Skrevet av Emne: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)  (Lest 25601 ganger)

Utlogget steinj7

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #30 : 15. januar 2012, 04:09 »
Det var den nok ikke, da han sier rett etterpå at han køddet og han legger seg helt flat i intervjuet med VG etterpå.. rett før han får øl over seg.

Var nok ikke vondt ment. Men bra det blir slått hardt ned på slik at folk tenker seg mer om neste gang. Han plumbo karen var egentlig heldig med og få den ølen over seg. Han klarte og få sympati igjen.

http://www.youtube.com/watch?v=_VCd8rmN4Os#noexternalembed

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #31 : 15. januar 2012, 04:18 »
En uheldig kommentar, det er alt det var.  Og folk bader i sin egen politiske korrekthet og viser avsky og heller øl på mannen. Man tuller ikke med svarte i Norge. Bare husk hvordan det gikk med en viss ambulansesjåfør.
En feilvurdering og det er korrekt å hate og mobbe i all offentlighet. Sykt.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #32 : 15. januar 2012, 04:28 »
Herregud, dette var da ikke ille i det hele tatt. Kanskje Frode Øverli kan starte klubb med denne fyren; "Oss som havner under hælen på oversensitive fjompenisser med lite å finne på."

Er det mulig å lage så mye styr av dette?

Utlogget The Child

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 075
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 075

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #33 : 15. januar 2012, 05:00 »
Hey, niggerguy!!

Utlogget storkman

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 535
  • Honnør: 212
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 535

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #34 : 15. januar 2012, 06:23 »
Hey, niggerguy!!

Hey, there's that "mokkaguy".
Hey mokkaguy!
6. plass, Norges Sterkeste -90kg 2014
7. plass, Norges Sterkeste -90kg 2015
15. plass, Verdens Sterkeste -90kg 2015

Logg: Storkman - Loggbok

Instagram: steffenryg

Utlogget Pajero

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 431
  • Honnør: 197
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 431

  • Time for Power!
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #35 : 15. januar 2012, 09:46 »
Den revolveren kan du pakke inn igjen.

Hvis jeg hadde blitt kalt det der nede, kanskje jeg hadde blitt opprørt. Tror du de andre der nede hadde brydd seg om meg? Tror du virkelig en neger hadde helt alkohol over hodet på negeren som sa dette med melkemann til meg? Naive lille Norge, som ikke tåler en dritt.

Poenget mitt var jo at ingen hvite hadde brydd seg om de hadde blitt kallt melkemann..
There can be only one!

Perser:  Knebøy:  80  kg  Benkpress:  72.5  Markløft:112.5  Militærpress:  45 kg - Alle løft gjort uten utstyr eller doping

Utlogget AlHusky

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 662
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 662

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #36 : 15. januar 2012, 10:56 »
Jeg tror egentlig at folk, spesielt kjente tør å innrømme om de ikke synes det var så ille så de later som de reagerer som alle andre, for ellers hadde de også fått hele norge på nakken bare pga sin egen mening. Folk tør jo ikke å stå fram om det de mener så de sier heller det de tror folk vil høre. Greit nok at det er altfor mange overfølsomme, men tror ikke helt folk tør å stå fra om at det faktisk ikke var så ille.
180 høy, 90kg tung.

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=112862.msg1728751#msg1728751
Bildelogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=115754.msg1743770;topicseen#new

MP: 60kg
ML: 190kg
BP: 100kg
KB: 140kg

-Amerikansk Fotball
-Ishockey
-Boksing (Og tidligere Muay Thai og BJJ)

Utlogget Sortin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 442
  • Honnør: 7
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 442

  • litt for kort og litt for tykk
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #37 : 15. januar 2012, 11:02 »
jeg klarer ikke forestille meg grunnen folk har for å være så jævlig hårsår når det kommer til slike ting...jeg begynner å bli skikkelig skeptisk til folk vist det faen ikke engang går ann å spøke litt uten at folk klikker for enhver minste lille filleting, rasissme er faktisk ikke relevant lenger...så voks opp og lær dere at alt kan og bør spøkes med, og alt vil bli mye bedre for deg
Høyde: 179cm... Vekt: 90 kg... Alder: 26...

jobber mot: Slikt som øl kommer i

RAW perser @ 106
Bøy: 185 KG
Benk med stopp: 145 KG
Mark: 242,5 KG
Press: 85x2x2 KG
Power jerk: 110 kg

Logg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=116757.msg1790899;topicseen#new
div max 07.06.2013 s 11
Sweet gains are made of Dreams - væiking power

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #38 : 15. januar 2012, 11:44 »
Det er helt latterlig, jeg leste litt om det igår kveld, og når jeg våknet idag tidlig har det tatt helt av, NRK holder krisemøte, Musikk-Norge reagerer kraftig på hudfargevits, - Det var helt uvirkelig. Slike utsagn hørte man for femti år siden i Norge. Det skal ikke skje i dag..
At en liten kommentar, som han mente som en morsom spøk (greit var ikke noe morsom), skal ta alle avisframsider er helt LATTERLIG. Blir ei ny heksejakt ala ambulansesjåføren som ikke tok med han karen i en eller annen park for ei stund siden. Skylder alt dette oppstyret på Kristin 'Rasistkortet' Halvorsen btw.

- A day without sunshine is like, you know, night.

Utlogget vidart

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 961
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 961

  • Personality sucks...
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #39 : 15. januar 2012, 11:46 »
jeg klarer ikke forestille meg grunnen folk har for å være så jævlig hårsår når det kommer til slike ting...jeg begynner å bli skikkelig skeptisk til folk vist det faen ikke engang går ann å spøke litt uten at folk klikker for enhver minste lille filleting, rasissme er faktisk ikke relevant lenger...så voks opp og lær dere at alt kan og bør spøkes med, og alt vil bli mye bedre for deg

Jeg er enig i alt du sier, bortsett fra at rasisme ikke er relevant lengre.. Der er jeg veldig uenig!
Om det var rasisme fra Plumbos side, vet jeg ikke, men tviler egentlig på det. Det var nok en planlagt vits, men jeg tror ikke de så mulighetene for at dette skulle skli så brutalt ut.

Utlogget ruben12332

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 68
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 68

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #40 : 15. januar 2012, 12:29 »
Ironien er at det no er Plumbo vokalisten som blir herset med og slengt drit om. ALLE gjør en feil iblandt, og kan komme en kommentar på feil tid og sted.

Ingen som reagerer over måten folk behandler han på i ettertid. han innrømmet og beklaget hendelsen. Må folk bli voksen.


Edit: Ser på kommentarene på VG at de fleste(nesten alle) synest de samme. Håper de leser kommentarene, madcom, plumbo og alle moral kjendisene. Smiley

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #41 : 15. januar 2012, 12:41 »
Min konklusjon av dette: Plumbovokalisten gjorde en dårlig joke, folk er hårsår og Kaizers-Terje er en drittsekk.
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #42 : 15. januar 2012, 12:54 »
Utrolig barnslig av alle de andre, de tømmer øl i hodet på plumbo vokalisten og knuser glasset, sier at de skal kaste drink i ansiktet hass, han fortjener en fik osv osv... MEN Madcon kan kalle Thomas og Harald for bleikfiser og annet de har slengt ut av seg.. Nei vettu, holder med Plumbo faktisk!!

http://dt.no/nyheter/forlot-spellemann-dro-pa-fest-med-ole-ivars-1.6716260?localLinksEnabled=false Wink

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #43 : 15. januar 2012, 13:45 »
Utrolig barnslig av alle de andre, de tømmer øl i hodet på plumbo vokalisten og knuser glasset, sier at de skal kaste drink i ansiktet hass, han fortjener en fik osv osv... MEN Madcon kan kalle Thomas og Harald for bleikfiser og annet de har slengt ut av seg.. Nei vettu, holder med Plumbo faktisk!!

http://dt.no/nyheter/forlot-spellemann-dro-pa-fest-med-ole-ivars-1.6716260?localLinksEnabled=false Wink

Godt observert.

EmyR

  • Gjest
Sv: Spellemann-"skandalen", (Plumbovokalistens spøk)
« #44 : 15. januar 2012, 14:12 »
Denne var jo litt skøy, morsomt at folk flest endelig skyver dette over på mokkamennene og Kaizers.

http://bildr.no/view/1079135

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!