Skrevet av Emne: Bildeblogg, som så mange andre..  (Lest 32237 ganger)

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #105 : 22. januar 2012, 18:06 »
enda mere ..............................

Noen har bedre utgangspunkt, større andel muskelfibre type 2A/B, osv osv. Accept it!
Jeg brukte meg som utgangspunkt med noen kg høyere kroppsvekt, 5-6cm høyere, og mindre muskelmasse. Med tid og evne til å opprettholde riktig kosthold og treningsvaner, kunne jeg fint økt styrken min mye mer innen rimelig tid, og det vet du ingen verdens ting om! Og dermed ville jeg ikke vært langt unna trådstarter.

Før en skal beskylde hvert jævla individ som oppnår noe andre ikke gjør for å bole, prøv dritten sjæl og skaff deg dine egne erfaringer! Å uttrykke seg om det på dine 75kg og 100kg i benken er jo virkelig det rette grunnlaget...

Dermed --> ..............................................................

Jeg er definitivt ikke 75kg og 100kg i benk om det var meg du mente. Poenget var at du er et ubrukelig eksempel da du er på et mye lavere nivå både i fysikken og styrke.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #106 : 22. januar 2012, 18:11 »
du er på et mye lavere nivå både i fysikken og styrke.

Får vi høre et "takk" tro
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #107 : 22. januar 2012, 20:11 »
Hehe, hva om det faktisk er dere gutta som tar feil da?

Da håper jeg han sitter og ler og oppfatter dette som at kroppen hans er bedre enn perfekt. Uansett, se på bildene hans igjen og tenk 19åring.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #108 : 22. januar 2012, 20:19 »
Han ser åpenbart ekstremt bra ut ifh til alder,
jeg ser mange reagerer på løftene. Jeg tipper dårlig utførelse er årsaken til de høye vektene, det er en påstand jeg slenger ut, så får vi se om det kommer noen filmer som motbeviser meg. Tipper jeg riktig er det hele plutselig ikke like sjukt lenger, og så beveger folk seg over i en annen tråd Smiley

At det ikke finnes 20-25åringer som er like sterke i Norge er pisspreik, vi har nok av doptestede eksempler på det, men få på samme vekt. Men at denne personen nesten er på høyde med verdensmesteren Kjell Bakkelund i Knebøy og benkpress uten utstyr, bør gjøre at det ringer et par bjeller. Som sagt, la oss se film
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #109 : 22. januar 2012, 20:38 »
Det burde koke ned til:

M0rch sier at han er rein, så burde han bli trodd. Ja, han har noen kraftige løft men han er ikke verdensmester. Han trener nok ekstremt hardt og spiser knallbra, så la beskyldningene ligge.

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Utlogget Russern95

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 817
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 817

  • "Never settle"
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #110 : 22. januar 2012, 20:46 »
Kompis av meg som er like  gammel som meg ( 16 , snart 17 )  veier  90 kg. Han maksa nettopp 200kg i markløft, og rundt 120 i benken, knebøy husker jeg ikke. Broren hans på 20  tok 150 i benk for rundt 7 mnd tsiden og løfter mere nå. Hele den familien har gener som noen hulker sånn serr. De ser ganske bra ut også, og er imot kosttilskudd og sånn og bare sier det er noe piss, og er Reine Wink   Så   hva om morch har  jævla bra gener? 

Utlogget Primo

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 195
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 195

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #111 : 22. januar 2012, 20:49 »
Skal ikke avslå forklaringen din her, men ingen av de løftene du nevner er i nærheten av det TS hevder å ha gjort.
Raw løft: 160kg -122,5kg -200kg
Utstyr: -----------137,5kg--------

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #112 : 22. januar 2012, 20:52 »
Kompis av meg som er like  gammel som meg ( 16 , snart 17 )  veier  90 kg. Han maksa nettopp 200kg i markløft, og rundt 120 i benken, knebøy husker jeg ikke.

Du kjenner en fyr som veier 6kg mer enn m0rch, og tar 120kg i benk, mens m0rch trener med 155kg. Hvordan kan du sammenligne dette..? Tongue

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #113 : 22. januar 2012, 21:09 »
Han ser åpenbart ekstremt bra ut ifh til alder,
jeg ser mange reagerer på løftene. Jeg tipper dårlig utførelse er årsaken til de høye vektene, det er en påstand jeg slenger ut, så får vi se om det kommer noen filmer som motbeviser meg. Tipper jeg riktig er det hele plutselig ikke like sjukt lenger, og så beveger folk seg over i en annen tråd Smiley

At det ikke finnes 20-25åringer som er like sterke i Norge er pisspreik, vi har nok av doptestede eksempler på det, men få på samme vekt. Men at denne personen nesten er på høyde med verdensmesteren Kjell Bakkelund i Knebøy og benkpress uten utstyr, bør gjøre at det ringer et par bjeller. Som sagt, la oss se film
Han hadde posta link på TF tideligere. Ikke styrkeløftutførelse, men teknikken er ikke gal etter min mening sammenlikna med mye annet Tongue

2x160kg benk
http://www.youtube.com/watch?v=4xcA1BRSsww#noexternalembed

PS! Bare kommer med info her, orker virkelig ikke slenge meg inn med meninger i den diskusjonen her, trololol Cheesy
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #114 : 22. januar 2012, 21:28 »
Han hadde posta link på TF tideligere. Ikke styrkeløftutførelse, men teknikken er ikke gal etter min mening sammenlikna med mye annet Tongue

2x160kg benk
http://www.youtube.com/watch?v=4xcA1BRSsww#noexternalembed

PS! Bare kommer med info her, orker virkelig ikke slenge meg inn med meninger i den diskusjonen her, trololol Cheesy

Absolutt ikke gal utførelse, han er uten tvil ekstremt sterk.
Om dette er rent må jeg nesten bare bukke og si at jeg er imponert, og om han har noe interesse av kraftidrett, begynne med det samme!

Kan se ut som jeg må spise mine egne ord Smiley
Gjerne last opp en knebøyfilm også, om den ser bra ut og det jeg skriver over stemmer vil jeg påstå at han er et veldig veldig sjeldent talent
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Arilhr

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 968
  • Honnør: 60
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 968

  • .
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #115 : 22. januar 2012, 22:13 »
Hadde elsket at treningsforum hadde fått til utestengelse av møkkamedlemmer.

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #116 : 22. januar 2012, 22:17 »
Hadde elsket at treningsforum hadde fått til utestengelse av møkkamedlemmer.


Så de hadde fått ut folk som bare besøker tråder for å snakke dritt om andre? hvor skulle du hengt da?

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #117 : 22. januar 2012, 22:44 »
Da håper jeg han sitter og ler og oppfatter dette som at kroppen hans er bedre enn perfekt. Uansett, se på bildene hans igjen og tenk 19åring.


Hehe, det jeg skrev var siktet til de som sier han er ren og at alle vi er misunnelige tapere og at det han gjør er rett. Smiley

Utlogget treningssnabben

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 624
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 624

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #118 : 22. januar 2012, 23:13 »

Hehe, det jeg skrev var siktet til de som sier han er ren og at alle vi er misunnelige tapere og at det han gjør er rett. Smiley

Åja Smiley my bad

Utlogget M0rch

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #119 : 23. januar 2012, 15:08 »
Tro hva dere vil om jeg er ren eller ikke, jeg vet at jeg er, så jeg morer meg Smiley
Kan se om jeg får til en knebøy film, skal ha deload week denne uka så får jeg se hvordan internetten er nedi brasil.

En ting, jeg har aldri sett på meg selv om å ha noen "syke" løft, over gjennomsnittet ja, men gud dere får det til å høres ut som jeg kunne deltatt i konkurranse eller no sånt... Ikke vet jeg hvordan nivået er vel.. Har aldri fått no proff hjelp bare trent hardt (selv om jeg ikke har hatt så altfor mye struktur opp igjennom, men er blitt mer dreven nå, men har uansett alltid kommet på trening med den mentaliteten at jeg skal slå mine tidligere løft) og spist bra vil jeg si. Har både kastet opp og blitt liggende på gulvet etter trening, små kollapsa:P Litt av og på med kreatin er vel det eneste jeg har som skal "gi bedre resultatet". Er for tiden tom men får vel skaffe meg kreatin og deffe samtidig som jeg kjører HIT og prøver å holde styrken oppe.
Høyde 173
Vekt 90kg
alder 20
Personlige rekorder:
Benkpress: 4 rep 165kg
Markløft: 4 rep 215kg
Knebøy: 4 rep 200kg
dips: 8 rep kroppsvekt + 80kg
Chin-ups: 9 rep kroppsvekt + 40kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!