Skrevet av Emne: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort  (Lest 18919 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #75 : 10. januar 2012, 10:24 »
Det er hele aspektet av alle følelsene som er involvert som gjør hele saken så vanskelig!
Ser man rasjonelt på saken så drar alle voldtektsoffer umiddelbart til politiet/legevakt for anmeldelse av saken og undersøkelse samt nødprevensjon. Selvsagt så undersøker de først åstedet for mulige vitner og spor som må tas hånd om umiddelbart...

Det er ikke sånn verden fungerer!

nei ting gjøres avogtil veldig innviklet...

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #76 : 10. januar 2012, 10:26 »
nei ting gjøres avogtil veldig innviklet...

Det er vel rett og slett litt "innviklet" å bli voldtatt!

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #77 : 10. januar 2012, 10:56 »
Det er vel rett og slett litt "innviklet" å bli voldtatt!

nå skriver du bare tull

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #78 : 10. januar 2012, 11:03 »
nå skriver du bare tull

Ja, det er bare tull. Når vi sitter her å diskuterer "enkle og fornuftige" avgjørelser som voldtektsoffer burde ta etter et overgrep og får det til å fremstå som enkelt å handle rasjonelt blir jeg litt provosert. Nå skal jeg ta en smule selvkritikk for å kanskje legge mer i dine innlegg enn hva som faktisk er tilfelle, og det beklager jeg i såfall.

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #79 : 10. januar 2012, 12:19 »
Ja, jeg mener at det kan være vanskelig ja. Men dere skjønner ikke greia her tydeligvis. Jeg sier ikke at det ikke er praktisk mulig å ordne sånt etter en voldtekt, jeg sier at det faktisk kan være psykisk umulig å få det til. Ikke alle er like og folk reagerer helt forskjellig etter en slik hendelse. Jeg sier heller ikke at dette var tilfelle mitt, men jeg har ei god venninne som reagerte på værste vis. Hun var helt ødelagt, vi fikk ikke tak i ho på flere dager etter at dette skjedde, og da ante vi  jo ikke engang at noe hadde skjedd.

Er bare det jeg prøver å få frem, selv om det tydeligvis er vanskelig å forstå Wink
Er ikke alle som reagere "etter boka" og som da bare kan ta turen til nærmeste apotek dagen derpå.. Noen er ikke "oppegående" og kan tenke klart før det er for seint til å komme med angrepilla.

Men som jeg også har sagt, SELVFØLGELIG er angrepilla et bedre alternativ enn å måtte gå igjennom en abort. Men det er IKKE et alternativ for alle da ikke alle reagerer likt..

Skjønner? Smiley

Sikkert ikke Tongue

Takk for godt svar.
Jeg er ingen psykolog, og må jo forholde meg til hva som er tilfelle når jenter blir voldtatt.
Poenget mitt var nok heller at det ville vært letterer med en angrepille og slippe byrden mtp barn. Dette kan jo bli vanskelig om ingen rundt en veit eller får kontakt med offeret, så der er jeg enig med deg.

Utlogget Lenem88

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 607
  • Honnør: 55
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 607

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #80 : 10. januar 2012, 12:21 »
Takk for godt svar.
Jeg er ingen psykolog, og må jo forholde meg til hva som er tilfelle når jenter blir voldtatt.
Poenget mitt var nok heller at det ville vært letterer med en angrepille og slippe byrden mtp barn. Dette kan jo bli vanskelig om ingen rundt en veit eller får kontakt med offeret, så der er jeg enig med deg.

Da var vi enige allikavell da Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #81 : 11. januar 2012, 09:46 »
Nå er ikke poenget om kvinner som blir voldtatt skal ta en angrepille eller ikke, men selve utspillet til politikeren.

Hadde utspillet hans vært "kvinner som blir voldtatt må vi sørge for at får tilbud om angrepille umiddelbart" kunne man diskutert det.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget FitMom

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 037
  • Honnør: 157
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 037

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #82 : 11. januar 2012, 09:52 »
Nå er ikke poenget om kvinner som blir voldtatt skal ta en angrepille eller ikke, men selve utspillet til politikeren.

Hadde utspillet hans vært "kvinner som blir voldtatt må vi sørge for at får tilbud om angrepille umiddelbart" kunne man diskutert det.
Kan du vise meg en tråd på TF som ikke tar en annen rettning enn det som var utgangspunktet?? Da er du god Cheesy

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #83 : 11. januar 2012, 11:19 »
Kan du vise meg en tråd på TF som ikke tar en annen rettning enn det som var utgangspunktet?? Da er du god Cheesy

Hehe, har fått med meg dette jeg også. Og fra erfaring fra forum jeg også, så skjer vel dette på alle forum Wink

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #84 : 11. januar 2012, 14:40 »
Kan du vise meg en tråd på TF som ikke tar en annen rettning enn det som var utgangspunktet?? Da er du god Cheesy

Jeg mener fiskevanna i Norge ikke bør  utsettes  for den slags type rovfisking. Her bør lokale myndigheter komme mer på banen!
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget BF/AF-2013

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 317
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 317

  • Musklene mine kan ikke telle, og eier ikke fornuft
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #85 : 11. januar 2012, 14:47 »
Jeg mener fiskevanna i Norge ikke bør  utsettes  for den slags type rovfisking. Her bør lokale myndigheter komme mer på banen!

Kunne ikke sgt det bedre selv. Hvis ikke myndighetene påtar seg anvaret for å vise ung guttene hvordan de skal få tak i fiskeprotein, men samtidig opprettholde bestandens bærekraftighet, så kommer det jo til å ende med en hel genrasjon på AAS.
NAIV DOPFRI WANNABE KRÅPPSBYGGER!

Trenings og bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=104819.0
FTW!!!

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #86 : 11. januar 2012, 15:08 »
Jeg mener fiskevanna i Norge ikke bør  utsettes  for den slags type rovfisking. Her bør lokale myndigheter komme mer på banen!

Privatiser!
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #87 : 11. januar 2012, 18:50 »
Jeg er best.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #88 : 12. januar 2012, 09:33 »
Privatiser!

Hadde vært konge om du og erikv fikk det som dere ville; da skulle jeg overtatt ett fiskevann og med retten på min side blåst huet av alle som forsøkte å fiske der uten fiskekort.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget erikv2

Sv: Vil nekte selv voldtatte kvinner abort
« #89 : 13. januar 2012, 04:56 »
Hadde vært konge om du og erikv fikk det som dere ville; da skulle jeg overtatt ett fiskevann og med retten på min side blåst huet av alle som forsøkte å fiske der uten fiskekort.

Av alle? du tror etter at du hadde skutt den første at folk fortsatt ville tatt sjansen? Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!