Skrevet av Emne: Bildeblogg, som så mange andre..  (Lest 32217 ganger)

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #45 : 20. januar 2012, 13:46 »
Du fremstår virkelig ikke som en intelligent person når du bruker en persons nystartede logg til å henge ham ut fordi DU mener at han bruker AAS? Og hva om han gjør det, hva endrer det for din del? Gir det deg lov til å se ned på ham? Jeg tar selvkritikk for at jeg har kapret tråden hans også, men jeg henger ham hvert fall ikke ut slik du gjør.
Kom deg av den høye hesten din.

Hele greine blir helt feil, det hele begynte med at jeg spurte om dette var gjort rent, han kunne bare svart meg ærlig med engang. Jeg syns det er synd at flere her inne skal tenke at han har trent rent, og setter derfor urealistiske mål av dette. Kanskje du syns jeg sitter i en høy hest, men hadde du kjent meg, hadde du nok sagt noe helt annet. Nå legger vi dette dødt Smiley God dag videre.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget superstian

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 12
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 12

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #46 : 20. januar 2012, 14:34 »
Respekt ! Grin

Jvan

  • Gjest
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #47 : 20. januar 2012, 14:39 »
Totally off topic.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #48 : 20. januar 2012, 14:42 »
Vet om flere som er på hans størrelse og tilogmed større enn M0rch, som jeg vet 100% sikkert ikke har tatt steroider. (militæret som kjører jevnlige tester som vil avsløre slik bruk). Så å komme med påstander om at M0rch har tatt AAS fordi han ikke svarer DEG om han gjør eller ikke gjør, blir for dumt. La gutten kjøre på som han vil, han ser bra ut, løfter bra, og har vært flink med treningen.


Og at man ikke kan bli så svær eller sterk i en alder på 19, uten AAS, bør følge litt med på styrkeløft-stevner osv...

Av deg skal jeg ikke gjøre annet enn å; HAHAHAHHA!
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Samebolln

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #49 : 20. januar 2012, 14:57 »
Vet om flere som er på hans størrelse og tilogmed større enn M0rch, som jeg vet 100% sikkert ikke har tatt steroider. (militæret som kjører jevnlige tester som vil avsløre slik bruk). Så å komme med påstander om at M0rch har tatt AAS fordi han ikke svarer DEG om han gjør eller ikke gjør, blir for dumt. La gutten kjøre på som han vil, han ser bra ut, løfter bra, og har vært flink med treningen.


Og om man tror man ikke kan bli så svær eller sterk i en alder på 19, uten AAS, bør følge litt med på styrkeløft-stevner osv...

Det er faktisk det dummeste jeg har sett noen skrive på TF noen sinne. Honnør! (næææt)

Jeg kjenner mest folk som er rundt 20-25 år. Litt godt og blandet, strongmen, styrkeløftere, vektløftere, byggere, fitnessfolk etc.
Av de jeg vet er 100% reine som er under 25 år er ingen i NÆRHETEN av løftene til M0rch, uansett idrettsgren. Hvis jeg sammenligner med de sterkeste folkene som har sagt til meg at de bruker ting og tang, ligger de kanskje rundt det samme.
Benk: 140
ML: 210
KB: 185

"It's hard to be humble when you are as great as I am"

Jvan

  • Gjest
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #50 : 20. januar 2012, 15:04 »
Så bare fordi dere ikke har hørt om det, eller har kunnskap til det, så er det ikke reelt? Hva med han som ble norgesmester i markløft og  løftet 302,5kg for ca 6år siden? som var 18år? Du påstår vel at han ikke var rein også da eller?

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #51 : 20. januar 2012, 16:08 »
Amadon, gå å tren litt istedenfor å sitte her å rakke ned på folk som har bedre resultater enn deg. om han bruker steroider eller ikke vet du ingenting om..

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #52 : 20. januar 2012, 17:05 »
Bol eller ikke, bra fysikk og løft! Bol er ikke noe vidundermedisin om dere tror det..
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #53 : 20. januar 2012, 17:26 »
Jeg kjenner mest folk som er rundt 20-25 år. Litt godt og blandet, strongmen, styrkeløftere, vektløftere, byggere, fitnessfolk etc.
Av de jeg vet er 100% reine som er under 25 år er ingen i NÆRHETEN av løftene til M0rch, uansett idrettsgren. Hvis jeg sammenligner med de sterkeste folkene som har sagt til meg at de bruker ting og tang, ligger de kanskje rundt det samme.

Da kjenner du vel ikke så mange da? Jeg har ingen behov for å legge ut bekjentes navn her men jeg kjenner flere mellom 20-22 år som tar 175kg i benkpress eller 280kg i markløft eller 250kg i knebøy, alt RAW og de er like reine som Jens Stoltenberg.

Slutt å piss på M0rch, han har tydeligvis oppnådd mer på sine 19 år enn alle dere haterzz..

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #54 : 20. januar 2012, 17:58 »
Amodon: du som er så opptatt av at ingen skal bruke loggen din som et diskusjonstråd så burde ikke du gjøre det samme, ei heller stå frem som en god rollemodell. Om ikke du etterkommer dette, så gidder heller ingen respektere ditt ønske om hvordan loggen din skal fremstå.
Slutt å bruk loggen til M0rch som et doping diskusjonsforum.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget M0rch

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #55 : 20. januar 2012, 18:45 »
Oi her har det skjedd mye diskusjon ja... Jeg synes nå selv ikke at løftene/fysikken min er så sinnsykt bra at folk skal tro det er doping... Var i grunn ikke et diskusjonsforum jeg ville oppnå..
Jeg har bare likt å trene, og pleid gjennom hele vidergående og gå å trene hver dag rett etter skolen (ligger rett ved siden) pluss lørdager.. Jeg har kanskje ikke kjørt de beste treningsprogrammene men jeg har hele tiden hatt progresjon. Angående film av løft så har jeg kun en, fra i sommer, benk. Den ligger på forumet...
Det at jeg får kritikk for dop får jeg vel ta som komplemanger da...
Høyde 173
Vekt 90kg
alder 20
Personlige rekorder:
Benkpress: 4 rep 165kg
Markløft: 4 rep 215kg
Knebøy: 4 rep 200kg
dips: 8 rep kroppsvekt + 80kg
Chin-ups: 9 rep kroppsvekt + 40kg

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #56 : 20. januar 2012, 18:53 »
Bol eller ikke, bra fysikk og løft! Bol er ikke noe vidundermedisin om dere tror det..


Det er akkurat det det er. Sjekk litt rundt om og se filmen doping forever. Se hva slags fremgang til og med en viderekommen person har på AAS, det er helt sykt.

Treningsopplegget hans virker lite solid.
Han har bare dyttet i seg diverse matvarer uten telling på noe av kcal eller noe for så å ha den muskelmassen og fettprosenten på 4 år? Han er rundt 5 kg tyngre ifht høyden enn det (gjetter med trent øye at fettprosenten er rundt 10) mange kroppsbyggingsguruer regner for å være det absolutte genetiske maksimale av muskelmasse man kan pakke på seg uten dop. Han er også relativt ung, testosteronproduksjonen hos menn makser gjerne ut i 25-27 års alderen, det betyr at han med stor sannsynlighet fortsatt kan vokse litt til dersom han skulle vært ren. Lite trolig. Da snakker man hvertfall om en ut av en milliard gener.

Enten har han en ut av en milliard gener, eller så er det doping. Med tanke på hvor useriøst det virker, og at det faktisk er blitt flere og flere på treningssentrene som doper seg, så er det siste mest sannsynlig. Dersom det ikke er doping, så bør han ta dette som et massivt kompliment. Og det vet han best selv.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Diddili-Do

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

  • Keep eating, keep lifting - get stronger.
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #57 : 20. januar 2012, 18:54 »
Bol eller ikke, bra fysikk og løft! Bol er ikke noe vidundermedisin om dere tror det..


Ikke uttal deg om ting du ikke har det fjerneste begrep om!

Les disse du!

http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101#T2
http://ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.long

Spesielt den øverste! Jo, bol er vidunderkur!
Life is what happens when your busy making plans.

- John Lennon

Utlogget Diddili-Do

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

  • Keep eating, keep lifting - get stronger.
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #58 : 20. januar 2012, 19:00 »
Det er akkurat det det er. Sjekk litt rundt om og se filmen doping forever. Se hva slags fremgang til og med en viderekommen person har på AAS, det er helt sykt.

Treningsopplegget hans virker lite solid.
Han har bare dyttet i seg diverse matvarer uten telling på noe av kcal eller noe for så å ha den muskelmassen og fettprosenten på 4 år? Han er rundt 5 kg tyngre ifht høyden enn det (gjetter med trent øye at fettprosenten er rundt 10) mange kroppsbyggingsguruer regner for å være det absolutte genetiske maksimale av muskelmasse man kan pakke på seg uten dop. Han er også relativt ung, testosteronproduksjonen hos menn makser gjerne ut i 25-27 års alderen, det betyr at han med stor sannsynlighet fortsatt kan vokse litt til dersom han skulle vært ren. Lite trolig. Da snakker man hvertfall om en ut av en milliard gener.

Enten har han en ut av en milliard gener, eller så er det doping. Med tanke på hvor useriøst det virker, og at det faktisk er blitt flere og flere på treningssentrene som doper seg, så er det siste mest sannsynlig. Dersom det ikke er doping, så bør han ta dette som et massivt kompliment. Og det vet han best selv.

Den dansken der mister vel 10% fett og gainer 15kg muskler på 10uker om jeg ikke husker feil.
Life is what happens when your busy making plans.

- John Lennon

Utlogget tramp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 192
  • Honnør: 16
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 192

  • The above parallel squat isn't in my vocabulary!
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #59 : 20. januar 2012, 19:16 »
Superkropp og superstyrke. Godt jobbet.
Gutt 19 år (1994)
Vekt: 92-93kg
Høyde: 181cm
-
BP: 120kgx2
ML: 150kgx1
KB: 130kgx3

Bildelogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!