Skrevet av Emne: Primobolan  (Lest 62949 ganger)

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Primobolan
« #30 : 11. januar 2012, 17:57 »
Så hvis vi utelukker at disse (veldig forskjellige) stoffene (hasj/anabole steroider) skader kroppen, hva står vi igjen med? Det må være hvordan stoffene blir blir behandlet og hvordan de påvirker samfunnet vårt, både på individ-nivå og samfunns-nivå.  

Jeg vil tro at i et best mulig samfunn, har individet rett til å velge fritt mellom valg som ikke skader sin neste. Dessuten, med legalisering av de mindre farlige stoffene vil politiet kunne bruker mer resurser på mer skadelig kriminalitet.    Det er rart når enkelte ønsker å å diskriminere individet til å følge en normativ generell assimilert moral.
 
(btw, enkelte studier viser at marijuana er assosiert med krymping av ondartede svulter)  Tongue

Se på alkohol, tobakk og ALL DEN USUNNE MATEN, som er mye verre en tidligere nevnte stoffer. Når disse blir en normalisert del av kulturen ser vi med en gang at alt vi gjør har en kalkulert risiko, men vi bestemmer oss for at godene er verdt risikoen. Det å kjøre til jobben er bokstavelig talt livsfarlig! Men fremdeles, en kalkulert risiko. Samfunnet som helhet bør forholde seg til potensielt farlige "ting" som kalkulerte risikoer, istedenfor å pumpe ut feilinfo om slike stoffe i media, og presentere stoffene som noe demoraliserende og at individet som bruker dette ikke lever opp til "samfunnets fantastiske standard".

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Primobolan
« #31 : 11. januar 2012, 17:59 »
endelig en fornuftig mann, med ett lite fornuftig kallenavn Wink haha... ^^
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #32 : 11. januar 2012, 18:32 »
ikke qoute meg på steroider når jeg ikk har nevnt noe på det..

ikke antyd at det er "vanskelig" å få meg til å forstå, når det er du som ikke forstår, ser jo her på dine forrige poster at du kanskje ikke er så lur i toppen. Vet hvertfall ingenting om marijuana.



http://www.youtube.com/watch?v=Nr6cd44i_xI

steroider og hasj er såå forskjellig at du aner det ikke.  Og når du sier at noe "kan" være trygt, og du vil gjøre det ulovlig bare fordi det "kan" være farlig sier litt om deg.. en forsiktigper som vill ha lover og reglr på alt.. ingen fri verden.. patetisk levemåte.

ALt kan bli farlig som du selv linket til oppe.. skal MAT bli ulovlig siden folk kan spise seg feit og dø på det? som du linket til tidligere..

Nei, det skal det ikke. Skal alkohol bli ulovlig fordi det er veldig skadelig for kroppen, og du KAN drikke deg DØD av det? .. vell.. Nei fordi folk skal ha nok vett og "opplæring" at de skal kunne håndtere det selv. Skylde seg selv hvis de ikke fikser det.

Marijuana er mindre skadelig enn alkohol, og burde dermed vært lovlig, det ville gitt staten penger, og vi ville gitt politiet mer ressurser til å behandle de store problemene, enn å drive å "fakke" marijuana selgere og brukere. (som ikke ville vært kriminelle hvis det var lovlig).
Du svarte ikkje på en eneste ting med dette..

Du postet en film av en velstående amerikansk tv-stjerne med vakker stemingsmusikk.
Tar opp alkohol, og ytrer ting eg egentlig er enig med deg i. som i teorien er bra tenkt, men sånn er det nå enda ikkje.. -Veit ikkje om du fulgte med i historietimene, men det har blitt prøvd.
sier at hasj og steroider er forskjellige. Noe eg ikkje har sammenlignet, det er debatten som er lik.

Du sier at man bør gjøre noe lovlig, fordi det er mindre farlig enn noe annet.. Oh com'on, klassifiserer det virkelig til et argument?
å hvis du virkelig presterer å kalle dette ett argument, motargumenterer du deg selv. Hvis du ikkje forstår hvorfor, så gir eg opp... sjekk ut filmen idiocrazy


Og nei, eg har ikkje nevnt ETT ENESTE ord om å ulovliggjøre noe som helst i denne tråden fordi de kan være farlige, fram til nå. Det er snakk om å ikkje føre inn enda fler rusmidler i ett allerede forvridd samfunn. Forskjellen er enorm!


Og til Space Monkey.. Again, har ikkje nevnt noe om ulovliggjøring av noe som helst. Har heller ikkje nevnt noe om at verken tobakk eller alkohol er bedre/værre.
Har heller ikkje nevnt noe om bruk som legemiddel, noe som bør være openbart at er en helt annen debatt (ja, eg er positiv til marijuana for legebruk).
Ja, hver enkel handling er en kalkulert risiko.. Men hva med totalsummen, hvorfor øke den?
  Nei, det skader ikkje din neste å fyre en joint. Men bare politisk snakker vi om store forandringer i systemet.
Bare ett eksempel fra ett tidligere innlegg; hva skjer med undergrunnsmarkedet når hasj er legalt for alle, men den norske stat vil ha en del penger for marijuanaen? -Ikkje sammenlignbart med land som USA.



 
Westside disciple

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Primobolan
« #33 : 11. januar 2012, 18:36 »
herregud er du dum eller?!?! du driver jo faktisk å snakker om REN løgn her.

wtf er det du står å sier, haha! Tongue


Jeg har skrevet mitt, og alle andre her kan se hva som har blitt skrevet , så ikke prøv å skriv hva jeg mener eller ikke. Alle kan se hva jeg har skrevet;)  Og dermed FAILER du, pga ditt latterlig syn.


!Selvfølgelig burde noe som ikke er direkte farlig, og gir masse positive virkninger være lovlig. Og hvertfall hvis noe som er MYE mer farlig(men også har positive sider) er lovlig. Også har vi røyk som KUN har negative sider også er lovlig.

Så arresterer man folk som holder på med noe som er mindre skadelig, Det er HELT på trynet.. og det burde faen meg du også skjønne, brødhue. Ja jeg tyr til personangrep når man er så latterlig som du. sorry Smiley

Og du ber meg se filmen, se filmen du og hør igjen istedenfor å lukke ørene og skrike høyt "ALALALALAL". !
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #34 : 11. januar 2012, 18:58 »
herregud er du dum eller?!?! du driver jo faktisk å snakker om REN løgn her.

hva er løgn?

wtf er det du står å sier, haha! Tongue
Eg sitter å skriver...


Jeg har skrevet mitt, og alle andre her kan se hva som har blitt skrevet , så ikke prøv å skriv hva jeg mener eller ikke. Alle kan se hva jeg har skrevet;)  Og dermed FAILER du, pga ditt latterlig syn.

så du mener altså at noe bør være lovlig fordi det er mindre farlig enn noe annet, og du mener at marijuana bør bli lovlig fordi det er mindre farlig en alkohol, men mener ikkje at alkohol bør bli ulovlig. Så hvor går grensen, heroin greit?
-her spør eg deg, påstår ikkje noe.. hvis du mener noe annet enn det eg spør om, så motsier du deg selv med at eg ''FAILER''..


igjen, ingen svar eller argument på det eg faktisk skriver.. Eg kommer ihvertfall med noe konstruktivt. Det er vanlighvis den som lukker øynene og skriker LALALA som kommer med personangrep, og ikkje forsøker å komme med innspill som er ment for å kunne diskuteres, og ikkje klarer å drøfte tankene og meningene..



EDIT: space monkey hadde forøvrig ett fornuftig og bra innspill, hvor eg svarer med å redegjøre for mine holdninger og synspunkter..
Westside disciple

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Primobolan
« #35 : 11. januar 2012, 19:08 »
Øke totalsummen? ALT du gjør er farlig. Igjen, hvorfor skal du kunne si til naboen din at han ikke skal få lov til å røyke hasj/bruke steroider, men han skal ikke kunne si til deg at du ikke skal få kjøre bil?

Du sier også at debatten mellom steroider og hasj er lik, og at argumenter som sier at noe er mindre farlig enn noe annet ikke funker.  Med en slik generalisering og relativisering av legaliseringsdebatter er det nesten ikke vits i å prøve å forandre samfunnet til det bedre. Da kan vi like godt nøye oss med det tradisjonelle, så får ting bare være slik de er.   Eller så kan vi kjempe for at mine/dine meninger ikke har mer autoritet enn naboene våre, og derfor bør vi ha en større personlig frihet.


Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Primobolan
« #36 : 11. januar 2012, 20:36 »
hva er løgn?
 Eg sitter å skriver...
så du mener altså at noe bør være lovlig fordi det er mindre farlig enn noe annet, og du mener at marijuana bør bli lovlig fordi det er mindre farlig en alkohol, men mener ikkje at alkohol bør bli ulovlig. Så hvor går grensen, heroin greit?
-her spør eg deg, påstår ikkje noe.. hvis du mener noe annet enn det eg spør om, så motsier du deg selv med at eg ''FAILER''..


igjen, ingen svar eller argument på det eg faktisk skriver.. Eg kommer ihvertfall med noe konstruktivt. Det er vanlighvis den som lukker øynene og skriker LALALA som kommer med personangrep, og ikkje forsøker å komme med innspill som er ment for å kunne diskuteres, og ikkje klarer å drøfte tankene og meningene..



EDIT: space monkey hadde forøvrig ett fornuftig og bra innspill, hvor eg svarer med å redegjøre for mine holdninger og synspunkter..

derja dette var lettere å forstå..

nei jeg mener alkohol skal være lovlig også. Når alkohol er lovlig mener jeg at marijuana også burde være lovlig. Da alkohol også er farligere enn marijuana.

Er jo bare latterlig at en ting skal være ulovlig(marijuana) når det helt klart at det er mindre skadelig for deg og andre, enn f.eks alkohol som er lovlig.

Lettere å svare på deg når du faktisk forklarer deg istedenfor å rabble;)
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget mike93

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 187
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 187

Sv: Primobolan
« #37 : 11. januar 2012, 20:39 »
Har til dels falt ut her..
Men så dere mente at enkelte ting som ikke skader andre bør være lovlig, og ting som andre tar skade av burde være ulovlig. Det er jeg i stor grad enig i. Røyking kan skade andre, steroider som primobolan skader ikke andre enn brukeren. Så her er det jo egentlig ganske klart hva som burde vært lovlig og ikke...

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #38 : 11. januar 2012, 22:03 »
Øke totalsummen? ALT du gjør er farlig. Igjen, hvorfor skal du kunne si til naboen din at han ikke skal få lov til å røyke hasj/bruke steroider, men han skal ikke kunne si til deg at du ikke skal få kjøre bil?
Ja, det blir noe generaliserende som nevnt videre i innlegget ditt.
Eg bare mener at vi har nok utfordringer som det er. Og at behovet får å lovliggjøre marijuana er så lavt at kostnadene og omveltningene som må til, ikkje er verdt det.  -Med unnatak medisinkt bruk naturlighvis.
Du sier også at debatten mellom steroider og hasj er lik, og at argumenter som sier at noe er mindre farlig enn noe annet ikke funker.  Med en slik generalisering og relativisering av legaliseringsdebatter er det nesten ikke vits i å prøve å forandre samfunnet til det bedre. Da kan vi like godt nøye oss med det tradisjonelle, så får ting bare være slik de er.   Eller så kan vi kjempe for at mine/dine meninger ikke har mer autoritet enn naboene våre, og derfor bør vi ha en større personlig frihet.
Joda, man skal alltid prøve å gjøre samfunnet til noe bedre. Og dine meninger er like mye verdt som mine.
I hvilken retning mener du marijuana til alment bruk ville gjort samfunnet bedre?


Er jo bare latterlig at en ting skal være ulovlig(marijuana) når det helt klart at det er mindre skadelig for deg og andre, enn f.eks alkohol som er lovlig.

Ja, det er moralsk feil og kansje uforstålig. les over;)


Har til dels falt ut her..
Men så dere mente at enkelte ting som ikke skader andre bør være lovlig, og ting som andre tar skade av burde være ulovlig. Det er jeg i stor grad enig i. Røyking kan skade andre, steroider som primobolan skader ikke andre enn brukeren. Så her er det jo egentlig ganske klart hva som burde vært lovlig og ikke...
Ting som skader andre bør være ulovlig, ja.
Problemet eg ser ved legalisering ved primobolan er flere ting, her er noen
-stuerent å dope seg. Dette kan lett føre til tyngre bruk når 2 måneder med primo koster deg 12000kr for å få noen effekt. Siden tyngre skyts gir mye bedre effekt, og er mye billigere (over 4 ganger billigere, og mye raskere og kraftigere resultat). Noe som også vil gi undergrunnmarkedet fordeler.
-Pris. Høy pris, noe som vil booste undergrunnsmarkedet på ekte varer, og booste falske produkter i undergrunnsmarkedet.
-Jussen. Man kan ikkje bare legalisere ett produkt som hører til AAS helt uten videre.

De to første punktene gjelder også hasj i relativt stor grad

Undergrunnsmarkedet; Ja, hvis andelen mennesker som i dag røyker hasj, forble den samme ville undergrunnsmarekdet antaglig nesten forsvunnet. Men den andelen ville steget noe inni satan.. Derfor, er det lett å forestille seg at undergrunnsmarkedet hadde levd fint videre, med fler kjøpere
Forskjellen her, og på USA hvor dette går greit tror eg hovedsaklig skyldes to ting;
-statene hvor hasj er lovlig er rike stater, med rike folk og ingen slum.
-Opent marked. Privatfolk kan selge, så prisen holdes nede pga konkurranse. I Norge måtte staten styrt.
Westside disciple

Utlogget rob87

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 55

Sv: Primobolan
« #39 : 11. januar 2012, 23:41 »
om det hadde vært monopol på f.eks mariuhana. og det hadde vært litt større sosial aksept for det.
ville det ikke vært lettere for en bruker å gå på utsalget å kjøpe det han ville ha, fremfor å kontakte en kansje halv kriminell fyr for å få ett produkt han absolutt ikke kan fortelle noe om kvalitet og opprinnelse?

steroider trur jeg ikke vil bli kriminalisert i norge, men ei heller legalisert på grunn av mulig skade virkning på både seg selv og samfunnet. når det er blitt slik att enhver volds forbryter kan skylle på steroider for og få mildere straff så er det vell tydlig att det ikke er på vei inn, heller ut.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Primobolan
« #40 : 12. januar 2012, 09:45 »
herregud er du dum eller?!?! du driver jo faktisk å snakker om REN løgn her.

wtf er det du står å sier, haha! Tongue


Jeg har skrevet mitt, og alle andre her kan se hva som har blitt skrevet , så ikke prøv å skriv hva jeg mener eller ikke. Alle kan se hva jeg har skrevet;)  Og dermed FAILER du, pga ditt latterlig syn.


!Selvfølgelig burde noe som ikke er direkte farlig, og gir masse positive virkninger være lovlig. Og hvertfall hvis noe som er MYE mer farlig(men også har positive sider) er lovlig. Også har vi røyk som KUN har negative sider også er lovlig.

Så arresterer man folk som holder på med noe som er mindre skadelig, Det er HELT på trynet.. og det burde faen meg du også skjønne, brødhue. Ja jeg tyr til personangrep når man er så latterlig som du. sorry Smiley

Og du ber meg se filmen, se filmen du og hør igjen istedenfor å lukke ørene og skrike høyt "ALALALALAL". !

Ehemmm...kanskje en ide å lære seg å vise en viss respekt for den du diskuterer med om du ønsker en god debatt.... Wink

....ja, selv de du ikke er 100% enig med går det vistnok ann å vise et snev av respekt har jeg hørt...


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Primobolan
« #41 : 12. januar 2012, 15:37 »
Sitat
Joda, man skal alltid prøve å gjøre samfunnet til noe bedre. Og dine meninger er like mye verdt som mine.
I hvilken retning mener du marijuana til alment bruk ville gjort samfunnet bedre?

Som sagt, prinsippet om personlig frihet synes jeg bør råde. Uten om det tror jeg det ville skapt større aksept og mer riktig info rundt både hasj og psyeadeliske stoffer, som jeg tror skaper større selvinnsikt, mer empati og at individet blir mer selvreflektert. 
(Har du hørt om DMT? Stoffets eksistens og mening er etter min mening et av livets største mysterier.)

Men når alt kommer til alt er nok jeg mer liberal og du mer konservativ, så det blir nok vanskelig å komme til enighet   Wink

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #42 : 12. januar 2012, 22:22 »
Som sagt, prinsippet om personlig frihet synes jeg bør råde. Uten om det tror jeg det ville skapt større aksept og mer riktig info rundt både hasj og psyeadeliske stoffer, som jeg tror skaper større selvinnsikt, mer empati og at individet blir mer selvreflektert. 
sant. Syntes selv det høres bra ut i teorien om en så fri verden som mulig.. Stoler bare ikkje helt på at folk veit sitt eget beste.
Men mer lys over diverse stoffer er eg helt enig i at vi trenger, riktig og fullstendig informasjon er viktig.

(Har du hørt om DMT? Stoffets eksistens og mening er etter min mening et av livets største mysterier.)

har Såvidt sett stavelsen før tror eg, men veit ingenting ting. Hørtes dog spennende ut, skal lese meg opp på det hvis eg finner noe vettugt;)

Men når alt kommer til alt er nok jeg mer liberal og du mer konservativ, så det blir nok vanskelig å komme til enighet   Wink
Yep, eg er nok passelig konservativ Tongue
Westside disciple

Utlogget erikv2

Sv: Primobolan
« #43 : 13. januar 2012, 04:10 »
Sitat
sant. Syntes selv det høres bra ut i teorien om en så fri verden som mulig.. Stoler bare ikkje helt på at folk veit sitt eget beste.

hva så? hvem er du til å bestemme over livene til andre bare fordi du "vet deres eget beste bedre enn dem selv"?

arrogant much? =)

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Primobolan
« #44 : 13. januar 2012, 04:28 »
derja dette var lettere å forstå..

nei jeg mener alkohol skal være lovlig også. Når alkohol er lovlig mener jeg at marijuana også burde være lovlig. Da alkohol også er farligere enn marijuana.

Er jo bare latterlig at en ting skal være ulovlig(marijuana) når det helt klart at det er mindre skadelig for deg og andre, enn f.eks alkohol som er lovlig.

Lettere å svare på deg når du faktisk forklarer deg istedenfor å rabble;)

Det som gjør at marijuana er "farlig","skummelt" hva du nå enn vil kalle det er ikke at det kan skade deg så mye fysisk men det kan skade deg veldig psykisk og marijuana er også det tungnarkomanene begynte med og sa det samme: "er jo ikke farlig". Marijuana kan påføre psykiske skader som Angst,Depresjoner,Abstinenser,Paranoia og mange mere ting... Det som er at om du røyker det og du skal da prøve å slutte kommer disse symptomene inn..

Noen som er enig? lol

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!