Skrevet av Emne: Breivik: problemstilling han mener verden står ovenfor.  (Lest 7880 ganger)

Utlogget Ryū

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• Street Fighter
Nå er du virkelig ute på viddene Ryu. Jeg har aldri skrevet at jeg vet bedre hva motdebattanter mener enn hva de gjør selv. Vennligst kom med dokumentasjon hvis du skal få meg til å fremstå som en bedreviter. Skulle jeg vært like barnslig som deg, ville jeg skrevet noe om at du er for umoden til å se sammenhenger, er for selvmord og generelt sliter med å forstå hvordan verden fungerer - og "basert det på tidligere" diskusjoner.

Nei, hold deg til ball og unngå å ta mannen. Om du må ta mannen, så gjør det ved å ta ballen først

Ryu: selvfølgelig ønsker jeg forbud mot å svømme med hai; gitt at det er sannsynlig at den angriper. Men igjen: du tror vel det går på at jeg ikke unner vedkommende en svømmetur med haien. Det er dessverre feil. Det går på at jeg mener vedkommende ikke har tenkt seg godt nok om før han kaster seg ut på sin (siste?) svømmetur

Jeg tror nok ikke vi blir enige, Ryu. Jeg mener det ikke kan være fritt frem, du mener noe annet. Jeg mener at man ikke skal akseptere det om et menneske ønsker å ta livet sitt. Det er hans kropp, det er hans liv og det er hans vilje. Likevel mener jeg at han kan endre mening, om han klarer å sette ting i perspektiv. Uansett hvor grå verden er, er jeg sikker på at det er andre valg, bedre valg. Nettopp derfor tror jeg det er viktig at "vi" prøver å hjelpe folk, f.eks de som vurderer AAS. Hvis "vi" klarer å få nølerne til å droppe det, ved å kriminalisere AAS, har "vi" sannsynligvis gjort samfunnet en tjeneste.

Opplysningsarbeidet mitt har begynt. Jeg startet denne tråden på TF, der alt, alt for mange driver med AAS

Blodfan ja. Hvis du har tenkt deg å sende brev til han for å lære han å kjenne - slik du skriver - kaller jeg deg blodfan.

Syte? Hvor er det jeg syter? Rapporten fra de sakkyndige har kommet, og de har erklært han utilregnelige. Det burde en så "samfunnsengasjert" person som deg ha fått med seg. Slutt å basere alle meningene dine på hva som står i aviser, samt document.no, så slipper du å tro at de sakkyndige har en egen agenda gående Smiley

Hvor har jeg manglende sammenheng og forståelse, nå som jeg har svart deg?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Mercenary

• Superavhengig
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

• From scratch to scratch
Og hvor har jeg skrevet at jeg vet bedre hva de mener enn de gjør selv? At jeg mener at de ikke vet hva som er best for seg selv, er overhodet ikke det samme som tankeleserrollen du prøver å pådytte meg. Trist at du ikke ser det selv

Utlogget Junkfood-mannen

• Treningsnarkoman
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

Breivik mener jo at kulturblanding er destruktivt, og at det er svært viktig å ta vare på våre etniske/kulturelle særtrekk for å ikke miste den skandinaviske/europeiske overlegenheten.

Lite originalt. Men kanskje det hadde vært verd å studere hvis han ikke hadde tatt med alle de absurde kalkulasjonene om fremtiden + babbelet om at han er en militærkommandør og så videre. Det er der han, synes jeg i hvert fall, han skiller seg mest i fra andre svært onde personer med ekstreme ideologier.

Stalin for eksempel var ekstremt flink på skolen og en veldig god dikter og sanger. I tillegg hadde han en meget god sosial intelligens, og var en meget dyktig organisator og forbryter-konge. Han var mer realistisk og hadde ikke absurd presise spådommer om fremtiden.

Selv om vi sier at ideologien til Breivik inneholder like tungt tankearbeid som ordinær nazisme eller kommunisme, så er Breivik et hakk mer virkelighetsfjern enn noen av de historiske galningene. Har lest utdrag fra "Terror og kommunisme" (av Trotskij) og den er ikke halvparten så "Spaca" som det jeg har lest i fra Breiviks  manifest. Manifestet hans inneholder til og med faktafeil. Trodde han ikke folk ville finne dem? Noe så idiotisk.
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget emiiiil

• Superavhengig
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

Er det ikke i bunn og grunn kun en ting? islamiseringen av norge og europa?

Utlogget Mercenary

• Superavhengig
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

• From scratch to scratch
@Ryu: jeg er av den oppfatning at 2 + 2 alltid er 4. Unntatt i særlige tilfeller der det er 3 eller 5 Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!