Skrevet av Emne: Primobolan  (Lest 62765 ganger)

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Primobolan
« : 08. januar 2012, 11:10 »
http://www.steroider.net/content/view/94/1/

Slik det ser ut er vel Primobolan det eneste anabole steroidet som verken er assosiert/påvist skade på nyrer, lever og det kardiovaskulære system.  Selv om samfunnet generelt har et misforstått forhold til anabole steroider ønsker mange også å preke moral, som om man ikke burde få lov å definere sin egen moral (så lenge man ikke påvirker andre på en negativ måte).

Hva sier de mer erfarne brukerne? Burde man ikke skille mellom de "farlige" og "ikke-farlige" steroidene, og burde kanskje ikke Primobolan erstattes av deca-durabolin i de norske apoteken? I tillegg burde vel legene i Norge kunne bruke Primo i nødvendige tilfeller, i stedet for å bruke farligere/mindre effektive midekamenter, bare pga. samfunnets ignorans rundt både "det ukjente" og individets moral - generelt.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #1 : 08. januar 2012, 11:48 »
Primobolan er nesten utelukket bare anabolt, og ikkje androgent. Derfor vil eg tro det er ugunstig med tanke på legebruk, siden årsaken er trøbbel med de manlige hormonene (de androgene hormonene).

Og nei, man bør ikkje skille på farlige og ufarlig steroider syntes eg. alt er like farlig ved feil bruk. Primo er som regel også uekte pga den høye prisen, hvis man kjøper fra hvem som helst.
Westside disciple

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Primobolan
« #2 : 08. januar 2012, 11:59 »
Hvordan kan du si at alt er like farlig? Primobolan Depot aromatiserer ikke til østrogen, så man slippet "bitch-tits". I tillegg er det ikke assosiert med organsvikt, som feks kommer av forhøyede giftstoffer i leveren.  Selvfølgelig er ikke misbruk bra, men ved moderat bruk er vel Primobolan et stoff som kanskje bør promoteres fremfor andre anabole steroider, særlig i legeindustrien..

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #3 : 08. januar 2012, 12:10 »
Nei. INGEN steroider bør promoteres. Mye er bedre en ditt og datt, men bruk er bruk. Ville du promotert hasj? bare fordi det er mindre farlig en alt annet..

Null toleranse er mye mer effektivt.

Ett annet problem med primoblan, er at det er svakt. Brukes mer eller mindre aldri alene, og er svindyrt.
Det at steroidet er svakt, kan føre til to ting. Høyere doser, eller andre steroider. Primo alene vil ikkje gi de ønskede resultatene.

Igjen, legeindustrien trenger høyandrogene steroider. -som er de med bivirkninger.
de trenger IKKJE utelukket anabole steroider, lær deg hva anabolt er.
Den anabole effekten er ting som økt forbrenning.
andogene effekten er det som gjør deg mann. -som er hva legene bruker det til.

Igjen, primobolan er lite effektivt alene.
Westside disciple

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Primobolan
« #4 : 08. januar 2012, 12:44 »
Primobolan kunne feks bli brukt hos HIV/AIDS pasienter som sliter med muskelsvinn og store vekttap. Og ja, selvølgelig promoterer jeg hasj siden det ikke er farlig!

Å kriminalisere hasjbrukere leder bare til undertrykking av individet. Individet bør ha rett til å velge fritt, så lenge det ikke går ut over andre, og SÆRLIG så lenge det ikke er farlig for seg selv. Tenk hvis politiet hadde brukt de resursene de bruker på å fange hasjbrukere (som ikke skader noen), og heller brukt dem på å bekjempe vold, voldtekt, korrupsjon osv osv.   

Jeg er ikke 100% sikker på hvordan hasj ble ulovlig i Norge, men USA er jo et stort foregangsland (når det kommer til mye). Og årsaken til at hasj ble ulovlig i USA var at William Randolph Hearst startet en anti-hasjkampansje som han i bygget på rasisme og pseudovitenskap. Målet hans var å slippe å måtte bruke hamp som produksjonsmiddel for avisene sine, etter som dette kom til å skape store utgifter...

Hva med å starte å promotere personlig frihet...


Men please,  Offtopic

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Primobolan
« #5 : 08. januar 2012, 12:50 »
Doping er doping, uansett om du får "bitch tits" eller ikke..

Stay clean
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #6 : 08. januar 2012, 13:37 »
huff-.-

Hvis man bruker primobolan. setter sprøyter og hele pakka..

Hvor lav er grensen for å bruke andre ting, når effekten er dårlig og prisen er dobbelt så høy som vanlig testo som gir minst 3-4 ganger bedre effekt?...

Ja, primo er ''bedre''.. men prøv å tenk litt lengre enn nesetippen
Westside disciple

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Primobolan
« #7 : 08. januar 2012, 15:42 »
Ja, primo er ''bedre''.. men prøv å tenk litt lengre enn nesetippen

Det er det jeg gjør, og anbefaler deg å gjøre det samme. Prisen på kostilskudd er jo ofte dyrere enn steroider, det betyr selvsagt ikke at man må avansere og velge de billigere og mer effektive produktene.  Poenget mitt er at så lenge man ikke skader andre, og ihvertfall hvis man ikke en gang skader seg selv, bør man kunne velge mer fritt hva man ønsker å bruke egen tid og penger på/med.

Og med tanke på at det ble sagt doping er doping uansett, er jo det en ekstrem generalisering. Du må jo hugse at hva som er doping er politisk definert, og nå diskuterer vi hva som bør/ikke bør være illegalt.  Dagens store skille går ofte når det kommer til (anabole) steroider, uansett om hvor farlige de er.
Akkurat nå må jeg innrømme at jeg beveger meg litt på tynn is; Men hvis jeg ikke tar feil er østrogen, progesteron (som begge brukes i p-piller), kortison(sprøyter) også steroider, bare ikke anabole, som ofte brukes... Og med samme dosering tror jeg bivirkningene kan være like farlige som de anabole steroidene.

Så hvorfor illegalisere feks primobolan som ved moderat bruk mest sannsynlig ikke skader indre organ, mens både legemiddelindustrien bruker farligere legemidler og matvarebutikker selger farligere varer?

Så lange man ikke skader seg selv eller andre, hvorfor skal det du mener er rett/galt ha autoritet til å definere andres moral?

Utlogget rob87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: Primobolan
« #8 : 09. januar 2012, 09:21 »
dette er en diskusjon som aldri løser seg, pga sosial aksept når mtp aas.
i norske medier er steroider synonymt med kriminalitet.
prisen på prim er vell ikke så høy som alle ska ha det til heller?

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #9 : 09. januar 2012, 16:41 »
dette er en diskusjon som aldri løser seg, pga sosial aksept når mtp aas.
i norske medier er steroider synonymt med kriminalitet.
prisen på prim er vell ikke så høy som alle ska ha det til heller?
over 4 ganger så dyrt som vanligste typen testosteron, hvis man tar pris for miligram. Og er heller aldri produsert for menneksebruk. alt du finner den dag i dag er undergrunns-produkt..
Westside disciple

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Primobolan
« #10 : 09. januar 2012, 17:51 »
Dessuten er Primobolan derivat av dht og kan ikke blokkeres med ai og gir problemer med forstørret prostata og hårtap. Dette er grunn i seg selv til å styre unna for de fleste kombinert med H.M sine gode argumenter om pris og styrke. Det eneste trygge Primobolan du kan kjøpe er Scheringer, og det er også ofte forfalsket.

Steroider vil alltid slå ut egenproduksjonen ved muskelbyggende doser, og det er ikke så heldig for mennesker uten kunnskap. Jeg synes det bør være som nå, forbeholdt de som synes bivirkningene skygges av virkning(samt alle kjøtthuer som bare kjører på, men sånn er nå engang verden)

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Primobolan
« #11 : 09. januar 2012, 20:26 »
I legesammenheng brukes også helt andre doser og mye av bivirkningene vil du mest sannsynlig ikke merke. Deca f. eks brukes i behandling mot beinskjørhet hos kvinner, vet ikke om primo hadd hatt samme effekt?
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #12 : 09. januar 2012, 22:13 »
Dessuten er Primobolan derivat av dht og kan ikke blokkeres med ai og gir problemer med forstørret prostata og hårtap. Dette er grunn i seg selv til å styre unna for de fleste kombinert med H.M sine gode argumenter om pris og styrke. Det eneste trygge Primobolan du kan kjøpe er Scheringer, og det er også ofte forfalsket.
Delvis. Hårtap og prostataproblemer vil du mest sansynlig aldri få pga primo er lav androgent.
får du tak i scheringer i dag, er det enten gått ut på dato for mange år siden, eller falskt.

I legesammenheng brukes også helt andre doser og mye av bivirkningene vil du mest sannsynlig ikke merke. Deca f. eks brukes i behandling mot beinskjørhet hos kvinner, vet ikke om primo hadd hatt samme effekt?
Sant. hatt noen timer foran skjermen om nettop det. Mye som surrer rundt oppe i toppen, men syntes å huske at deca blir brukt pga det er så vanndrivende (ett av det mest vanndrivende steroidet vi har) som har en positiv effekt. Primo ville ikkje hatt denne effekten what so ever.


Westside disciple

Utlogget Ratking

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 54

Sv: Primobolan
« #13 : 10. januar 2012, 00:30 »
Delvis. Hårtap og prostataproblemer vil du mest sansynlig aldri få pga primo er lav androgent.
får du tak i scheringer i dag, er det enten gått ut på dato for mange år siden, eller falskt.
Sant. hatt noen timer foran skjermen om nettop det. Mye som surrer rundt oppe i toppen, men syntes å huske at deca blir brukt pga det er så vanndrivende (ett av det mest vanndrivende steroidet vi har) som har en positiv effekt. Primo ville ikkje hatt denne effekten what so ever.



Feil og feil. Primobolan er som sagt et derivat av dht og når testosterone blir konvertert til dht av 5ar enzymet i kroppen blir kun 10-15% til dihydrotestosterone. Kroppen produserer maks 100mg testosteron i uka og dermed får man ca 10-15 mg i blodet av dht om det ikke er bundet opp av SHBG. Når man bruker et rent dht produkt er blodkonsentrasjonene enorme( ikke lov å komme med doser) i forhold til noe kroppen selv kan produsere.

Hva du mener om Scheringer har jeg mine egne tanker om. Det er veldig naivt å tro at det ikke finnes ekte vare på markedet da det produseres og selges åpent i Tyrkia.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #14 : 10. januar 2012, 02:00 »
ja, primo er ett DHT derivat, men det vil ikkje si at det nødvendighvis konverterer til dht. andre eksempler på dette er anavar og winstrol.    -denne er pure bro-science må  eg innrømme:P

Men som sagt, mest sansynlig merker man ikkje noe.. setnignen betyr at det er liten sjans, ikkje at det er umulig.

Tyrkisk schering? seems legit.. Kjøpt varemerke. Schering er tysk om eg ikkje husker feil.
Westside disciple

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!