Skrevet av Emne: Quasar skal trene styrke igjen  (Lest 696 ganger)

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Quasar skal trene styrke igjen
« : 10. januar 2012, 20:14 »
HEI!111

Ble ferdig med min deff nr.3 nå for et par måneder siden, så har rolig startet med litt mer styrketrening igjen.
Jeg gikk fra 100,1kg til 68kg, så har ikke akkurat så mye kjøtt å vise frem  Grin Men siden denne deffen gikk 100% (Jeg stagnerte faktisk ikke noe spesielt på 68kg, men følte meg så spinkel at jeg ville bygge muskler, så heller ta en "finale" deff til våren), så vil jeg prøve å øke kalori inntaket/treningsmengden rolig, med tanke på at jeg fikk strekkmerker på magen sist gang jeg "SKULLE BLI SÅ FORBANNA STOR, NÅ SOM JEG ER FERDIG MED DEFFEN", da jeg faktisk bare endte opp med å bli feit igjen...

Deffen var jeg ferdig med Mars ifjor, så har forsatt å trene en del, men ikke så veldig mye muskelbyggende styrketrening. Jeg spiser litt mer en jeg gjorde på deffen for øyeblikket, så vekta ligger stabilt på 72kg, men nå har jeg lyst bygge litt mer muskler enn jeg gjør for øyeblikket, så skal jeg prøve å oppdatere profilen med litt mer detaljerte bilder enn de jeg legger ut nå, men føler bare for å komme igang med det hele.



FØR / ETTER BILDER

Har noen FØR bilder på 93kg, angrer sykt nå at jeg aldri fikk tatt bilder på 100kg  Huh
Så disse er på 93kg, og ca 70kg













- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!