Skrevet av Emne: Hjelp til valg av treningsprogram og innspill om kreatin  (Lest 2326 ganger)

Utlogget Kims1991

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 714
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 714

  • .
ikke kjøp whey 80....det smaker nytrakta ku møkk!

Utlogget zclick

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Ja det skal jeg! Har faktisk et spørsmål liggende på lur nå  Grin Jeg har som sagt pectus excavatum men det skal sies at jeg har en SVÆRT mild variant av denne, faktisk så vises det såvidt når jeg strammer magemusklene, at det går litt innover under brystmusklene. Det eneste som plager meg er at jeg har noe som heter "flared" ribs (kommer som regel med PE), som er at de nederste ribbeina stikker litt ut og dermed vises ikke kassa like godt. Over til spørsmålet igjen: Er det nok øvelser i RYP generelt for å øke enndel volum på kassa? Hvis ikke, kan jeg kjøre f.eks RYP i tillegg til at jeg legger til litt brystøvelser for å øke masse? Igjen, sorry mye rot.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

ikke kjøp whey 80....det smaker nytrakta ku møkk!

Smaken er som baken. Personlig synes jeg den er helt grei.

Over til topic.

Personlig er jeg fan av at man ikke skal endre planene noe særlig. Er en grunn til at det er laget på den måten. Jeg sier kjør på som den er.

Utlogget zclick

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 18
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 18

Da blir det slik! Tusen takk for mye god info, og har bestilt alt sammen nå! Mangler bare å få kjøpt meg medlemskap på et treningssenter, siden jeg er meget skeptisk til SATS så vil jeg prøve å overtale Tromsø treningssenter til å sleppe meg inn selvom jeg bare er en mnd unna til å være gammel nok.   Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!