Skrevet av Emne: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)  (Lest 25784 ganger)

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« : 15. januar 2012, 01:47 »
Jaja, nå var det en som var uheldig og kom med noe som mange visstnok ser på som en rasistisk uttalelse og han blir flamet til helvete av aviser og jævlig mange andre(kjendiser etc.).

Jeg synes det er patetisk, ett lite ordspill og halve Norge tar helt av. Det var kanskje ikke riktig tid og sted for en sånn spøk siden mange er såpass hårsåre, men jeg mener folk overreagerer helt sykt!
Man hører jo den stakkars mannen sier "jeg kødda", rett etter han har sagt det fordi han ser at de tolker spøken hans helt feil. Og reaksjonen til han ene Madcon-karen etterpå er jo helt på tryne, faen så latterlig.

Synes folk bør se til helvete å ta seg sammen, og skjønne at han kanskje ikke mente noe med det han sa.. kanskje det rett og slett bare var et uheldig ordspill.

Hadde det vært en svart person som hadde vitset sånn med en hvit så hadde ingen sagt noe.

Dette er TULL! Jeg synes synd på karen.

http://www.kjendis.no/2012/01/14/kjendis/musikk/spellemann/plumbo/19801543/
I mine øyne er det verre oppførsel av en å komme og helle øl over han. Han som gjør det har jo ikke noe med saken å gjøre engang. PR-kåte tulling.


Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Spellemann-"skandalen"
« #1 : 15. januar 2012, 01:54 »
HELT enig! Direkte latterlig å helle øl i håret hans etterpå, pr kåte drittsekk. Var selvfølgelig en veldig dum spøk som ikke passa seg, men reaksjonen til han madcon tullingen er jo bare helt sjukt, flaut å se folk utale seg på den måten.. En hyggelig gest til alle kvinner det der  Wink

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Spellemann-"skandalen"
« #2 : 15. januar 2012, 01:56 »
Det var Champagne, ikke øl.

Hihi Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #3 : 15. januar 2012, 01:57 »
Var det vel ikke Cheesy

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: Spellemann-"skandalen"
« #4 : 15. januar 2012, 02:00 »
Den var jo temmelig drøy da.

Det er klart at det var en flause, dårlig og ordspill eller noe slikt, men sånt skal virkelig ikke inntreffe live på riksdekkende tv...type: han burde ha tenkt seg om maaange flere ganger før han tok micen.

Ordspillet hans referer (no shit) til sangen og da blir jo vitsen enda værre og mer rasistisk enn om ikke sangen hadde hvert et referansepunkt... you see?

Og det er klart at en såpass drøy rasistisk uttalelse får reaksjoner i media og av Norge uansett hvor lei seg han er... naturen går sin gang og det er glemt om et par dager, ellers så ser vi at han shaker handa til madcon og alle smiler til medianorge eller no sånt....
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #5 : 15. januar 2012, 02:00 »
Hvor er denne spøken? Mulig å få se han si det på film? Hvis det ligger noe ute enda?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Ulrik91

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 842
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 842

  • Where there’s a will, there’s a way.
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #6 : 15. januar 2012, 02:02 »
Hvor er denne spøken? Mulig å få se han si det på film? Hvis det ligger noe ute enda?
link i første post oO
Født i 1991, 190cm høy og veier 90kg(+-5). 115kg benk.

Største prestasjon til nå:
- 11. plass Drammens påskemaraton: 3.36

Trener mot å bli den beste jeg kan bli i alt.

Loggen:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=114104.msg1805251;topicseen#new

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #7 : 15. januar 2012, 02:07 »
Den var jo temmelig drøy da.

Det er klart at det var en flause, dårlig og ordspill eller noe slikt, men sånt skal virkelig ikke inntreffe live på riksdekkende tv...type: han burde ha tenkt seg om maaange flere ganger før han tok micen.

Ordspillet hans referer (no shit) til sangen og da blir jo vitsen enda værre og mer rasistisk enn om ikke sangen hadde hvert et referansepunkt... you see?

Og det er klart at en såpass drøy rasistisk uttalelse får reaksjoner i media og av Norge uansett hvor lei seg han er... naturen går sin gang og det er glemt om et par dager, ellers så ser vi at han shaker handa til madcon og alle smiler til medianorge eller no sånt....

Gje deg. Det var ikke drøyt i det hele tatt.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #8 : 15. januar 2012, 02:09 »
Den var jo temmelig drøy da.

Det er klart at det var en flause, dårlig og ordspill eller noe slikt, men sånt skal virkelig ikke inntreffe live på riksdekkende tv...type: han burde ha tenkt seg om maaange flere ganger før han tok micen.

Ordspillet hans referer (no shit) til sangen og da blir jo vitsen enda værre og mer rasistisk enn om ikke sangen hadde hvert et referansepunkt... you see?

Og det er klart at en såpass drøy rasistisk uttalelse får reaksjoner i media og av Norge uansett hvor lei seg han er... naturen går sin gang og det er glemt om et par dager, ellers så ser vi at han shaker handa til madcon og alle smiler til medianorge eller no sånt....

Hvorfor blir vitsen enda verre og mer rasistisk siden sangen var referanskepunkt?

Nei, så drøy var den ikke. Folk kommer med rasismeanklager og slakter personen totalt, det er helt meningsløst. Trenger ikke ligge noe rasistisk bak det. Han burde absolutt tenkt seg om to ganger før han tok tak i micen ja, men kanskje han var nervøs/stressa og hodet ikke var helt med. Andre folk bør tenke seg om to ganger de også før de slenger vilt rundt seg med uttalelser og tilbakestående twitringer.

Utlogget sviske62

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 476
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 476

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #9 : 15. januar 2012, 02:10 »
Hva om Plumbo var svart??

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #10 : 15. januar 2012, 02:12 »
Den var jo temmelig drøy da.

Det er klart at det var en flause, dårlig og ordspill eller noe slikt, men sånt skal virkelig ikke inntreffe live på riksdekkende tv...type: han burde ha tenkt seg om maaange flere ganger før han tok micen.

Ordspillet hans referer (no shit) til sangen og da blir jo vitsen enda værre og mer rasistisk enn om ikke sangen hadde hvert et referansepunkt... you see?

Og det er klart at en såpass drøy rasistisk uttalelse får reaksjoner i media og av Norge uansett hvor lei seg han er... naturen går sin gang og det er glemt om et par dager, ellers så ser vi at han shaker handa til madcon og alle smiler til medianorge eller no sånt....

Unnskyld meg, men de er normale personer; akkurat som deg og meg. Jeg regner med du har sagt noe feil her i livet, eller gjort noe du kanskje ønsker skulle vært ugjort. Gruppa vinner en premie, fyren prøver definitivt kun å være morsom, helt til han finner ut at det egentlig ikke var så morsomt (selv syns jeg det var morsomt). Jeg mener at selv kjendiser, rompiser, hvaler og frosker skal få lov til å gjøre eller si noe feil altså, skal vel ikke trenge å reagere med å publisere dette overalt og lage noe stort media oppstyr av det på direkten.

Han sa klart å tydeligvis beklager og unnskyld, og mer enn det. Selv hadde jeg sikkert kunne funnet på å si noe slikt selv, så fyren har fått min tilgivelse iallefall. Dette var helt klart en dårlig spøk av Lars, men tror absolutt ikke han mente det på den måten alle skal ha det til. Hvis madcon-gutta vil stå frem som skikkelige gutter, prater de bare med Lars, så er jeg ganske sikker på at de blir enige om at dette kun var en dårlig spøk eller noe lignende. Skal madcon-gutta gå slikt bananas over dette, mister de min respekt; ferdig med saken.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Frank T Tank

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 235
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 235

  • Failure is not an option..Drammen Strongman
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #11 : 15. januar 2012, 02:13 »
Negere uten humor skulle vært hivd ut av Norge, skriker om rasisme og trygd er det eneste de kan c",)
140kgx3m farmers
410 kgx3m Yoke
180 kgx1 Stein H=110 cm
450 kgx4 Dekk
121 kg Stokk
116 kg Apollons

Strongman Training http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88396.msg1419589#msg1419589

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #12 : 15. januar 2012, 02:16 »
Hehe.. ja. Uheldig det der. Må vell være den mest upassende plassen å være om man skal si noe sånt.. "Ops, 70% av norges befolkning hørte meg nå.. shit"
Har heller passa seg bedre på nashspielet :p
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #13 : 15. januar 2012, 02:21 »
Skal madcon-gutta gå slikt bananas over dette, mister de min respekt; ferdig med saken.

Du trenger og passe språket ditt!

Man gir ikke banan refferanser når man snakker om negre.

Rassist!!
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

EmyR

  • Gjest
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #14 : 15. januar 2012, 02:24 »
"Svarte tåler ingenting, og hvite tåler ingenting på vegne av svarte. Jeg sverger, etnisk overfølsomhet kommer til å bli vår undergang."

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!