Skrevet av Emne: Marit Bjørgen  (Lest 46353 ganger)

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Marit Bjørgen
« #15 : 08. januar 2012, 15:58 »
Er selv "drittimponert" over både Marit Bjørgen og Petter Nortugh, selv om de ikke innfridde helt i dag.

Northug*
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Marit Bjørgen
« #16 : 08. januar 2012, 16:01 »
Hvor stor kan en dame bli ved kun rett kosthold og trening uten steroider? http://www.google.no/imgres?imgurl=http://www.ironmagazine.com/blog/wp-content/uploads/2010/07/Isabell_sample2.jpg&imgrefurl=http://www.ironmagazine.com/blog/2010/hbo-real-sports-takes-easy-route-with-female-bodybuilding-feature/&h=700&w=472&sz=138&tbnid=uD47rhpZk_kLMM:&tbnh=90&tbnw=61&prev=/search%3Fq%3Dwoman%2Bbodybuilder%26tbm%3Disch%26tbo%3Du&zoom=1&q=woman+bodybuilder&docid=dOkGboMnje59TM&hl=no&sa=X&ei=sa4JT6GHBOih4gTC7Pz5Bg&ved=0CDAQ9QEwAg&dur=851  
Vist man sammenligner en proff bodybuilder med marit bjørgen ser det ikke ut som hun bodybuilderen i denne linken har noe spesielt større armer iallefall. Selv om dette er kun en sammenligning med en dame osv sier jeg ikke at dette er en god nok grunn, men stiller meg veldig kritisk til at marit bjørgen skal være så enromt stor iforhold til de andre skiutøverene. Det er veldig sjeldent at kvinner får så stor muskulatur med en six pack som kan ses fra månen. Hadde marit stilt i en bodybuilder konkuranse hadde jeg utvilsomt sagt at hun gikk på steroider. Steroider er også mer utbredt enn man tror, men da hun er med i landslaget er det kanskje en del tester som igjen gjør det litt vanskelig å tenke at hun bruker steroider da hun blir testet, men det spørs vel hvor ofte hun blir testet, og hvor stor effekt det går an å få av steroider i mellomrommet? Beklager at hun er et forbilde osv for mange, men er enda ikke overbevist at hun er helt ren.

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

Sv: Marit Bjørgen
« #17 : 08. januar 2012, 16:08 »
Marit Bjørgen er et eksempel på det mange flere må forstå, nemlig at hvordan man ser ut når man er veltrent og sterk, i stor grad er bestemt av gener.

Uvitenhet om dette ligger bak argumenter som "Arnold trente konsentrasjonscurl, og vi ser jo hvordan bicepsene hans så ut, så konsentrasjonscurl må jo være bra".

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Marit Bjørgen
« #18 : 08. januar 2012, 16:18 »
gi meg en test over 3 år hver eneste dag av marit med live filming overalt hun går slik at man ser at hun bruker kun lovlige "ting2 , da skal jeg tro at det er bare gode gener. Og vist det er tilfelle, da er det fantastisk(seriøst)

Utlogget rob87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: Marit Bjørgen
« #19 : 08. januar 2012, 16:21 »
marit bjørgen er drit fin, hun er ett eksempel på va hardt arbeid å dedikasjon virkelig kan gjøre med deg. veltrente damer er vell det fineste som finns? att hun er totalt fri for kropps fett å ser deffa ut til enhver tid gjør bare det hele enda mer imponerende!!!

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Marit Bjørgen
« #20 : 08. januar 2012, 16:22 »
Herregud. Jenta er bittelita. De bicepsene lyver mye på bilde, hadde dere sett henne live så har dere blitt overrasket.  Tipper hun er under 60 kilo. Hun har i motsetning til damer flest utrolig lav fettprosent, gode gener og bygd for bygging.  Er det gutter her på forumet med mindre muskelmasse på biceps så bør det trenes.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
Sv: Marit Bjørgen
« #21 : 08. januar 2012, 16:30 »
Altså hun er stor til å være langrennsløper...kan ikke sitte å sammenligne henne med en bodybuilder ell hva faen...Dessuten er jeg ganske sikker på at jeg har sett at hun veier rundt 65kg...Og etter min mening er hu stor til å være såpass lav...

Utlogget hanzyman

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 412
  • Honnør: 39
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 412

Sv: Marit Bjørgen
« #22 : 08. januar 2012, 16:42 »
Mange mener bildene lyver, å sier at hun er veldig liten i virkeligheten, man kan også se på sportsnyhetene på tv2 om marit og man ser at armene ikke er så store som på bildet. Så bildet "lyver" i den forstand. Men at hun er ripped/liten fettprosent gjør at de ser enda større ut også ja, spesielt på bildet tatt fra den vinkelen.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Marit Bjørgen
« #23 : 08. januar 2012, 16:54 »
Herregud. Jenta er bittelita. De bicepsene lyver mye på bilde, hadde dere sett henne live så har dere blitt overrasket.  Tipper hun er under 60 kilo. Hun har i motsetning til damer flest utrolig lav fettprosent, gode gener og bygd for bygging.  Er det gutter her på forumet med mindre muskelmasse på biceps så bør det trenes.

Bjørgen er 169cm høy og oppga i et intervju i aftenposten i midten av oktober at hun veier 64kg. For øvrig enig i at bildene lyver, men at hun har kraftige armer til å være dame - det har hun. Har sett mange "bodyfitnessdamer" osv live som har mindre armer enn det Bjørgen har vist fram når jeg har sett henne på Sognsvann.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Hege N

Sv: Marit Bjørgen
« #24 : 08. januar 2012, 17:36 »
Svaret er vel så enkelt at hun har kjempelett for å få muskler. Det er jo sånn med oss alle, at vi kommer i alle "former of farger". Dumt hvis hun må gjemme seg bort i lag med klær for å slippe å bli kritisert for kroppen sin. Det jeg mente med innlegget mitt var at jeg faktisk synes det er dårlig å kalle henne mannfolk bare fordi hun har større muskler enn en vanlig skiløper. Kan ikke tenke meg at det finnes en mann her på forumet som synes det hadde vært flott å bli kalt dame for måten han er bygget på. I og med at jeg er jente og begynte å trene med vekter lenge før det ble vanlig å gjøre det, så er jeg litt sensitiv mht sånne kallenavn. Jeg fikk muskler når dette ikke var så vanlig og ble vant til kommentaren "Åh, så du vil bli mann, ja!" Ha, ha, morsomt egentlig, siden mine muskler var/er laaangt mindre enn Marits! Grin

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Marit Bjørgen
« #25 : 08. januar 2012, 18:41 »
Skjønner ikke det maset om "gener" som alle preker om nå til dags... Marit er stor fordi hun trener styrke flerfoldige timer i uka på gymmen sin.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Marit Bjørgen
« #26 : 08. januar 2012, 19:33 »
Bjørgen er 169cm høy og oppga i et intervju i aftenposten i midten av oktober at hun veier 64kg. For øvrig enig i at bildene lyver, men at hun har kraftige armer til å være dame - det har hun. Har sett mange "bodyfitnessdamer" osv live som har mindre armer enn det Bjørgen har vist fram når jeg har sett henne på Sognsvann.
Hun er kanskje litt lettere nå midt i sesongen enn i oktober etter mye styrketrening.  De gangene jeg har møtt henne så har jeg vært overasket over hvor lita hun er med klær.  Therese er fra nabobygda mi og hun trener av og til på mitt treningssenter, tipper hun er 46-48 kilo. Men hun er grisesterk faktisk så de trener nok en del tung styrketrening.
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Marit Bjørgen
« #27 : 08. januar 2012, 19:55 »

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Marit Bjørgen
« #28 : 08. januar 2012, 19:57 »
Skjønner ikke det maset om "gener" som alle preker om nå til dags... Marit er stor fordi hun trener styrke flerfoldige timer i uka på gymmen sin.

Det gjør jeg og?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Marit Bjørgen
« #29 : 08. januar 2012, 20:05 »
Ekstremt rå dame. Hva fysikken/muskelmassen gjelder kunne hun sikkert vært en del kraftigere med spesialisering, så det sier litt om hva slags talent det er snakk om.

Hvis det hadde vært mulig å slippe unna med å dope Bjørgen, hvorfor gjøres det da ikke med andre fra Norge også?




Det gjør jeg og?

Ikke nok mengdetrening! Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!