Skrevet av Emne: Prøver å komme igang igjen.  (Lest 26529 ganger)

Redstrek

• Gjest
Sv: Vingle Petter kjører 5x5
« #165 : 24. mars 2012, 00:02 »
Off kan tenke meg det er ganske deprimerende. Selv dager jeg kjenner tegn til smerter i rygg, og det ødelegger som regel hele dagen.. Tar matlaginga så mye tid da? Gå på Kiwi, kjøp en frossen 2kgs kyllingfilet og hiv den i bakeovnen med 1000g krydder over. Etter en halvtime har du mat for flere dager Wink

Utlogget Kims1991

• Forumavhengig
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Mann

• .
« #166 : 24. mars 2012, 00:09 »
Off kan tenke meg det er ganske deprimerende. Selv dager jeg kjenner tegn til smerter i rygg, og det ødelegger som regel hele dagen.. Tar matlaginga så mye tid da? Gå på Kiwi, kjøp en frossen 2kgs kyllingfilet og hiv den i bakeovnen med 1000g krydder over. Etter en halvtime har du mat for flere dager Wink

den var ikke dum:) Men hvordan er saftigheten etter for eksempel nesten 2dager:P

Redstrek

• Gjest
« #167 : 24. mars 2012, 00:17 »
Den er jo litt tørr, men om den varmes litt, og det tas litt pesto eller chilli-sauce over smaker den meget godt Smiley Kan anbefales på det sterkeste! Før stod jeg gjærne 1 time og stekte, stekte,stekte... kyllingfilet.. Nå; jævla lettvint  biggrin

Jeg oppbevarer det i en "tupperware"-boks med lokk.

Utlogget Kims1991

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• .
« #168 : 26. mars 2012, 01:07 »
Prøve å skjerpe meg litt denne uka, kostholdet er ganske bra! Men nå som det går mot hardere tider med 5x5. Er det viktig at jeg får mer jevn søvn og 8timer +++. Skal justere opp kaloriene en god del, de neste 3-4 ukene. Blir 5x5 i 4uker til, så er det fri i en uke. Da den 1. Mai begynner jeg dietten mot sommeren, for å se om jeg har fått noe å vise frem^^

Skal logge litt mer denne uken...

Utlogget Kims1991

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• .
« #169 : 28. mars 2012, 11:46 »
Idag gikk mat planen rett til h******, skal egentlig fokusere på prot og fett på morgenen. Men idag sov jeg så lenge, at jeg måtte bare ha noe mer energi^^ Men prøvde å minimere karbohydratene, det ble slik-.

Frokost: 75g Havregryn, 20g Rosiner, 6dl lettmelk + 10ml selolje
Lunch: 300g Mager Kesam, Banan og Appelsinjuice før treninga.
Etter trening: Gainer.
Middag:

oppdateres.

Utlogget Kims1991

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• .
« #170 : 29. mars 2012, 17:15 »
Maten idag! Ganske fornøyd:)

Frokost: 300g Mager Kesam, 5dl lettmelk + 17ml selolje

Lunch: 400g Kjøttdeig av svin! + MASSE VANN og en banan

Middag: 400g Sei, Grønnsaker og Appelsinjuice.

Skal ta meg en 30min gåtur etter middagen nå, for å få bevegd meg llitt + oppv før en lang tøye økt med mage.

Utlogget Kims1991

• Forumavhengig
  • Utlogget Utlogget

• .
« #171 : 08. april 2012, 20:09 »
trenger serriøst helt viilt motivasjon! Har ikke giddet å trene på 2uker, føler meg helt jævlig:P Vurderer å ta en deload og fortsette med 5x5, men nå frister det å trene litt volum-....

Noen tips:) Eventuelt program

Utlogget Luna Anette

• Erfaren bruker
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

• Kjønn: Kvinne

« #172 : 08. april 2012, 20:14 »
Er litt umulig å vente på motivasjon. Mitt tips er egentlig bare å få ræva i gir og dra å trene. Er stort sett det eneste som hjelper  Wink
Train insane or remain the same

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=119810.0

Redstrek

• Gjest
« #173 : 08. april 2012, 20:17 »
trenger serriøst helt viilt motivasjon! Har ikke giddet å trene på 2uker, føler meg helt jævlig:P Vurderer å ta en deload og fortsette med 5x5, men nå frister det å trene litt volum-....

http://www.youtube.com/user/ZhasniMotivation
Hehe, mange bra videoer der, men hvor mye de "motiverer" slik du er ute etter kan det vel stilles spørsmål rundt. Sjekk ut PHAT, begynner på det selv i morgen. Visit my logg Cheesy

Utlogget sugo yo 오

• Aktivt medlem
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

« #174 : 08. april 2012, 20:20 »

Du kan jo drasse med deg kroppen på aktiviteter der du faktisk får bruk for styrken din og får testet den i praksis. Hjelp en kompis å flytte, redd en gammel dame fra å drukne i sjøen eller hjelp naboen å dytt igang bilen. Kanskje melde deg på en konkurranse av noe slag?

Gå til:  

Ønsker du å bli litt sunnere? Da bør disse matvarene stå på handlelisten.

Effektiv beintrening

Trening30.07.202069

Ikke skipp unna beintreningen. Dette er øvelsene du bør gjøre.
Disse kraftplantene og grønnsakene har mest proteiner i seg.
Det er viktig med riktig påfyll av protein og energi. Se hva du bør spise til lunsj!
Kan du spise sent på kvelden og hvor mye?