Skrevet av Emne: Treningsforum bryter sine egne regler  (Lest 41950 ganger)

Utlogget Inspiration

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 92
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 92

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #60 : 28. desember 2011, 20:40 »
Begynn å rapporter folk under 16 da vel. Er da bare dager siden jeg bannet en under 16 år. Gi meg link til loggene som er "Gutt under 14 som skal bli stor" så skal jeg slette de en etter en. Problemet med folk under 16 år ble tatt tak i for lenge siden. Bare tull å snakke om noen enorme konspirasjonsteorier på det ene og det andre, jeg har absolutt ingenting å tjene på at TF blir så og så stor.

Folk må rapportere det som er over grensen da vi moderatorer ikke kan være over alt, i tillegg må en også bidra med informative innlegg selv for å skape et godt forum. Hjelper ikke å flisespikke alle reglene vi har.


Enig! Vi er selv en del av samfunnet og bør deretter kunne ta ansvar og ikke bare klage!
trene?

Vekt: 90kg ca:(
Høyde: 175cm

Mål for Sommeren 2012
90--> 75-80kg og en sommerform?!?

Treningslogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114636.0

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #61 : 28. desember 2011, 20:53 »
Hjelpes for en trollete gjeng vi har klart å samle her inne  Grin Happy days folkens, politiske standpunkt, konfekt og bolerier kan dere holde i en egen saklig tråd og ikke smitte det ut på ALLE emner.. og når folk begynner å peke ut skrivefeil / "du er en jævla idiot" så kan man med hånden på hjertet si at vedkommende er tom for argument og tar en hitler (woops.. glemte store H gitt.. dermed er jeg en stor idiot og alt jeg sier har ingen mening!) og skyter seg selv (.. ja, jeg venter på en av dere skal kommentere at hitler ikke er død, og linke til konspirasjonssider skrevet av illuminati, jesus og Tom Cruise)

Er vel ikke bare "andre" sin skyld at et forum går i dassen, om dere har et problem så rapporter det.. så blir det tatt hånd om så fort som mulig. Tror dere glemmer at de fleste her jobber gratis, om dere vil betale for å få SKIKKELIG kvalitetssvar fra en fagkyndig så er jeg sikker på at TF vil være åpen for forslag..

Kvalitet er ikke gratis, men når noen liker å trolle til alt og alle så forsvinner kvaliteten og vi står igjen med kvantiteter som .." spis 8 måltider med 30g protein hver ellers vil du aldri bli stor" og Martin Norum sin frontbøy i gummi sko (I joke.. I joke  Grin)

Kom igjen folks, slutt å syt.. og om dere virkelig brenner for trening og vil ha god kunnskap og kvalitet, hvorfor blir ikke du en del av kvaliteten istedet for kvantiteten?
Om du elsker trening, og lever lidenskapelig for det.. så er det ikke så mye styr å investere i et par bøker og begynne å utforske en enorm verden og kanskje til og med poste gode innlegg som er informativt og rett på sporet.

Om alle gjentar det samme i 5 sider, også slenger man inn skrivefeil og boling.. så vet man at noe ikke stemmer. Spesielt når en porsjon av de som klager og syter på boling mest sannsynlig har lyst å begynne på stoffet selv, eller til og med går på stoffene selv, men prøver å skjule bruken ved å virke komplett anti.

ALT er personlig, om du boler, går på heroin, sniffer tunfisk gjennom analåpningen.. også? Skal andre diktere livet ditt? Så lenge det ikke går utover et annet menneske (f.eks å bole i konkurranser o.l.) så er det vel hips som haps? Er det dere som ødelegger leveren / utsetter deg for andre store bivirkninger? At noen får boleRAGE eller flipper på heroin og knivstikker folk er på individ nivå.. finnes sikkert fint mange folk som gjør ditten og datten og lar det kun gå utover seg selv (ta dette med en klype salt..).

Noen er helt rolige når de drikker alkohol, og er bare morsom og gjøre flaue ting for seg selv.. andre kjører bilen i fylla, skal absolutt banke opp folk osv osv.. det handler om mer enn bare substanser.

Om jeg skulle stille i en BB konkurranse, og hadde et mål om å bli så og så stor og hadde mål om å bli nummer en.. så må jeg vel bare anta at jeg ikke hadde sagt nei til steroider selv. Såpass åpen kan jeg være.. dog har jeg ingen planer om å bli IFBB pro  Grin

Ah.. reneste blogginnlegget dette blir, men bare forstå hva jeg prøver å få gjennom. Be the change you want to see.. enkelt og greit. Vil du ha en kvalitetspost, hvorfor skriver ikke du den?

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #62 : 29. desember 2011, 11:39 »
Begynn å rapporter folk under 16 da vel. Er da bare dager siden jeg bannet en under 16 år. Gi meg link til loggene som er "Gutt under 14 som skal bli stor" så skal jeg slette de en etter en. Problemet med folk under 16 år ble tatt tak i for lenge siden. Bare tull å snakke om noen enorme konspirasjonsteorier på det ene og det andre, jeg har absolutt ingenting å tjene på at TF blir så og så stor.

Folk må rapportere det som er over grensen da vi moderatorer ikke kan være over alt, i tillegg må en også bidra med informative innlegg selv for å skape et godt forum. Hjelper ikke å flisespikke alle reglene vi har.

Altså... loggen til han som var ukens profil heter "96-mod sin logg", alderen hans står i signaturen og loggen starter med at han skriver at han er 14 år. Jeg nekter å tro at dette ikke ble registrert av den eller de som velger ut ukens profil. Dere brøt aldersgrensen med overlegg, det kan du ikke benekte. Men nok om det.

Når det gjelder doping, så har jeg personlig ingenting imot det, så lenge folk er ærlige om det (noe så og si ingen er). Det er svært mange unge på forumet som ser opp til enkelte av brukerne her inne, og det vil være feil ovenfor dem å la dem tro at man kan oppnå den formen bare ved å spise havregrøten sin... i tilfeller der det er ganske åpenbart at noen bruker, bør det være lov å stille spørsmål uten å bli stemplet for verken det ene eller det andre.

Hvis du ønsker å bli tatt seriøst ville jeg fokusert på andre ting enn å spørre de profilerte kroppsbyggerene på forumet om deres bruk av anabole steroider. Seriøst, tror du ikke de synes du er en irriterende mygg? Du setter deres livsværk og hobby i fare ved å spørre om slikt. Hvorfor spør du ikke om det på pm?

Jeg ser ikke helt hvordan Mercenary setter livsverket deres i fare ved å stille helt legitime spørsmål... dessuten har jeg inntrykk av at de fleste sponsorer gir totalt faen i bruk av anabole steroider.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #63 : 29. desember 2011, 11:55 »

Er vel ikke bare "andre" sin skyld at et forum går i dassen,

Hvem sier at forumet går i dassen? Er absolutt ingen hentydning til det.
Det er all praten OM det, som gjør at det kan skje.

Et forum, har som andre tjenester og produkter et livssyklus. Det kan være seg forskjellige perioder, som er varierende og forskjellig fra andre perioder. Eksempelvis:
Noen perioder kan det være flertall av bodybuildere her(som det var mye av før), og andre perioder med styrkeløftere (mere nå), eller så kan man få perioder ed troll på forumet
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #64 : 29. desember 2011, 12:18 »

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #65 : 29. desember 2011, 13:25 »
Hahaha. Tidenes!

Utlogget zes

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 2
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #66 : 29. desember 2011, 14:31 »
.

Utlogget Rulatoren

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 361
  • Honnør: 910
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 361

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #67 : 29. desember 2011, 18:57 »


Dette må være et av de beste innleggene som noen sinne er postet på TF.  Honnør er selvsagt avgitt.
Styrkeløfter på klubbnivå tidlig på nittitallet.
Løpt to og en halv maraton.
Syklet Trondheim-Oslo en gang.
Fleksnes' edlere deler har ifølge hans eget utsagn vokst ut igjen etter at de falt av og eksploderte 7. Mars 2011.
Utskjellingstråden del 3: http://utskjellingstraaden3.blogspot.com

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Treningsforum bryter sine egne regler
« #68 : 30. desember 2011, 12:39 »
For å oppklare dette engang for alle;
16 års grense ble satt for å luke vekk søppelinnlegg og den tangerende fjortisoppførselen. Dvs. er du 17 år og fjortis og forsøpler forumet så er det på hodet og ræva ut. Er du 15 år, men oppfører deg eksemplarisk kan du få lov å bli.

Det er samme som med regel §2. Skulle man bannet alle som kaller hverandre for idiot osv. (injurierende) så hadde det kanskje ikke vært noen igjen på forumet her? :Smiley

Noen regler blir håndhevet sterkere enn andre - man ser på helheten av det og litt i mellom fingrende dersom du ellers bidrar og løfter forumet hvis du feks skulle være uheldig og ikke klare å oppføre deg 100% i en diskusjon nå og da.

Hvis du kjører over fartsgrensa og blir stoppa av politiet, men har en helt sinnsykt argumentasjon(f.eks en nødverge) og prater deg ut av situasjonen så er det ikke sikkert du får bot, men politieskorte?
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!