Skrevet av Emne: Liten, men sterk! (Loggbok) NYE BILDER s 24 og 25! :)  (Lest 60275 ganger)

Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

Glute bridge: Jeg har begge deler i prog mitt som jeg har nettopp begynt med, men på den videoen jeg så på den øvelsen på benk var at en lå mere på skuldrene og ikke nakken.. Nå har jeg ikke kommet til benken enda (hadde på gulvet i går), så jeg har ikke prøvd den enda.

Jeg tenkte også å begynne og bruke begge deler Smiley
Det er videoen som jeg prøvde å etterligne, hehe Smiley

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=jVlQhlKf-5Q
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget EckoRomeo

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 282
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 282

Jeg satt og så på denne videoen selv. Virker som han har lavere benk, pluss at han ligger godt innpå med skuldrene Smiley
Du er lita, så du bør ha en mindre "benk".

Men nå skal ikke jeg skrive mer til deg om denne fordømte benken Lips Sealed
"We are better than you, and we know it!"
-Globo Gym


Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

Jeg satt og så på denne videoen selv. Virker som han har lavere benk, pluss at han ligger godt innpå med skuldrene Smiley
Du er lita, så du bør ha en mindre "benk".

Men nå skal ikke jeg skrive mer til deg om denne fordømte benken Lips Sealed

Hahaha! Smiley Du plager ikke, bare koselig at du "bekymrer" deg så mye for nakken Smiley
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332


Jaa, jeg ser at hun ligger mye bedre med nakken Smiley Men hun bruker vekter og ikke stang Smiley
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget Bearhug

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

  • Keep trying
Spor Smiley
Benk: 127,5kg stang, 56kgx4 hantler, 132,5kg decline.
Mark: 200kg
Knebøy: 150kgx4
Hacksquat: 240kgx4
Beinpress: 510kgx4

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=118631.0

Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

Dag 3:

Måtte trene i dag, selvom jeg vanligvis har fri på en onsdag Smiley Grunnen til det er at jeg jobber fra 12-8 på fredag og kl 8 så stenger Spicheren og da får jeg ikke tid til å trene  Undecided

I dag var jeg veldig fornøyd med dipsen, selvom jeg fikk litt vondt i skulderen. Jeg vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men jeg har fått en slags "skade" i skulderen eller hva enn det er   Huh
Legen sier at det er senebetennelse, og at jeg ikke burde trene noe styrke.. Men jeg er selvfølgelig smarte enn legen og ber han om å dra til helvete Tongue hehe

Neida, jeg hørte faktisk på han rett før jul. Jeg trente ingenting i to uker, han anbefalte meg å ikke trene på 1 uke Smiley Når det ikke hjalp, så dreit jeg i det og gikk tilbake til treniing igjen.. Men det gjør vondt i noen øvelser.. Men når jeg har hørt litt rundt med folk som kanskje har peiling, så mener de at det kan gå over dersom jeg blir massert på riktig sted Smiley Ikke vet jeg Cheesy Men nok om meg. Slik så dagens økt ut:


Dips:
Kv x 4
8,75, 3x8

Pull-ups:
Kx x 1
11,25kg (hjelp), 3x11

Sidehev:
3kg, 4x10 (litt sånn supersett)
6kg, 3x6  (litt sånn supersett)

Cable pushdown:
30kg, 3x8

Cable curl (supersett):
20kg, 3x10

Biceps med hantler (supersett):
6kg, 3x10
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget Bearhug

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

  • Keep trying
Dag 3:

I dag var jeg veldig fornøyd med dipsen, selvom jeg fikk litt vondt i skulderen. Jeg vet ikke om jeg har nevnt det tidligere, men jeg har fått en slags "skade" i skulderen eller hva enn det er   Huh
Legen sier at det er senebetennelse, og at jeg ikke burde trene noe styrke.. Men jeg er selvfølgelig smarte enn legen og ber han om å dra til helvete Tongue hehe

Neida, jeg hørte faktisk på han rett før jul. Jeg trente ingenting i to uker, han anbefalte meg å ikke trene på 1 uke Smiley Når det ikke hjalp, så dreit jeg i det og gikk tilbake til treniing igjen.. Men det gjør vondt i noen øvelser.. Men når jeg har hørt litt rundt med folk som kanskje har peiling, så mener de at det kan gå over dersom jeg blir massert på riktig sted Smiley Ikke vet jeg Cheesy

Har hatt det samme i det siste! Gikk til en fysioterapeut, og han ba meg om å legge vekk treninga en mnd. Har hatt spesielt problemer ved nedtrekk. Kan også hjelpe å legge på litt mer draøvelser, da man kan få vondt i skuldrene av foroverroterte (puh) skuldre Smiley
Benk: 127,5kg stang, 56kgx4 hantler, 132,5kg decline.
Mark: 200kg
Knebøy: 150kgx4
Hacksquat: 240kgx4
Beinpress: 510kgx4

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=118631.0

Utlogget jente1990

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 332
  • Honnør: 21
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 332

Har hatt det samme i det siste! Gikk til en fysioterapeut, og han ba meg om å legge vekk treninga en mnd. Har hatt spesielt problemer ved nedtrekk. Kan også hjelpe å legge på litt mer draøvelser, da man kan få vondt i skuldrene av foroverroterte (puh) skuldre Smiley

Jaa, det må jeg kanskje gjøre Smiley
BP: 47,5kg
KB: 60kg
ML: 70kg

Dips: 17
Pull-ups: 2
Roing 1 minutt: 245 m

Link til min logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116097.msg1756628;topicseen#new

(Bilde og video, s. 1, 4, 7, 8, 12, 14, 16, 17, 19, 20 og 24)

Utlogget POSEN

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 79
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 79

Jeg synes du burde skrive "ja" på skikkelig vis. Her skriver du "jaa", noe som hører hjemme i ektesengen, ikke sant?
Hold deg på matta, jente født i 1990, dette er treningsforum.

Det at du åpent erkjenner at du er "mannsjåvinist" betyr ikke at det er greit å strø rundt seg med dritkommentarer. Nå er det mulig at noe av dette er humoristisk ment, men det er ikke første gang jeg leser nedsettende kommentarer skrevet av deg.

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Jaa, det må jeg kanskje gjøre Smiley

hehehe, massert riktig sted jaa Tongue
Neida, Etter det jeg har erfart og lest, så er det enkelte som får vondt i skuldre av dips.
nå vet jeg ikke hvor bredt du holder? men hvis du kjører smale, så kan du jo prøve å kjøre litt bredere for å se om det blir bedre.
så kommer jo også spørsmålet, er det i skulderleddet smerten forekommer? eller er det muskulært?
Uansett prøv å varm opp med lette fjesdrag, samt kjør lette sett fjesdrag med rolige kontrollerte repetisjoner i mellom dipssettene. Når du kjører fjesdragene, husk å dra de mot panna slik at du får en 90 graders vinkel på overarmene i forhold til resten av kroppen. om du gjør dette riktig skal du kjenne at det "tar" i bakside av skulder Wink
Du kan også tøye bryst når du er færdig med å trene bryst, da det kan hende at du er litt "tight" i bryst/skuldermusklaturen.

Dette med å varme opp baksiden av skuldrene samt tøye skuldre og bryst hjalp voldsomt til meg da jeg hadde litt problemer med skuldrene i benkpress. jeg varma opp og tøyde før og mellom settene mine i benkpress, og siden har skuldrene vært smertefrie Smiley nå skal du jo ikke tøye så voldsomt før du trener, men bare slik at du blir litt mer fleksibel. For hele problemet kan hende er så enkelt som at du er litt tight i bryst/framside skuldre. ELLER at det er en ubalanse i musklatur foran versus bak, som "bearhug" skrev over her, framoverroterte skuldre Wink

ble litt rotete etterhvert, men håper du forsto mitt budskap Wink nå dør pcen så rekker ikke skrive mer Tongue
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Jeg synes du burde skrive "ja" på skikkelig vis. Her skriver du "jaa", noe som hører hjemme i ektesengen, ikke sant?
Hold deg på matta, jente født i 1990, dette er treningsforum.

Kan ikke huske å ha vært vitne til mer patetisk oppførsel på dette forumet før. Tragisk oppførsel fra en voksen "mann".

Ser du har flere brukere... har rapportert deg igjen, denne gangen får du forhåpentligvis noe mer enn bare skrivesperre.

Utlogget Bearhug

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 278

  • Keep trying
Jeg synes du burde skrive "ja" på skikkelig vis. Her skriver du "jaa", noe som hører hjemme i ektesengen, ikke sant?
Hold deg på matta, jente født i 1990, dette er treningsforum.
Hvis du bare skal spre dritt, kan du likegodt holde kjeft. Rapportert.
Benk: 127,5kg stang, 56kgx4 hantler, 132,5kg decline.
Mark: 200kg
Knebøy: 150kgx4
Hacksquat: 240kgx4
Beinpress: 510kgx4

"Success must be felt within before it can be seen on the outside."

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=118631.0

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Jeg synes du burde skrive "ja" på skikkelig vis. Her skriver du "jaa", noe som hører hjemme i ektesengen, ikke sant?
Hold deg på matta, jente født i 1990, dette er treningsforum.
Fantastisk Grin Hva er det du har fått i deg nå da?? Eller skal vi si hva er det du ikke har fått deg Wink Før var fatisk den ekstreme deg morsom og diskutere med men nå blir du jo bare patetisk!!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!