Skrevet av Emne: Bowlerens mot sommeren 13!  (Lest 18435 ganger)

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #15 : 03. januar 2012, 02:38 »
Faen det er digg å være i gang.. Bra metthetsfølelse i dag og ! Grin Vannet og det er allerede gått vekk, så er ikke sikkert jeg går ned mange kiloene i starten. Veide vel 83 for en uke siden, og 80 nå. Mulig jeg adder en shake til om dagen, med kun en scoop =111 kcal og 3,5 karbohydrater, og 22,5 gram protein. Da har jeg 208.5 gram protein om dagen! Wink

Edit: Hvor ofte veide du deg?
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #16 : 03. januar 2012, 02:50 »
Faen det er digg å være i gang.. Bra metthetsfølelse i dag og ! Grin Vannet og det er allerede gått vekk, så er ikke sikkert jeg går ned mange kiloene i starten. Veide vel 83 for en uke siden, og 80 nå. Mulig jeg adder en shake til om dagen, med kun en scoop =111 kcal og 3,5 karbohydrater, og 22,5 gram protein. Da har jeg 208.5 gram protein om dagen! Wink

Edit: Hvor ofte veide du deg?

Høres bra ut. Smiley Jeg vegde meg hver fredag om morgenen på samme tidspunkt.

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #17 : 03. januar 2012, 20:48 »
Dagens:

-Proteinshake (60 gram proteinpulver + 4 dl vann) = 45 gram protein, 7 gram karbs, 1 gram fett = 222 kcal
400 gram karbonadedeig + 100 gram tacosaus = 76 gram protein, 0 gram karbohydrater, 20 gram fett = 484 kcal
1 proteinshake (60 gram proteinpulver + 4 dl vann) = 45 gram protein, 7 gram karbs, 1 gram fett = 222 kcal

Protein: 166  Karbs:  14   fett: 22 gram   =  928

+ ZMA, vitamin, tran
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #18 : 04. januar 2012, 10:38 »
Off. Helt fucka døgnrytme, gjorde at jeg ikke sovna før 5-tida i natt. 3 timer søv, 0 frokost og rett på skolen til sirkeltrening var ingen bra kombinasjon. Alt dette førte til at jeg spydde en liter vann og dro hjem....

Fikk pressa ned en proteinshake etterpå, men det var så vidt!
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #19 : 04. januar 2012, 16:15 »
Anbefaler deg å få kontroll på døgnrytmen. Minst 7-8 timer søvn hver natt. Smiley

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #20 : 04. januar 2012, 16:19 »
Jepp, har alltid hatt det.. Har bare brukt å sove ekstremt lenge denne juleferien, men nå tror jeg det blir bra Cheesy Trengte en trøtt dag for å sovne til normal tid Tongue

For øvrig har jeg aldri spydd etter trening før.. 0 karbs, 0 søvn eller om det var pga 0 trening i jula er ikke godt å si
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #21 : 04. januar 2012, 17:43 »
proteinshake (60 gram proteinpulver + 4 dl vann) = 45 gram protein, 7 gram karbs, 1 gram fett = 222 kcal
2 eggehviter + 2 vanlige egg som en omelett = 25 gram protein, 0 gram karbs, 20 gram fett = 300 kcal
proteinshake (60 gram proteinpulver + 4 dl vann) = 45 gram protein, 7 gram karbs, 1 gram fett = 222 kcal
proteinshake (60 gram proteinpulver + 4 dl vann) = 45 gram protein, 7 gram karbs, 1 gram fett = 222 kcal


966 kcal, 160 gram protein, 21 gram karbohydrater, 24 gram fett

+ zma, vitaminer og omega 3 før leggetid Smiley
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bowlerens crash diet!
« #22 : 04. januar 2012, 17:58 »
Spor

Ville ha lagt inn en spisedag, spesielt når du trener så mye! Desto lenger du ned.. ville jeg vurdert å kanskje hatt to spisedager.

Se ann.

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #23 : 04. januar 2012, 18:53 »
Hyggelig Smiley

Ja, har planlagt spisedag på søndager i første rekke. Mener du det bare er å mose innpå mat da? Tenker på å hvertfall spise en hel pizza på søndagene Smiley Men har det noe å si om en skeier ut litt her?
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #24 : 04. januar 2012, 20:04 »
Hyggelig Smiley

Ja, har planlagt spisedag på søndager i første rekke. Mener du det bare er å mose innpå mat da? Tenker på å hvertfall spise en hel pizza på søndagene Smiley Men har det noe å si om en skeier ut litt her?


Jeg ville tatt spisedagen på en treningsdag, og begynt den rett etter trening. Mine spisedager tok jeg etter trening på fredagen, og spise normalt (kun 1 shake og 1 proteinbar) før trening. Smiley

Nei du skal ikke "mose inn på mat". På mine spisedager før kunne jeg LETT klare 8000 kalorier, da inkludert mat, snop, chips og brus. Dette vil ødelegge nesten hele dietten, siden du ligger såpass mye i overskudd på en dag.
Jeg ville lagt meg på maks 3500 kalorier på spisedagen, altså litt i overskudd. Slik jeg gjor det startet jeg dagen normalt med lite mat men mye proteiner, og så etter trening spise jeg en pizza/hjemmelagde burgere og tok meg en pose chips eller noe annet digg. Men holdt meg alltid unna brus med sukker.

Den perfekte spisedag vil være nøyaktig lik en vanlig dag, MEN med ca. 300g ekstra karbs der INGENTING er fra sukker (The Rapid Fatloss Handbook - Lyle McDonald). Men du trenger ikke følge dette helt, det gjor ikke jeg. Smiley

Du kan forøvrig lese loggen min. Logget alt jeg spiste på flere spisedager. Smiley

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #25 : 04. januar 2012, 20:16 »
Herlig svar! Oppklarte mye

Da ender jeg nok opp med en pizza og en pose chips, eller normal kost + pepsi max som jeg for øvrig drikker på vanlige dager også.

Synes å huske at du også drakk sukkerfrie bruser? Stemmer det? Føler det hjelper mot søtsuget osv, dessuten er pepsi max ganske godt Smiley
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bowlerens crash diet!
« #26 : 04. januar 2012, 22:40 »
Herlig svar! Oppklarte mye

Da ender jeg nok opp med en pizza og en pose chips, eller normal kost + pepsi max som jeg for øvrig drikker på vanlige dager også.

Synes å huske at du også drakk sukkerfrie bruser? Stemmer det? Føler det hjelper mot søtsuget osv, dessuten er pepsi max ganske godt Smiley

Ingen problem! Smiley Det jeg passet på var nok proteiner, og holde meg under 3000 kalorier. Prøvde og å spise mye karbohydrater og lite fett, men var egentlig ikke så nøye der.

Tror jeg drakk opp mot 4,5L sukkerfri brus på slutten (hver dag)! Ble ofte til at jeg bare satt å drakk pepsi max for jeg ville ha noe digg.. Tongue For meg ga dette null effekt på vektnedgangen, og jeg gikk stabilt ned 1kg+ i uka selv om jeg drakk ekstreme mengder sukkerfri brus. Selv mener jeg sukkerfri brus med null kalorier har ingen effekt på vektopp/nedgang. Likevel kan jeg garantere deg at her er det MANGE så mener at "Sukkerfri brus gjør deg feit!!!" og "Jeg gikk ned 10000kg da jeg kuttet ut pepsi max!!". Dette er bare bullshit. Smiley

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #27 : 04. januar 2012, 22:46 »
Mhm, 0 kcal må jo være 0 kcal? Går ned 1,5 liter om dagen her og gitt Tongue Blitt vandt til å drikke pepsi i stedet for urge og cola nå Cheesy Gleder meg til å veie meg osv på fredag nå, og gleder meg enda mer til å sluke i meg en pizza på søndag (etter trening)
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Bowlerens crash diet!
« #28 : 04. januar 2012, 23:06 »
Eh NEI?! PEPSI MAX GIR JO MASSE OVERVEKT DA! Er jo MYE verre enn vanlig cola.. og bløtkake! :Smiley :Smiley

Utlogget Bowleren

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 140
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 140

Sv: Bowlerens crash diet!
« #29 : 04. januar 2012, 23:12 »
Haha, men sånn seriøst, det må jo være helt ypperlig for å roe søtsuget? Cheesy

Btw, nå tar jeg natta, må få døgnet på rett kjøre igjen. 8-9 timer søvn i kveld Wink
100 kg - bp
130 kg - kb

Trener hovedsaklig mot fotball

KV: rundt 80 kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!