Skrevet av Emne: Hvor gjemmer de trening/kostholds interesserte jentene seg?  (Lest 28595 ganger)

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Treningssenter ble da kåret til sjekkested nr.1 i en eller annen tabloid tidning for noen år siden så det burde da være muligheter fortsatt. Så fremt man ikke trenger noen drinker innabords for å ta kontakt med ett portensielt offer.. Det vil både se rart ut og ødelegge treninga..

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Hvis du prøver deg på alle har du samtidig jæævlig gode odds på at det går bra med minst én Wink

Egentlig ikke. Kvinner snakker sammen, og du får stempelet "desp". Bli kjent og sats på den du liker best, og hvis det ikke skulle funke, så:
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Siimen

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 181
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 181

En kompis av meg fant jo seg ei dame en gang på et treningssenter. Nå skal det sies at de begge var hobbymosjonister.

Han åpnet samtalen med: "Du så sliten ut gitt".

Det funka tydeligvis :p
22år      Vekt: 85kg

Stevnepers raw:
Benk 95kg
Knebøy 137,5kg
Markløft 187,5kg

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=118420.0

Utlogget Kresstina

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 139

Enig i at treningssenteret er beste plassen å finne partner, om man er ute etter en som f.eks er veldig kostholds- og treningsinteressert Smiley Hadde ikke gjort meg noe.. MEN verre når man bor på en bitteliten plass der det omtrent ikke finnes skikkelige mannfolk Smiley

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

hohoho noen fra kr.sand her som vil på treningsdate? Cheesy haha

Utlogget Kresstina

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 139
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 139

hohoho noen fra kr.sand her som vil på treningsdate? Cheesy haha
neeeeeiiiii Smiley må komme til møre

Utlogget paramora

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 306
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Få deg jobb på et treningssenter. De kvinnelige ansatte som jobber i resepsjonen, som personlige trenere, instruktører osv. er som regel veldig treningsinteresserte - og mange av disse er ofte veldig pene, siden disse personene ofte er ekstra godt trent. Pluss at du kommer til å være mye rundt de, og måtte bli kjent med mange av de. Du kan snakke med de uten at det virker som du legger an på noen.

Det funka for meg. Wink

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

PT-skoler, idrettslinjer, idrettsstudier, bevegelsesstudier etc (vil jeg tippe).

Utlogget SoftKitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

For å snu litt på det da, det er ikke bare enkelt finne seg en treningssinteressert mann heller. På senteret jeg trener står mannfolka bare og ser seg i speilet Wink

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

For å snu litt på det da, det er ikke bare enkelt finne seg en treningssinteressert mann heller. På senteret jeg trener står mannfolka bare og ser seg i speilet Wink

Har du prøvd å trene toppløs? Mulig du kommer til å få noen blikk etter deg da. Just saying.

Utlogget SoftKitty

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 5
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 5

Har du prøvd å trene toppløs? Mulig du kommer til å få noen blikk etter deg da. Just saying.

Det er ikke lov det serdu. Wink

Utlogget Tryggis

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 496
  • Honnør: 22
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 496

  • Muskel på boks..
Det er ikke lov det serdu. Wink
lov og lov.. er ikke lov å trene i singlet heller, men fremdeles en god gjeng som driver med slikt Wink

Hi. My name is Tryggis and I have a problem. I never expected it and I didn't plan for it. It just happened. And now, I'll never be the same. Hardly a minute passes when I don't think about it, salivate, and get the shivers. My own grandmother cringes in fright when she even hears about "it."

Yes, folks, I'm a deadlift-aholic. I don't just want to pull; I want to pull every minute of every day for the rest of my life. I dream about grinding out heavy pulls where the bar seemingly bends in half, and I jump at the opportunity to do speed pulls so quickly that I nearly castrate myself with the bar.

Utlogget ada

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 41
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 41

Det er en del lange blikk på treningssentere. Jeg er så sjenert at de jeg synes er attraktive tør jeg ikke snakke med, men andre tar jeg gjerne initiativ til å snakke med. Om en fyr skulle være interessert i meg hadde det beste vært om han hadde sagt: om du trenger noe hjelp er det bare å si ifra. Jeg har trent lenge og kan vise deg riktig teknikk.-- da hadde jeg tørt å fortsatt samtalen om jeg likte han. Om jeg ikke tok kontakt etter et slikt tilbud var jeg ikke interessert. En fin måte for mannen å unngå en direkte avvisning på.
Men de unge synes ikke det er god tone å jamre seg, og ser seg derfor nødt til å søke luft for sin ulykke i ufornuftige handlinger.

Utlogget Sakt

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 105

For å snu litt på det da, det er ikke bare enkelt finne seg en treningssinteressert mann heller. På senteret jeg trener står mannfolka bare og ser seg i speilet Wink

Enig i det du sier, en gutt med hode og treningsinterressert er sjelden vare:-P
Vekt: 64
Høyde: 168

1RM
KB: 90Kg
BP: 57,5Kg-->65Kg
ML:100Kg

Utlogget anjapanja

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 9
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 9

For å snu litt på det da, det er ikke bare enkelt finne seg en treningssinteressert mann heller. På senteret jeg trener står mannfolka bare og ser seg i speilet Wink
Enig i det du sier, en gutt med hode og treningsinterressert er sjelden vare:-P

Henger meg på her, hvor er alle de treningsintresserte og allrighte gutta da?? Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!