Skrevet av Emne: Marit Bjørgen  (Lest 46426 ganger)

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Marit Bjørgen
« #30 : 08. januar 2012, 20:07 »
for en dame! synd hun ikke tok helt av i bakken! men d er egentlig forstålig med den kroppen. Den krever nok ett jævlig co2 opptak opp der hehe:)

Kanskje verdens best gjennomtrente dame på alle måter?Smiley

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Marit Bjørgen
« #31 : 16. januar 2012, 20:39 »
Marit er supertøff. Det beste er at hun har vært i skikkelig god form i mange mange år. Det er godt nok bevis på at hun er ren form min del. Værre med en del østeuropeere som ingen har hørt om som plutselig gjør rent bord et år. De får alarmen til å ringe.

Go Marit

Utlogget rakett

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 10
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10

Sv: Marit Bjørgen
« #32 : 17. januar 2012, 13:33 »
Jeg er også veldig imponert over Marit Bjørgen, synes hun er den mest fascinerende idrettsutøveren Norge har for tiden...

Ikke bare pga en svært imponerende fysikk, men fordi hun har fantastisk gode resultater i en sport som også krever litt teknikk!

Ën av ytterst få idretts stjerner jeg faktisk kunne ha hengt opp plakat av på veggen, hvis jeg hadde vært opptatt av sånt.
73kg, 185 høy

Utlogget froggy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 538
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 538

Sv: Marit Bjørgen
« #33 : 17. januar 2012, 13:41 »
Johaug var så tynn at de mente hun måtte ha spiseforstyrrelser, Marit er så stor og ekkel at hun må være dopa. Ikke enkelt å være dame og stikke seg frem. Vi har vel aldri sett slike diskusjoner rundt våre mannlige utøvere? Smiley

Syns Marit er ei flott dame, skulle ønske jeg kunne hatt litt av viljestyrken og pågansmotet hennes selv.
Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99008.0

"Whether you think you can or whether you think you can't, you're right."

Utlogget emiiiil

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 340
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 340

Sv: Marit Bjørgen
« #34 : 17. januar 2012, 14:40 »
Johaug var så tynn at de mente hun måtte ha spiseforstyrrelser, Marit er så stor og ekkel at hun må være dopa. Ikke enkelt å være dame og stikke seg frem. Vi har vel aldri sett slike diskusjoner rundt våre mannlige utøvere? Smiley

Syns Marit er ei flott dame, skulle ønske jeg kunne hatt litt av viljestyrken og pågansmotet hennes selv.
marit er nok 1/1000000 Smiley

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Marit Bjørgen
« #35 : 17. januar 2012, 14:52 »
......fantastisk gode resultater i en sport som også krever litt teknikk!

Ën av ytterst få idretts stjerner jeg faktisk kunne ha hengt opp plakat av på veggen, hvis jeg hadde vært opptatt av sånt.



"Krever litt teknikk" er vel i retttferdighetens navn en underdrivelse dah...er ikke rare avviket teknisk som skal til før de taper grovt i sporet på det nivået der lissom Smiley


Jeg er og blir uansett facinert av M.Bjørgen. Rå kvinne, som også er god på ski og sånn!
For min del får det uansett holde med posteren av Tonya Knight med rose i hånden på veggen - men for all del frøken Bjørgen fortjener glatt noen veggplasseringer hun også!  Smile





Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Smiley

Utlogget Hege N

Sv: Marit Bjørgen
« #37 : 17. januar 2012, 15:32 »


"Krever litt teknikk" er vel i retttferdighetens navn en underdrivelse dah...er ikke rare avviket teknisk som skal til før de taper grovt i sporet på det nivået der lissom Smiley


Jeg er og blir uansett facinert av M.Bjørgen. Rå kvinne, som også er god på ski og sånn!
For min del får det uansett holde med posteren av Tonya Knight med rose i hånden på veggen - men for all del frøken Bjørgen fortjener glatt noen veggplasseringer hun også!  Smile





Det er bare få av oss inne her som husker hvem Tonya Knight er, SilverFox, nå minnet du meg skikkelig på hvor gammel jeg er!!  Grin
Det må være skikkelig slitsomt for disse idrettsjentene som hele tiden må se så sexy ut at vi vil ha dem på veggen, etc. Hva hvis du bare har lyst til å bli en jævla god idrettsutøver? Da er det jammen godt at jeg aldri har vært dyktig i sport, siden det ikke finnes noen som hadde orka og hatt meg på noen som helst vegg! Embarrassed  Hvorfor kommer ikke utseende opp når man snakker om Nordthug, han er jo ikke akkurat noen blomst!? ALTFOR tynne bein har han også, men jeg har ikke sett den diskusjonen på noen forum enda!? Men, nå har jo Bjørgen bestemt seg for å ha langarmet kjole på seg neste gang, for ikke å virke støtende på noen. SLITSOMT!!  what

Utlogget Gorehead

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 50
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 50

Sv: Marit Bjørgen
« #38 : 24. januar 2012, 11:50 »
Kjempe dame, sunt forbilde!=)

Armene hennes viser bare hvor mye tid og energi hun legger ned i dette! Utrolig imponerende!

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Marit Bjørgen
« #39 : 24. januar 2012, 15:51 »
Til alle de under 30 år, google Bev Francis så kan dere se bøff dame.  Belgisk blå!
Bare Silverfox og Hege N som husker henne på denne tråden tenker jeg.

Marit Bjørgen er kul, ren og råtøff! 
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Marit Bjørgen
« #40 : 24. januar 2012, 15:54 »
Til alle de under 30 år, google Bev Francis så kan dere se bøff dame.  Belgisk blå!
Bare Silverfox og Hege N som husker henne på denne tråden tenker jeg.

Marit Bjørgen er kul, ren og råtøff! 

..heh, drøyt hva folk vil bruke live sitt til.
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget bmw123

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 985
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 985

Sv: Marit Bjørgen
« #41 : 01. mars 2012, 22:45 »
krever nok ett jævlig co2 opptak opp der hehe:)

Ja, co2.. selfølgelig -_-

Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!