehe. Føler liksom ikke helt at det passer 100% inn der, men mulig jeg bare er kjedelig og lite kreativ av meg for tiden.

Jeg vil ikke påstå at det er den ideelle sjekkearenaen - hvertfall i min verden. Men jeg er jo såpass sær at jeg ikke ønsker en treningsfreak som dame. Kunne aldri falt meg inn å trene sammen hvertfall. Trening er fristedet mitt Smiley

Men som Bjørn er inne på, er det like naturlig å treffe noen der som på byen. Og sjansen for at de faktisk bryr seg om trening og kosthold er vel større der enn når de drikker. Beste sjekkestedet jeg vet om: det lokale sykehuset Wink

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Smiley

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Det er vel like naturlig som å møte noen på byen? Skader ikke å spørre, småprate eller litt flørting? Merker jo fort om det er noe på gang Smiley

Det burde være det, men folk går jo gjerne på byen fordi at de er ute etter noe. Enten det bare er one-night eller om det er pga håp om et noe mer langvarig forhold. Kan gå med på at det hender at det bare er for å more seg med venner og, men som oftest ikke. Når det gjelder gymmet går folk ditt som oftest for å trene, ikke for å bli sjekket på eller å sjekke. Litt dumt å presse seg på jenter som hovedsaklig kommer for å trene, men som du sier. Skader ikke å prøve. Jeg har personlig aldri prøvd noe sånt før, og vet ikke hvordan jeg ville ha gått frem. Men litt signaliserende øyekontakt kombinert med noe smalltalk noe senere ville sikkert kunne si om det var verdt å fortsette eller ikke med jenta.

Men dette blir jo ikke en fullverdig datingarena for menn og kvinner som deler disse interessene... Så det spørsmål står fortsatt ubesvart.
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Under dyna mi.

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Jeg vil ikke påstå at det er den ideelle sjekkearenaen - hvertfall i min verden. Men jeg er jo såpass sær at jeg ikke ønsker en treningsfreak som dame. Kunne aldri falt meg inn å trene sammen hvertfall. Trening er fristedet mitt Smiley

Men som Bjørn er inne på, er det like naturlig å treffe noen der som på byen. Og sjansen for at de faktisk bryr seg om trening og kosthold er vel større der enn når de drikker. Beste sjekkestedet jeg vet om: det lokale sykehuset Wink

Sant, større sannsynliget for å møte på målgruppen der enn på byen. Er jo ikke snakk om en treningsfreak, men er snakk om en jente som er litt over snitt interessert i kosthold og trening. Skal også innrømme at tanken på kjæreste/treningspartner kan være forenlig, men jeg har ikke prøvd det,hehe:P Det lokale sykehuset ja, merker jeg et snev av ironi her?Cheesy
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Det burde være det, men folk går jo gjerne på byen fordi at de er ute etter noe. Enten det bare er one-night eller om det er pga håp om et noe mer langvarig forhold. Kan gå med på at det hender at det bare er for å more seg med venner og, men som oftest ikke. Når det gjelder gymmet går folk ditt som oftest for å trene, ikke for å bli sjekket på eller å sjekke. Litt dumt å presse seg på jenter som hovedsaklig kommer for å trene, men som du sier. Skader ikke å prøve. Jeg har personlig aldri prøvd noe sånt før, og vet ikke hvordan jeg ville ha gått frem. Men litt signaliserende øyekontakt kombinert med noe smalltalk noe senere ville sikkert kunne si om det var verdt å fortsette eller ikke med jenta.

Men dette blir jo ikke en fullverdig datingarena for menn og kvinner som deler disse interessene... Så det spørsmål står fortsatt ubesvart.

Prøv å gå bort og snakk til ei jente neste gang du møter noen som virker interessante. Helt seriøst. Det er dritkult uansett(gitt at du klarer å prate og ikke blir stående som en retardert zoombie i pillerus). Hvis du i tillegg har antydning til humor, skal du ikke se bort fra at du får med deg tlnr og en kommentar om at: "du er den første norske gutten jeg har møtt som er så åpen uten å ha drukket".

Trust me on this one Wink

PS: jobber på sykehuset Grin

Utlogget Solid Snake

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 030
  • Honnør: 56
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 030

Prøv å gå bort og snakk til ei jente neste gang du møter noen som virker interessante. Helt seriøst. Det er dritkult uansett(gitt at du klarer å prate og ikke blir stående som en retardert zoombie i pillerus). Hvis du i tillegg har antydning til humor, skal du ikke se bort fra at du får med deg tlnr og en kommentar om at: "du er den første norske gutten jeg har møtt som er så åpen uten å ha drukket".

Trust me on this one Wink

PS: jobber på sykehuset Grin

Har jo preiket flere ganger, men ikke med det motivet. Men kan sikkert la seg gjøre ja;) Er jo egentlig bare å ta en smalltalk, går sikkert fint unna på 5 min, deretter kan man si at man skal trene videre. Men at hun virker som en interessant jente og hele den sullamitten der, og til slutt...."Skal vi utveksle nr, så kan vi snakke og bli kjent senere i stedet?"

Er sikkert ganske skuddsikkert... Men kan allikevel bli litt dumt om man etter hvert har prøvd seg på samtlige av det motsatte kjønn der inne,haha...

Ah, da ser jeg greia med sykehuset! Jobben kan jo ofte være en glimrende plass ja:)
3000m: 14,13, 12, 11, 10 (pers: 11.49)

Militærpress?
Frontbøy(RAW)?
Markløft(RAW) ?
Benk(RAW): ?
Pullups:30 reps

185cm høy og kroppsvekt: 90kg. (Høyest registrerte vekt er 105kg, bulk.)

Alder: 18 år.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=100826.msg1590998;topicseen#new 
  
Bildeprofil.

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Har jo preiket flere ganger, men ikke med det motivet. Men kan sikkert la seg gjøre ja;) Er jo egentlig bare å ta en smalltalk, går sikkert fint unna på 5 min, deretter kan man si at man skal trene videre. Men at hun virker som en interessant jente og hele den sullamitten der, og til slutt...."Skal vi utveksle nr, så kan vi snakke og bli kjent senere i stedet?"

Er sikkert ganske skuddsikkert... Men kan allikevel bli litt dumt om man etter hvert har prøvd seg på samtlige av det motsatte kjønn der inne,haha...

Ah, da ser jeg greia med sykehuset! Jobben kan jo ofte være en glimrende plass ja:)

Vanskelig å si. Skal ikke påstå at jeg er Don Juan - ikke i det hele tatt. Men man merker jo ila veldig kort tid i en samtale(være seg om det er på et treningssenter eller på byen) om motparten har interesse av en. For min del funker det veldig bra å fjase, da spesielt med meg selv som offer. Men det kommer vel veldig an på hvordan man er som person. Tror hvertfall jeg ville sett på det som et mindre nederlag etter å ha gjort det hele uhøytidelig og gjort narr av meg selv Smiley

Uansett får du ha lykke til. Det er så sinnsykt mange bra damer der ute at det bare er å gjøre en innsats. Gå ut og møt mennesker. Er det ei superheit jente på bussen, kan jeg garantere at det er større sjanse for at du får nr ved å gå bort enn ved å sitte og håpe på øyekontakt Wink

Utlogget erikv2

men fokuset ligger jo på trening der.

så hvis en lady kom bort og slo av en prat på gymmet ville du bare avvist henne?

logisk.

jeg tror de fleste synes det er såpass hyggelig å oppleve at et medmenneske tar kontakt at de driter i akkurat hvor de er når det skjer. hvis de er så pissepotte sure mennesker at de ikke vil ha kontakt med folk på det stedet de trener er de mest sannsynligvis asshats uansett =)


Utlogget erikv2

Men kan allikevel bli litt dumt om man etter hvert har prøvd seg på samtlige av det motsatte kjønn der inne,haha...

Hvis du prøver deg på alle har du samtidig jæævlig gode odds på at det går bra med minst én Wink

Hvis en jente du er uinteressert i prøver seg på deg, hadde du blitt sur?

du hadde vell tatt det som et kompliment uansett, så jeg tror ingen kommer til å bli lei seg av at du prøver deg på dem - selv om det er på gymmet.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Jeg er best.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!