Skrevet av Emne: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort  (Lest 18920 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« : 06. januar 2012, 11:54 »
"Vil nekte selv voldtatte kvinner abort"

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/norsk-politikk/artikkel.php?artid=10074613

Siden dette ikke samsvarer med KRFs politikk, blir innlegget mitt rettet til deg som privatperson, Emil Andre Erstad.

Du er altså av den oppfatning at en voldtatt kvinne som i ettertid finner ut at hun er gravid, skal bli tvunget av staten til å beholde barnet - uansett.

Jeg er av den oppfatning at folk som mener det du mener knapt har livets rett. Du er en forkrøplet, stakkarslig unnskyldning av en mann og en direkte fornærmelse ikke bare mot menn, men mot arten homo sapiens.

Du har ikke den fjerneste anelse om hvordan det er for en kvinne å bli voldtatt, men jeg håper du blir voldtatt sjøl en gang så du kan sette deg ordentlig inn i den følelsen.

En kan jo bare drømme om at det finnes noen macho homoseksuelle menn i Hordaland som vil ha en liten tøydukke å slenge rundt noen timer en kveld.  Og at den tøydukka blir deg.

Det eneste som er flott med avisartikkelen, er at kanskje flere får øya opp for hva de kristne kan finne på å stå for her i landet.

Jeg ville ikke pissa på noen av dere om dere sto i brann, men i ditt tilfelle ville jeg sett meg om etter mer bensin.

 


Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #1 : 06. januar 2012, 12:20 »
Ja mannen er gal, men det er mange idiotiske meninger rundt abort.

Vær diskusjon går som det her. "JEG ER IMOT ABORT!" hvorfor det? "FORDI DU TAR ET LIV" hva om du blir voldtatt "JO DA ER DET GREIT"

Hvis motargumentet for abort er at du tar et liv, så er det samma faen om du er voldtatt eller gitt faen i å bruke dong. Han stakkars jævelen som veier ca 0.0000000001g og tydeligvis har en sjel kan ikke no for at far hans er gal.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #2 : 06. januar 2012, 12:59 »
Hvordan blir dette dersom far ønsker farskapsrett? Klarer ikke helt å forestille meg hvordan det ville blitt for et par, nå skal bestefar/far ha deg denne helgen. Eller den pinlige stillheten når faren kommer å skal feire bursdagen til barnet.
Det ville kunnet blitt ganske mange dilemma som følge av dette. Dessuten er det vel sannsynlighet for at voldtektsmannen er ute igjen akkurat til å rekke å klippe navlestrengen.

Ja mannen er gal, men det er mange idiotiske meninger rundt abort.

Vær diskusjon går som det her. "JEG ER IMOT ABORT!" hvorfor det? "FORDI DU TAR ET LIV" hva om du blir voldtatt "JO DA ER DET GREIT"

Hvis motargumentet for abort er at du tar et liv, så er det samma faen om du er voldtatt eller gitt faen i å bruke dong. Han stakkars jævelen som veier ca 0.0000000001g og tydeligvis har en sjel kan ikke no for at far hans er gal.

Skjønner derimot Erstad sin tankegang selv om jeg er helt uenig. Dersom en mener at det er snakk om et fullverdig liv, er det vel egentlig galt å ta live av "barnet" selv om det er snakk om voldtekt/ incest. ?

http://www.ba.no/nyheter/article5871844.ece

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #3 : 06. januar 2012, 13:42 »
Abortmotstanderne kjemper en sak utifra at man tar liv ved å ta abort.

Faktum er at abort redder flere liv enn det tar.

Noen som lurer på hvordan det kan ha seg? Den som spør skal få svar......
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #4 : 06. januar 2012, 13:45 »
Jeg spør..

Når mener du Fleksnes, at livet begynner?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #5 : 06. januar 2012, 13:49 »
Når du har fått ditt første knull, tatt 100kg i benken og vunnet din første streetfight.

Før det er man en ubetydelighet.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #6 : 06. januar 2012, 13:59 »
Når du har fått ditt første knull, tatt 100kg i benken og vunnet din første streetfight.

Før det er man en ubetydelighet.

Så moren din kan den dag i dag abortere deg med ditt samtykke?

Eller hun trenger kanskje ikke ditt samtykke heller?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #7 : 06. januar 2012, 14:20 »
Helt ærlig ser jeg ikke det helt store problemet. Fyren er pro-life, han synes ikke det er kult at et menneske skal miste sjansen til å leve før livet deres engang har begynt. Når det barnet er abortert er det for sent, det mennesket kunne levd et langt og innholdsrikt liv, men blir drept og får aldri den sjansen igjen. Uansett hva som er grunnen til at man er gravid, så synes ikke fyren at man skal drepe barnet, hva er problemet Tongue ? Vi vil neppe, uansett om KrF sitter ved makten, nekte noen å ta abort uansett så, fyren får ha sin mening. Og til TS, litt lavmål å angripe fyren så voldsomt, da dette overhodet ikke handler om voldtekten i seg selv, at han synes det er bra dama blir voldtatt eller noe som helst, men når det allerede har skjedd, og hun har blitt gravid, så synes han ikke barnet skal møte dø fordi faren er en idiot, du burde innse at det ikke er så mye å hoppe i taket for.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #8 : 06. januar 2012, 15:01 »
Abortmotstanderne kjemper en sak utifra at man tar liv ved å ta abort.

Faktum er at abort redder flere liv enn det tar.

Noen som lurer på hvordan det kan ha seg? Den som spør skal få svar......

hvordan kan det ha seg?
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #9 : 07. januar 2012, 00:14 »

Gidder ikke sitere engang, om du er enig med erstad kan du bare bytte ut navnet hans med ditt eget og lese innlegget mitt en gang til.

hvordan kan det ha seg?

Dumme, fattige folk blir oftere smelt ufrivillig på tjukka enn smarte og rike folk. Uten muligheter for aborter øker prosentvis den delen av barn som vokser opp under dårligere kår mye mer enn den delen som ville vokst opp med gode muligheter.

Du får en økning i kriminalitet 15-20 år etter abort forbudet hadde slått gjennom. En del av denne kriminaliteten vil ta liv.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #10 : 07. januar 2012, 00:16 »
Så moren din kan den dag i dag abortere deg med ditt samtykke?

Eller hun trenger kanskje ikke ditt samtykke heller?

Eh, nei mr cartoon dragon noob boy. Poenget er at du aldri blir mer enn en ubetydelighet, noe du sikkert visste godt fra før.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #11 : 07. januar 2012, 00:23 »
Var dette et forsøk på en seriøs tråd fleksnes?

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #12 : 07. januar 2012, 07:06 »
Dumme, fattige folk blir oftere smelt ufrivillig på tjukka enn smarte og rike folk. Uten muligheter for aborter øker prosentvis den delen av barn som vokser opp under dårligere kår mye mer enn den delen som ville vokst opp med gode muligheter.

Du får en økning i kriminalitet 15-20 år etter abort forbudet hadde slått gjennom. En del av denne kriminaliteten vil ta liv.

Da regner jeg med at du også er imot velferdsstaten?
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #13 : 07. januar 2012, 07:10 »
Eh, nei mr cartoon dragon noob boy. Poenget er at du aldri blir mer enn en ubetydelighet, noe du sikkert visste godt fra før.

Ok, mr. I-did'nt-think-this-through.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #14 : 07. januar 2012, 07:43 »
Kan jeg få et kallenavn og plix?
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!