Skrevet av Emne: Lav libido! Hjelp! :P  (Lest 9502 ganger)

Utlogget heisebeis

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 39
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 39

Lav libido! Hjelp! :P
« : 03. desember 2011, 14:01 »
Hei. De siste mnd/halve året har jeg hatt en generelt veldig lav sexlyst. Det er enkelte perioder hvor lysten er der, men generelt er den meget lav. Jeg føler ikke noe behov for å runke lenger. For et år siden f.eks. kunne jeg onanere flere ganger om dagen.
Den lave sexlysten fører dermed også seff til at det er vanskelig å få optimal ereksjon når det gjelder Tongue.

Litt info om meg:

- Er i tidlig 20-årene.
- Trener 5 dager i uken.
- Er normalvektig/bra trent.
- Spiser sunt.

Så det kan umulig være dårlig livsstil som er skylden?

Eneste potensielle årsaken jeg kan finne er at jeg har et VELDIG travelt liv ift. skole, trening, sosiale aktiviteter etc, og den siste måneden har jeg såvidt rukket å være hjemme.
Stress kan dermed være en årsak, men saken er at jeg føler meg mindre stresset enn noen gang.

Noen som har noen råd/tips om hva dette kan gjelde?

SUPERTAKKNEMLIG for svar!

Utlogget Citius-altus-fortius

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 120
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 120

  • øh..
Sv: Lav libido! Hjelp! :P
« #1 : 04. desember 2011, 03:54 »
Utifra det du skriver velger jeg å tro at dårlig livstil ikke er noe du har, så det er nok ikke årsaken.

Kan vel si det slik at jeg selv har hatt svigninger i perioder, men av grunn av ting har faktisk blitt kjedelig.
Nå vet jeg jo ingenting om sexlivet ditt, men ensformig sexliv kan legge en demper på lysten. Så hvorfor ikke prøve ut noe nytt? innenfor grenser Wink nå sier jeg heller ikke at du skal hive deg over den verste S.M-lakkOglær-tøsa du kan finne, men istedet "utforske" hva som setter manne-driftene dine i sving Wink

Lykke til Grin

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Lav libido! Hjelp! :P
« #2 : 04. desember 2011, 11:52 »
Touch yourself. Seriøst.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: Lav libido! Hjelp! :P
« #3 : 25. februar 2012, 00:27 »
Få i deg mer mettet/enumettet fett og animalske produkter med kolestrol (biff, egg, svin osv). Fett er essensielt for dannelsen av testosteron, så hvis du tror kyllingfilet er bra for libidoen må du tro om igjen. Fet Fisk er også bra.

Utover dette burde du anskaffe deg D-vitamin, du bør nok ligge på 5000 IU (international units) minimum om dagen. Du kan fint ligge på 10.000 IU også, men ikke noe særlig høyere. D-vitamin er veldig bra for potens og libido.

Jeg vil også anbefale deg å spise matvarer med mye e-vitamin, fks mandler. Tilstrekkelig mengde med god og dyp søvn er også viktig.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!