Skrevet av Emne: For gammel for treningsforum??  (Lest 4593 ganger)

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: For gammel for treningsforum??
« #15 : 29. desember 2011, 10:04 »
Hei er en mann på 38 år som synes det er morro å trene litt.. Var mer aktiv bygger for noen (12-13 år) siden men har begynt å få litt sansen for dette igjen.. Synes folket her inne man har en øvre grense eller er det bra uansett??

Ser det er mye yngre mennesker her inne og har litt kvaler med å starte på igjen.. Smiley

Innspill med takk....  Undecided Cheesy
Ja se det.. Smiley Treningen blir man jo aldrig for gammel til.. :)Men forumet..
Det er dette jeg lurer litt på?? ..
Synes jo dette "miljøet" og alt rund dette var spennende den gang da men, ikke sikker på hvordan ting ville vært nå.. Smiley

Hei,
for din egen del kan det jo være ok å føre en treningslogg. Da kan du jo f. eks. sette deg små mål, og siden gå tilbake på treningsloggen for å se på progresjon, og om du egentlig har gjort det du hadde planlagt.
Og det kan jo være en motivasjon å se utviklingen.

Og ber du om tips så får du alltid et svar (eller flere  Wink) Men i neste omgang så ber noen om forskningsrapporter på at tipset stemmer, og så er det igang, hehe.
Men folket er stort sett flinke til å motivere, og er du litt selektiv på det du leser, så kan du absolutt ha nytte av å være her inne.



Nei trening blir man ikke for gammal til.. Men er jo mange måter å trene på da.. Smiley Bygging er vel ikke lettere med åra.. Smiley

Treningen tar du jo lett opp igjen, men som du sier selv, så vil kanskje utviklingen gå litt tregere i din alder, men du vil uansett få en bra respons nå i starten.
Mitt tips er KISS: Keep it simple stupid! Men det har jeg desverre ingen forskningsrapport på  Smiley

Lykke til
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: For gammel for treningsforum??
« #16 : 29. desember 2011, 10:15 »
Jeg er jo 33, blir 34 i sommer, så du er jo ikke så mange åra gamlere enn meg da.
Og jeg har jo nettopp begynt å trena aktivt, jeg tar det som det kommer jeg. Jeg har ikke tenkt å stille på noe sene eller noe. Bare bli strammere og sterkere Smiley

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: For gammel for treningsforum??
« #17 : 17. januar 2012, 22:45 »
Gå å legg deg i en sarkofag din jævla mumie!


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!