Skrevet av Emne: Menn med tights der utstyret er mer utenfor enn innfor buksene.  (Lest 4242 ganger)

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Tenkte jeg skulle se ann på hva folk her inne tenker om slikt. Er jeg virkelig den eneste som blir plaget over menn som går med så utrolig stramme tights at hele utstyret er utenfor? Spessielt når de spenner skikkelig i benken, eller tar pull ups. Trener på et utrolig lite studio og disse mennene skal absolutt ta mellom settene dine eller mildt sagt dra utstyret oppi trynet ditt.

Noe innspill på om det kun er jeg som er gammeldags eller om flere føler det samme?

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Syns det er digg jeg.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

For de av dere som ikke vet hva jeg snakker om;

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Tenkte jeg skulle se ann på hva folk her inne tenker om slikt. Er jeg virkelig den eneste som blir plaget over menn som går med så utrolig stramme tights at hele utstyret er utenfor? Spessielt når de spenner skikkelig i benken, eller tar pull ups. Trener på et utrolig lite studio og disse mennene skal absolutt ta mellom settene dine eller mildt sagt dra utstyret oppi trynet ditt.

Noe innspill på om det kun er jeg som er gammeldags eller om flere føler det samme?

Unnskyld, men hvordan havner utstyret deres i trynet ditt mens de trener benk og pullups?? Hadde en av de spottet deg i benk kan jeg skjønne at det kunne oppleves litt nærgående, men hvis tightsmannen ligger på benken eller henger i en stang må det da virkelig være du som er på feil sted om du får genitalier i ansiktet..??

Utlogget loft

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 745
  • Honnør: 139
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 745

  • No pain, no gain! Woo ha
Det å trene i tights på gym, når du er mann, og ikke har hatt sykkeltime eller skal er vell unødvendig? (compressor shorts o.l er noe annet, det har ett formål)

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Syntes selv at tights var rimelig utelukket, men kjøpte en i fjor til løpstrening.. Må innrømme at det egentlig er ganske greit å trene i også!
Kanskje det er skaphomoen som lurer?  Grin

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Syntes selv at tights var rimelig utelukket, men kjøpte en i fjor til løpstrening.. Må innrømme at det egentlig er ganske greit å trene i også!
Kanskje det er skaphomoen som lurer?  Grin

Har kjøpt meg 2 stk 2xu tightser, de er helt fantastiske å løpe i, vil tro de er suverene ellers også, men jeg tar de kun på hvis jeg skal ut i skogen. Velger å spare mine mine medmenneskers hornhinner for permanent skade..

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Tenkte jeg skulle se ann på hva folk her inne tenker om slikt. Er jeg virkelig den eneste som blir plaget over menn som går med så utrolig stramme tights at hele utstyret er utenfor? Spessielt når de spenner skikkelig i benken, eller tar pull ups. Trener på et utrolig lite studio og disse mennene skal absolutt ta mellom settene dine eller mildt sagt dra utstyret oppi trynet ditt.

Noe innspill på om det kun er jeg som er gammeldags eller om flere føler det samme?
Jeg hadde nok snudd meg bort å sett en annen vei hvis det er noe jeg ikke liker å se på. Neste gang kan det jo være motsatt...   Wink
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Har kjøpt meg 2 stk 2xu tightser, de er helt fantastiske å løpe i, vil tro de er suverene ellers også, men jeg tar de kun på hvis jeg skal ut i skogen. Velger å spare mine mine medmenneskers hornhinner for permanent skade..

Det var snilt gjort mot dine medmennesker!
Det er vel av samme grunn at jeg drar på meg en stor joggebukse når jeg løfter vekter, og sparer tightsa til jogging og spinning..

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Det var snilt gjort mot dine medmennesker!
Det er vel av samme grunn at jeg drar på meg en stor joggebukse når jeg løfter vekter, og sparer tightsa til jogging og spinning..

Godt å høre at det finnes flere gode medmennesker i en ellers kald verden.. Smiley

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Godt å høre at det finnes flere gode medmennesker i en ellers kald verden.. Smiley

Haha, javisst! biggrin Har forøvrig utdanning som medmenneske med videreutdanning..

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

For de av dere som ikke vet hva jeg snakker om;


Det der kan da ikke være behagelig?

Rex Rodney

  • Gjest
^
"Han" siste til høyre der burde vært disket, for faen til bollemus har jeg aldri sett før.

Utlogget S-.

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 587
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 587

Jeg syns han nest sist til høyre hadde... litt sånn oppover? Ser trangt ut det der..

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Noe innspill på om det kun er jeg som er gammeldags eller om flere føler det samme?

Du er gammeldags. Drit i hva andre folk har på seg, blir litt spesiellt å lage en tråd om et sånt emne her på tf. (ikke rart forumet begynner å bli dårlig)
- Gå på senteret å tren det du skal, så reiser du hjem å spiser maten din.
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!