Skrevet av Emne: Bowlerens mot sommeren 13!  (Lest 18507 ganger)

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #105 : 20. januar 2012, 16:47 »
Måling!

KG: 77 kg! Ned 1 kg siden forrige fredag

Fettprosent: 10 % (Ned en kilo siden forrige fredag)
-

Nå tipper jeg at vi snakker 2-3 uker til, før jeg sier meg ferdig.

Veldig bra! Cheesy Men hvordan måler du fettprosent? Har du gått ned 1kg på en uke er nok ikke alt rent fett, så blir feilaktig å regne ut på den måten. Eller har du fett klype eller noe sånt?

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #106 : 20. januar 2012, 16:52 »
Har fettklype ja Cheesy
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #107 : 20. januar 2012, 16:58 »
Den er grei! Smiley

Anyway, har kanskje spurt før, men hvorfor logger du ikke styrketreningen?

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #108 : 20. januar 2012, 17:03 »
Føler ikke det har så veldig stor betydning for forbrenningen Tongue Kommer til å begynne å logge det etter jeg er ferdig med dietten Tongue
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #109 : 20. januar 2012, 17:06 »
Føler ikke det har så veldig stor betydning for forbrenningen Tongue Kommer til å begynne å logge det etter jeg er ferdig med dietten Tongue

Det er jo sant, men kjekt å se hvordan styrken endrer seg på en slik diett. Smiley

+ dette er treningsforum og ikke kostholdsforum!!! hehehehe

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #110 : 20. januar 2012, 17:10 »
Fotball osv er jo trening det og? ^^

Og dessuten trener jeg litt rettet mot militæret atm. Dvs at det går mye i kroppsvekt-trening. Har slitt med litt skader osv i skuldren og albuen, så har ikke trent tungt med stang på en liten stund.
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #111 : 20. januar 2012, 17:27 »
Fotball osv er jo trening det og? ^^

Og dessuten trener jeg litt rettet mot militæret atm. Dvs at det går mye i kroppsvekt-trening. Har slitt med litt skader osv i skuldren og albuen, så har ikke trent tungt med stang på en liten stund.

Selvfølgelig, men vanskelig å se om du har progresjon der.. Tongue

Men logg slik du selv ønsker, bare syns det er interessant å se fremgangen/tilbakegangen i styrke hos folk på slike dietter! Cheesy

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #112 : 20. januar 2012, 17:45 »
Yes, men har i alle fall økt i pushups osv! Wink  Litt pga at jeg selv er noen kg lettere også da
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #113 : 20. januar 2012, 22:46 »
Kan vel ta en liten mini-update på hvordan ting er:


Fakta:

Har fra diettens start gått ned ca 5 kg. Noe av dette er selvsagt vann osv, men jeg målte vekten før dietten et par-tre dager ut i dietten, det vil si at jeg kanskje veide 83 ca før start. Så 5-6 kg ned er harde fakta, og dette har gått av etter 3 uker, nå i helgen. Har gått fra en fettprosent på 13-14 til 10, og tror kanskje jeg må ned til 7-8 for å bli nok markert. Har litt flesk på magen enda, og jeg vil bli nokså rippet før jeg gir meg. Har nå fått tilskuddet animal cuts, som for øvrig har veldig bra omtaler, og jeg kommer til å gi det en omtale etter dietten. Cutsen varer i 3 uker, og det passer bra, da det er 3 uker jeg har igjen på dietten. 

Mat:

I starten levde jeg på tørr karbonadedeig. Dette ble jeg fort veeeldig lei av, og har etterhvert forsøkt å finne ut noe jeg kan spise. Har vært innom diverse kyllingsalater med kesam, eggerøre og spikkeskinke  + kesam, og nå til slutt kalkun kjøttboler – de er magiske med ketchup! Nå for dagen går det i de kalkunbollene og proteinshaker, noe jeg føler fungerer bra.

Det magiske speil:

I speilet ser jeg ikke så veldig mye forskjell på magen, men jeg ser diverse blodårer titte frem. Er individuelt hvor kroppen fjerner fett først, men så lenge det blir mindre å ta av med klypen, og vekten går nedover, stoler jeg på at naturen sørger for at magefettet snart løsner. Kjenner fysisk at det blir mindre å ta i på magen, og det er veldig digg!

Dagsform:

Jeg pleier å ta den første shaken i 11-12-tiden på dagen. Frem til 11-tiden kjenner jeg ikke noe spesiell sult, men i tidsrommet 11-17 er jeg meget sulten. Når jeg kommer hjem pleier jeg å steke kjøttboller, og etter dette har jeg fortsatt 2 shaker å ta på kvelden. Helt fra 17 og ut kvelden er jeg faktisk veldig mett. Ellers må jeg si at det er veldig digg i forhold til hvordan jeg trodde det ville bli, etter de første dagene. De var helt klart verst! Må dog si at det er litt irriterende å se folk rundt meg drikke cola, og spise kebab, mens jeg lever på tørt kjøtt og proteinshaker – men det er vel en grunn til at ikke alle går rundt rippa! Tongue Kjenner av og til at jeg er litt svimmel når jeg reiser meg opp, men sånn har det vært lenge, og dette har sikkert ikke noe med dietten å gjøre.

Motivasjon:

Er toppmotivert! Hovedsaklig magefettet jeg vil bort med, og siden det ikke har forsvunnet, er jeg veldig motivert til å fortsette – for jeg lever i troen at det er det neste som vil løsne! Dessuten vil jeg se hvordan kroppen blir når den er helt rippa, kan aldri husket at jeg har vært det! Kjenner også at en spisedag eller to – Lørdag/ søndag hjelper noe veldig på motivasjonen!

Dett var dett for nå. Halvveis i dietten, og kommer med et sammendrag ved endt diett!

Peace out!
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #114 : 20. januar 2012, 23:19 »
Høres ut som motivasjonen iallefall er på topp, good good!

Hadde vært kjekt med nye bilder hvis du har. Smiley

10% fett høres veldig lavt ut. Sikker på det stemmer? Trodde mageruter var vanlig med såpass lav fettprosent. Men dette kommer veldig mye ann på hvor mye muskler du har osv. hvor mye makser du i benkpress, knebøy osv? Smiley (for å få en indikasjon på muskelmasse)

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #115 : 21. januar 2012, 00:06 »
10 % er ganske lavt ja. Ikke sikkert det stemmer, men har hele tiden målt på samme måte, så det gir i allefall en indikasjon på om jeg går opp eller ned i prosent.

Måler på denne siden her:

http://scoobysworkshop.com/body-fat-calculator/

Og den siden er for øvrig ganske interessant. Han som har siden bruker å si til kundene at magerutene ikke kommer før på 7% for at de ikke skal miste motivasjonen om de ikke vises på 10 , u see? Smiley Har også funnet andre sider hvor jeg har fylt inn målene jeg får på klypa, og nesten alle gir 10 prosent? Tongue Synes selv at det høres ganske lavt ut ja Wink

Har vel makset 90-95 i benkpress, repper vel en 3-5 på 200 kg i beinpress, og markløft har jeg ikke makset. Ei heller knebøy.
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #116 : 21. januar 2012, 13:48 »
Okei. Fant en annen nettside som jeg har funnet ut at mange av de som har vært lenge i gamet bruker:

http://www.linear-software.com/online.html


Skrev inn de samme målene her, og der scora jeg 12,9 i fettprosent, mens jeg på den andre siden hadde 10 Tongue

Kommer til å bruke den som viser 12,9 fremover nå tror jeg. Tror kanskje det stemmer bedre, i forhold til speilbildet osv Wink
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #117 : 21. januar 2012, 15:24 »
Okei. Fant en annen nettside som jeg har funnet ut at mange av de som har vært lenge i gamet bruker:

http://www.linear-software.com/online.html


Skrev inn de samme målene her, og der scora jeg 12,9 i fettprosent, mens jeg på den andre siden hadde 10 Tongue

Kommer til å bruke den som viser 12,9 fremover nå tror jeg. Tror kanskje det stemmer bedre, i forhold til speilbildet osv Wink

Da har vi ca. samme! Cheesy

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #118 : 21. januar 2012, 18:01 »
Som jeg har sagt tidligere, du har mye lavere enn 12,9!!! Maskinene der overdriver tror jeg ass. Du har nok mer rundt 10 på ditt mest definerte.

-

DIGG!!

Trente for første gang på 45 dager styrke med vekter i dag!!

Har siden i starten på nyåret kun trent armhevinger o.l pga skade i skulderen, og trente med KV for å sakte bygge opp skulderen. På mitt beste før nyttår trente jeg 4x4 med 80 kg i benkpress, og i dag greide jeg 4x4 ganske lett med 70 kg! Trodde jeg skulle ha tapt meg myyye mere, med tanke på at jeg ikke har trent på leeenge, samt at jeg har gått i kcal-underskudd. Veldig letta! Nå blire styrketrening framover.

Logg:

1- 1,5 timer fotball

Styrke:

Benkpress
70 kg 4x4

Armhevinger med VELDIG smalt grep (triceps)
10x3

Foroverbøyd roing
30 kg 10x3

Biceps med hantler
10 kg på hver 10 x3

Diverse coretrening:

Planke, masse situps, sidelengs planke og diverse annet

Starter nå med å trene med en øvelse på hver muskelgruppe for å få i gang maskineriet igjen! Cheesy

Varte ca i 1.5 timer denne økta.

Har forresten spisedag, og har hittil spist 2.5 grove rundtstykker med skinke og ett glass melk.

Etter trening: 1 shake + 1 liter litago. Til kvelds blir det risengrynsgrøt Wink Pepsi max som godt på aftenen! Cya!
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #119 : 23. januar 2012, 20:05 »
Proteinshake (60 gram proteinpulver + 4 dl vann) = 45 gram protein, 7 gram karbs, 1 gram fett = 222 kcal

Proteinshake (60 gram proteinpulver + 4 dl vann) = 45 gram protein, 7 gram karbs, 1 gram fett = 222 kcal

Proteinshake (60 gram proteinpulver + 4 dl vann) = 45 gram protein, 7 gram karbs, 1 gram fett = 222 kcal

Proteinshake (60 gram proteinpulver + 4 dl vann) = 45 gram protein, 7 gram karbs, 1 gram fett = 222 kcal


180 prots, 28 karbs, 4 fett = 888 kcal
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!