Skrevet av Emne: Primobolan  (Lest 62758 ganger)

Utlogget erikv2

Sv: Primobolan
« #45 : 13. januar 2012, 04:42 »
Det som gjør at marijuana er "farlig","skummelt" hva du nå enn vil kalle det er ikke at det kan skade deg så mye fysisk men det kan skade deg veldig psykisk og marijuana er også det tungnarkomanene begynte med og sa det samme: "er jo ikke farlig". Marijuana kan påføre psykiske skader som Angst,Depresjoner,Abstinenser,Paranoia og mange mere ting... Det som er at om du røyker det og du skal da prøve å slutte kommer disse symptomene inn..

Noen som er enig? lol

hvis du synes noe virker skummelt, ikke røyk det.

verre er det ikke.

la oss andre bestemme over egne kropper.

Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Primobolan
« #46 : 13. januar 2012, 04:44 »
hvis du synes noe virker skummelt, ikke røyk det.

verre er det ikke.

la oss andre bestemme over egne kropper.

Er ikke noe hva jeg synes er skummelt, skrev det bare fordi han påsto at marijuana ikke var farlig... har refferanse om du vil se Wink

Utlogget erikv2

Sv: Primobolan
« #47 : 13. januar 2012, 04:54 »
Å kjøre double black diamond løypa i St. Moritz er også farlig.

Hvis noen mener at alt som er farlig skal gjøres ulovlig er det en politistat de ber om.

Om de ber om at bare én spesiell aktivitet skal være ulovlig er de hjernevasket så hardt at de ikke ser sin egen innlysende dobbeltmoral. Hvorfor akkurat denne ene tingen?

"Fordi staten har fortalt meg at hasj være ulovlig"

Akkurat.


Utlogget oleper

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 321
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 321

Sv: Primobolan
« #48 : 13. januar 2012, 05:02 »
Å kjøre double black diamond løypa i St. Moritz er også farlig.

Hvis noen mener at alt som er farlig skal gjøres ulovlig er det en politistat de ber om.

Om de ber om at bare én spesiell aktivitet skal være ulovlig er de hjernevasket så hardt at de ikke ser sin egen innlysende dobbeltmoral. Hvorfor akkurat denne ene tingen?

"Fordi staten har fortalt meg at hasj være ulovlig"

Akkurat.



For min del kan hasj være lovlig eller ikke. har ingen planer om å røyke det. Fortalte bare til han som sir at hasj ikke er farlig at det faktisk er farligere enn folk tror bare fordi det ikke gjør noen fysisk skade.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Primobolan
« #49 : 13. januar 2012, 08:16 »
Hvordan blir egentlig  tobakksrøyking mer sunt om en tilfører rullingsen litt narkotika? Huh

......og alle veit jo hvor usunt sjokoladekake og muffins kan være....men, dump litt narko i røra (smuglet inn i landet oppi ræva til en schwææær og olm neger)... sett formen(e) 20-30 minutter i ovnen på 175grader...vips, så har du helsekost fra øverste hylle!  headbang


Dette og andre ting sitter man og funderer på til langt på natt.
Etter å ha sett "utallige" fjollete hasjrøykere og en og annen som gikk fra hasj, via litt fullstendig harmløs cola til det nokså ufarlige heroinet, så er jeg joggu ikke sikker på om Norge hadde taklet en like utbredt bruk av narko som av den skrekkelige alkoholen enkelte narko-/hasjliberalister stadig trekker fram som så utrolig mye verre.




Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: Primobolan
« #50 : 13. januar 2012, 09:30 »
Det som gjør at marijuana er "farlig","skummelt" hva du nå enn vil kalle det er ikke at det kan skade deg så mye fysisk men det kan skade deg veldig psykisk og marijuana er også det tungnarkomanene begynte med og sa det samme: "er jo ikke farlig". Marijuana kan påføre psykiske skader som Angst,Depresjoner,Abstinenser,Paranoia og mange mere ting... Det som er at om du røyker det og du skal da prøve å slutte kommer disse symptomene inn..

Noen som er enig? lol

omg, get your facts straight. Ja hvis man Spiser det kan man få paranoia, og angst... haha men ærlig talt syns du det er ett problem? det er ikke noe farlig i det hele tatt, bare litt ubehagelig der og da.. når man ikke er "rusa" lenger så går det bort.

og hvis du ikke viste det kan du få paranoia og angst uten å gjøre noe som helst, og kan forsterkes av alkohol også. Nevn gjerne flere negative sider som du påstår du har på lager Wink så skal jeg knuse deg med fakta ^^

OG det er forskjell på TUNGT bruk av marijuana der man røyker det VÆR dag. mange av tilfellene du snakker om som KAN gi "despresjoner" så er det snakk om tungt bruk vær dag i lang lang tid.
sammenlign den effekten min TUNGT bruk av alkohol over lang lang tid, haha folk må jo kunne bruke huet også.

Folk må bli informert om hva det er, hvordan det fungerer, hvordan man bruker det, og si en grense på hvor mye man burde bruke det... akkurat som at man burde ikke drikke mer enn maks i helgene. Dere tenker vell på marijuana med folk som røyker vær dag og ikke gjør noe annet.. det blir latterlig og feil, det blir akkurat som å sammenligne en som tar seg en tur på byen 3 ganger i mnd'en imot en som drikker vær dag.

Og et annet problem med de som røyker hasj er at de blander det med tobakk. Og tobakk gjør jo bare drit. Derfor må man lære folk om hvordan man skal gjøre det best mulig. Dvs. Røyke det reint, uten tobakk. Via vaporizer, bong, kan også bruke joint... Eller bake det inn i en kake ellerno. (vil gi en litt annnen effekt når man spiser det).

http://www.drugpolicy.org/facts/drug-facts/marijuana-facts

les litt fakta. "lol".



og til silverfox, du snakker ned om folk som røyker hasj, men selv er en tydelig bruker av steroider... hmm... steroider kan fucke deg opp mye mer enn hasj noen gang kan gjøre. "din fjollete boler" For å ta det til ditt nivå Wink
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Primobolan
« #51 : 13. januar 2012, 12:29 »
Til H.M

Selvfølgelig er det mange som ikke vet sitt eget beste. Men jeg tror heller ikke at toppen av hierarkiet alltid vet folks beste.



Btw, vil du vite mer om DMT kan du starte å se disse filmene:     biggrin

http://www.youtube.com/watch?v=zgFDqX_xC3g

http://www.youtube.com/watch?v=EZoOEozN8iA

http://www.youtube.com/watch?v=q6RBOIgtzEE



Anbefaler også boka og dokumentaren DMT: the spirit molecule

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Primobolan
« #52 : 13. januar 2012, 15:48 »

og til silverfox, du snakker ned om folk som røyker hasj, men selv er en tydelig bruker av steroider... hmm... steroider kan fucke deg opp mye mer enn hasj noen gang kan gjøre. "din fjollete boler" For å ta det til ditt nivå Wink

Har jeg kalt deg fjollete, og er virkelig det begrepet nedverdigende?  Huh Hva du gjør på fritiden din mht eventuelt steroider og narko er meg da uansett revnende likegyldig, så du eller andre eventuelle brukere/narkomane har ingen grunn til å føle seg stigmatisert på noen som helst måte!

Nå bruker jeg for ordens skyld heller ikke steroider da, så ingen grunn til skittkasting heller. Smiley Meeeeen, at bolere på sin måte også er fjoller er forøvrig ikke akkurat revolusjonerende nytt, så det hadde ikke truffet videre tungt uansett.  :Smiley
Begrepet fjollete tror jeg nok uansett en kan bruke nokså greit for enkelte av de som har fått i seg et drag eller to for mye.
Såpass med erfaring i livet både mht fest og andre steder har jeg, at jeg har sett noen hundretalls hasjrøykende personer og derav følgende oppførsel....om du aldri har sett en fnisete hasjrøyker...vel, så får du sikkert sett det etterhvert.
"Fjollebegrepet" er ikke mer nedverdigende enn at det er et begrep vi bruker der jeg kommer fra, som beskriver en del av den oppførselen en del hasjrøykere utviser. Ikke nødvendigvis noe negativt i grunn, bare et helt vanlig lokalt uttrykk...så nok en gang liten grunn til å føle seg såret.

Keep it up



Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Primobolan
« #53 : 13. januar 2012, 16:06 »
Det som gjør at marijuana er "farlig","skummelt" hva du nå enn vil kalle det er ikke at det kan skade deg så mye fysisk men det kan skade deg veldig psykisk og marijuana er også det tungnarkomanene begynte med og sa det samme: "er jo ikke farlig". Marijuana kan påføre psykiske skader som Angst,Depresjoner,Abstinenser,Paranoia og mange mere ting... Det som er at om du røyker det og du skal da prøve å slutte kommer disse symptomene inn..

Noen som er enig? lol

Det at narkomane begynte med hasj som ledet til tyngre stoffer er ikke et godt argument i MINE øyne. De røyka sikkert sigaretter, drakk osv før det, så folka som skyller på hasj er jeg ikke helt enig med.
Det er mye værre å gå på fylla 3-4 dager å så gå av enn å røyke noen uker istrekk vær dag. Men det er bare min mening..
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Primobolan
« #54 : 13. januar 2012, 17:20 »
hva så? hvem er du til å bestemme over livene til andre bare fordi du "vet deres eget beste bedre enn dem selv"?

arrogant much? =)
Eh x) what? Om du ikkje har fått det med deg, lever vi i ett demokrati..




Takker Space Monkey, intressant!
Westside disciple

Utlogget Number1

  • Treningsforum Crew
  • Administrator
  • *****
  • Innlegg: 10 158
  • Honnør: 564
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 10 158

Sv: Primobolan
« #55 : 13. januar 2012, 18:29 »
......Og DannY Guetta har tatt seg en (ufrivillig) pause fra forumet!
Joachim Pedersen
Daglig leder og ansvarlig redaktør, Treningsforum.no

Tips oss om nyheter, reportasjer osv.

Vi gir honorar til månedens beste tips!



Les forumreglene her


Vi søker etter skribenter

Treningslære, ernæring, kosttilskudd

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Primobolan
« #56 : 13. januar 2012, 19:09 »
Kjære trådstarter, studier viser faktisk at anabole steroider gir mindre fettpupper og mer muskelmasse, det bør være en klar pro´s:

Higher muscle mass but lower gynoid fat mass in athletes using anabolic androgenic steroids (2012)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22201697

For å veie opp fordelen du nå fikk, så følger det også med noen con´s:

Androgenic anabolic steroid abuse and the cardiovascular system (2010)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20020375

Cardiac hypertrophy in deceased users of anabolic androgenic steroids: an investigation of autopsy findings (2011)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22104006

Doping and thrombosis in sports (2011)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22198857

Interaction mechanism of anabolic steroid hormones with structural components of erythrocyte membranes (2011)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22077213

Anabolic androgenic steroids abuse and cardiac death in athletes: Morphological and toxicological findings in four fatal cases (2011)
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/22047750




190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: Primobolan
« #57 : 13. januar 2012, 20:55 »
Interessant lesing!  Det er jo meget generelt, lurer på om det samme gjelder primobolan (som tråden handler om).

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Primobolan
« #58 : 14. januar 2012, 01:37 »
Er ikke noe hva jeg synes er skummelt, skrev det bare fordi han påsto at marijuana ikke var farlig... har refferanse om du vil se Wink

Jeg og.

Cannabis' avhengighetskapende potensial er omstridt. Medisinske studier indikerer at den er lavere enn for kaffe[40].

http://no.wikipedia.org/wiki/Cannabis_(rusmiddel)#Avhengighet
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Primobolan
« #59 : 14. januar 2012, 01:46 »
......Og DannY Guetta har tatt seg en (ufrivillig) pause fra forumet!

Men var ikke DannY permanent bannet før i tiden forresten? Kontoen hans er bare fra 2009 men gutten har trollet internett betydelig lengre enn det. Jeg nekter å tro at fraværet fra TF i tiden før 2009 var frivilig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!