Skrevet av Emne: Bildeblogg, som så mange andre..  (Lest 32129 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #75 : 21. januar 2012, 06:51 »
IDIOTER alle sammen her.

Selvlagd program er noe av det beste. jeg har prøvd mange forskjellige program, først når jeg tok de øvelse jeg følte tok best, og lagd eeget program, først da jeg begynte å vokse veldig bra.

jeg teller heller ikek kcal, spiser det jeg vil, bare veldig mye proteiner, og bare jeg vet jeg ligger i et stort overskudd.
Dette har funket som faen, og jeg skal snart stille!!


Frem til du legger ut et bilde, video av løft eller annen form for bevis, er troverdigheten din lik null. Du har ikke engang logg, og har fjernet lovnaden om at "logg med syke resultater kommer snart". Å ligge i et (for) stort overskudd resulterer ikke i store muskler og lav fettprosent. Med mindre man krydrer kostholdet med tilskudd som gjør at en ikke trenger å jobbe for mageruter selvsagt. Hva er selvlagde program best for? Og hvorfor er de bedre enn godt utprøvde programmer?

At du er like blåøyd som en 5-åring betyr ikke at vi andre er idioter.

Utlogget sondreos

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 253

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #76 : 21. januar 2012, 11:42 »
hva tror dere christer larsen og øyvind haugrav hadde i benken da de var 19? Er da ikke umulig at morch kan ta 70-80kg mindre enn disse reint?
http://www.youtube.com/watch?v=Rp8heZpI5jo#noexternalembed
http://www.youtube.com/watch?v=M2feos9axas#noexternalembed
amadon er og blir en plage på dette forumet....
Bøy 3x150
Benk 150
Mark 220

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #77 : 21. januar 2012, 12:09 »
Frem til du legger ut et bilde, video av løft eller annen form for bevis, er troverdigheten din lik null. Du har ikke engang logg, og har fjernet lovnaden om at "logg med syke resultater kommer snart". Å ligge i et (for) stort overskudd resulterer ikke i store muskler og lav fettprosent. Med mindre man krydrer kostholdet med tilskudd som gjør at en ikke trenger å jobbe for mageruter selvsagt. Hva er selvlagde program best for? Og hvorfor er de bedre enn godt utprøvde programmer?

At du er like blåøyd som en 5-åring betyr ikke at vi andre er idioter.

Jeg svarte på dette utsagnet;"Han sier han har mekka litt program selv osv, fordi han ikke klarer å holde seg til noe.. Ikke har han regnet kalorier noengang heller."

Som for meg blir helt idiodtisk. Da dette er noe jeg har gjort selv, altså laget eget oprogram og aldri regnet kcal. Men skal nå stille.

Får å gå offtopic og besvare spm ditt om logg; Jeg har ikke logg, og ikke kommer det heller. Jeg har ikke logg fordi jeg ikke har tid til å drive med det, jeg har notisbok som jeg bruker og dette holder for meg, ser ingen grunn til å skrive logg for offentligheten. Jeg er her for råd og tips, og kunnskap, det får jeg uten å ha logg også.
Skulle jeg komme med et par bra løft, er det alltid krav om film, jeg liker å være anonym og gidder ikke å stresse med sensur.

Kostholdet: Jeg føler du har mye å lære Merc. Jeg har vært der før, å regne på kcal og brukt andre treningsprogram. JEg har funnet en livsstil som passer meg bedre, og som motiverer myeee mere enn å være helt febrilsk etter å telle hver eneste kcal. Jeg spiser et kosthold i overskud, noe utover det stresser jeg ikke. Jeg har funnet matbalansen som passer meg, jeg har ikke såå stor mage, så overspising skjer ikke. Tror jeg har tilpasset meg et perfekt kcal området.

Treningsprogram: treningsprogram som er offentlig, er universale. De er ikke tilpasset deg som individ. Det jeg selv lager, er laget etter min kropp, hvordan den føler utførelsen av øvelsene er, og hvordan påkjenningen har vært etter mengde og intensitet. Så har jeg regulert i forhold til dette. Resultatet er fantastisk og bedre enn andre program jeg har prøvd.
Nok en gang tror det jeg psykiske har MYE å si; ved et eget lagd program så bruker du de øvelsene du liker, og som du kjenner tar best. Dette virker motiverende.


Resultatet: Er at kosthold + eget treningsprogram gir mindre psykisk stress forbundet til trening, noe som er viktig når det tar lang tid å bygge en kropp man er tillfreds med. Dette er en stor gevinst, som vil slå ut prestasjonsmessig
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Diddili-Do

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

  • Keep eating, keep lifting - get stronger.
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #78 : 21. januar 2012, 12:21 »
Kostholdet: Jeg føler du har mye å lære Merc. Jeg har vært der før, å regne på kcal og brukt andre treningsprogram. JEg har funnet en livsstil som passer meg bedre, og som motiverer myeee mere enn å være helt febrilsk etter å telle hver eneste kcal. Jeg spiser et kosthold i overskud, noe utover det stresser jeg ikke. Jeg har funnet matbalansen som passer meg, jeg har ikke såå stor mage, så overspising skjer ikke. Tror jeg har tilpasset meg et perfekt kcal området.

Treningsprogram: treningsprogram som er offentlig, er universale. De er ikke tilpasset deg som individ. Det jeg selv lager, er laget etter min kropp, hvordan den føler utførelsen av øvelsene er, og hvordan påkjenningen har vært etter mengde og intensitet. Så har jeg regulert i forhold til dette. Resultatet er fantastisk og bedre enn andre program jeg har prøvd.
Nok en gang tror det jeg psykiske har MYE å si; ved et eget lagd program så bruker du de øvelsene du liker, og som du kjenner tar best. Dette virker motiverende.


Resultatet: Er at kosthold + eget treningsprogram gir mindre psykisk stress forbundet til trening, noe som er viktig når det tar lang tid å bygge en kropp man er tillfreds med. Dette er en stor gevinst, som vil slå ut prestasjonsmessig

Helt enig. Man får bedre resultater av egen trening, med å tilpasse opplegget til seg selv og ikke følge Ola Nordman sitt. Man må bare ta seg god tid, lytte til kroppen, og ikke bruke for mye tid på overanalysere på hvilke kosttilskudd man skal bruke osv, osv.

Bra formulert, Styrketrenern. Min første honnør!
Life is what happens when your busy making plans.

- John Lennon

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #79 : 21. januar 2012, 14:04 »
Jeg trekker meg isåfall ut av denne diskusjonen, for min del begynte det hele med en litt ironisk vri, men endte ikke akkurat koselig. Fyren sa alt som tilsier at han bruker medikamenter, derfor ble det hele en stor latterkule for meg egentlig. Om han ikke bruker noe, så vil jeg han skal ta alt jeg har skrevet som et kompliment, utover det så beklager jeg om det skulle ha støtet deg på noen måte. Du har iallefall en utrolig bra fysikk og styrke for alderen, men jeg må si at jeg tror du har tatt noe form for ulovlige midler. Ta det heller som et kompliment Smiley Dette blir det siste jeg skriver i denne loggen.

Styrketrenern: Du har da skrevet til meg på personlig melding for en stund tilbake at du har tenkt til å begynne med russere, der du videre legger ut om diverse ting om hvorfor, når, og alt det der, så at du skriver det du gjør over her forbauser meg. Beklager, men klarer ikke ty meg, når du skriver slik du gjør.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget tjukksadu

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 144
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 144

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #80 : 21. januar 2012, 14:16 »
Ikke uttal deg om ting du ikke har det fjerneste begrep om!

Les disse du!

http://www.nejm.org/doi/full/10.1056/NEJM199607043350101#T2
http://ajpendo.physiology.org/content/281/6/E1172.long

Spesielt den øverste! Jo, bol er vidunderkur!

Haha om du sier jeg ikke har "fjerneste begrep om bol" vet ikke du stort. De fleste her kanskje du også snakker om ting de har lest hørt fra andre bolere osv. Jeg snakker av erfaring. Bol gir bra økning ja, men det kreves at du bruker det rett og knallhardt arbeid.
kis æ kainn kast en halv kloss lætt..

Utlogget Diddili-Do

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

  • Keep eating, keep lifting - get stronger.
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #81 : 21. januar 2012, 14:48 »
Haha om du sier jeg ikke har "fjerneste begrep om bol" vet ikke du stort. De fleste her kanskje du også snakker om ting de har lest hørt fra andre bolere osv. Jeg snakker av erfaring. Bol gir bra økning ja, men det kreves at du bruker det rett og knallhardt arbeid.

Om du leser de kildene jeg la med, så vil du se at du kan øke i styrke og minke fett% med å sitte på ræva all day long.

Edit: Joda, det kreves nok hardt arbeid, men ikke mer enn vanlig. Du vil nok kunne presse deg mer på AAS, og strekke deg lenger med tanke på at du ser resultater ganske fort. Men det er ikke vits å prøve å belære meg om at det kreves hardt arbeid, for det vet nok de fleste som har anstrengt seg litt mer enn normalt.
Life is what happens when your busy making plans.

- John Lennon

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #82 : 21. januar 2012, 15:25 »
Jeg svarte på dette utsagnet;"Han sier han har mekka litt program selv osv, fordi han ikke klarer å holde seg til noe.. Ikke har han regnet kalorier noengang heller."

Som for meg blir helt idiodtisk. Da dette er noe jeg har gjort selv, altså laget eget oprogram og aldri regnet kcal. Men skal nå stille.

Får å gå offtopic og besvare spm ditt om logg; Jeg har ikke logg, og ikke kommer det heller. Jeg har ikke logg fordi jeg ikke har tid til å drive med det, jeg har notisbok som jeg bruker og dette holder for meg, ser ingen grunn til å skrive logg for offentligheten. Jeg er her for råd og tips, og kunnskap, det får jeg uten å ha logg også.
Skulle jeg komme med et par bra løft, er det alltid krav om film, jeg liker å være anonym og gidder ikke å stresse med sensur.

Kostholdet: Jeg føler du har mye å lære Merc. Jeg har vært der før, å regne på kcal og brukt andre treningsprogram. JEg har funnet en livsstil som passer meg bedre, og som motiverer myeee mere enn å være helt febrilsk etter å telle hver eneste kcal. Jeg spiser et kosthold i overskud, noe utover det stresser jeg ikke. Jeg har funnet matbalansen som passer meg, jeg har ikke såå stor mage, så overspising skjer ikke. Tror jeg har tilpasset meg et perfekt kcal området.

Treningsprogram: treningsprogram som er offentlig, er universale. De er ikke tilpasset deg som individ. Det jeg selv lager, er laget etter min kropp, hvordan den føler utførelsen av øvelsene er, og hvordan påkjenningen har vært etter mengde og intensitet. Så har jeg regulert i forhold til dette. Resultatet er fantastisk og bedre enn andre program jeg har prøvd.
Nok en gang tror det jeg psykiske har MYE å si; ved et eget lagd program så bruker du de øvelsene du liker, og som du kjenner tar best. Dette virker motiverende.


Resultatet: Er at kosthold + eget treningsprogram gir mindre psykisk stress forbundet til trening, noe som er viktig når det tar lang tid å bygge en kropp man er tillfreds med. Dette er en stor gevinst, som vil slå ut prestasjonsmessig

Helt greit at du er uenig med Amadon eller andre, men hvordan skal noen forstå at du mener at du i saken er uenig med ham, når du går ut og kaller alle sammen idioter? Fint at du klarer å få frem budskapet bedre nå Smiley

Ingen problem at du ikke har logg. Men å bruke deg selv som referanse for god kropp etter eget treningsopplegg blir lite troverdig når du ikke har lagt ut et eneste bilde av deg selv. Lov å ønske å være anonym, men ikke forvent deg at folk skal falle pladask for teorien din om at det er best å lage eget program, når du ikke har noen konkret å vise til - være seg styrke eller kropp.

Hva er det jeg har å lære om ernæring, styrketrenern? Jeg studerer ernæring i Oslo, selv om studiet ikke er dyptgående. Jeg føler meg likevel kompetent til å ta en diskusjon med deg rundt hva som er optimalt kosthold, både ift overskudd, termoeffekten av de forskjellige næringsstoffene, samt hva en bør spise tidlig og sent. Personlig liker jeg best å telle kcal når jeg deffer. Rett og slett for å optimalisere deffen(les: miste minst mulig muskelmasse i underex.). På bulk respektive vidlikehold trengs selvfølgelig ikke det. Da kjenner man kroppen sin godt nok til å vite hvor man ligger - om man har noe som helst peiling på næringsinnhold. Men igjen: enlighten me with your funfacts.

At treningsprogram er universale kan neppe sees på som negativt? Selvfølgelig vil man - om man har kompetanse og erfaring nok - kunne optimalisere programmer. Men å følge andres fotspor er ufravikelig i min verden. Hvorfor? Fordi da bygger man på andres erfaringer, og slipper selv å gjøre feilene som er gjort tidligere av de som nå sitter med mer innsikt enn en selv.

Hva får deg til å tro at du er mer kompetent til å sette opp et program enn hva folk som har drevet med trening i et halvt århundre er? Tror du virkelig at de legger opp til at folk skal ha dårligst mulig fremgang? Og hvor godt kjenner du kroppen din, sånn egentlig? Et sinn kan lures til å tro på magi, overtro eller enda verre; healing. Hva får deg til å tro at sinnet ditt tolker alt objektivt og at det du føler ift trening er rett?

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #83 : 21. januar 2012, 15:27 »
Etter det siste innlegget jeg skrev, fikk jeg trussel brev av "styrketrenern". Veldig godt gjort, veldig bra..
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Diddili-Do

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 21
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 21

  • Keep eating, keep lifting - get stronger.
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #84 : 21. januar 2012, 15:35 »
Etter det siste innlegget jeg skrev, fikk jeg trussel brev av "styrketrenern". Veldig godt gjort, veldig bra..

Hadde i grunnen reagert litt selv om du utleverte en "fortrolig" samtale mellom meg og deg via PM om noe slikt. Men å true deg er ikke noe bra, men syns du kan redigere innlegget ditt over her. Så slipper vi en sur tone og slikt.  Wink
Life is what happens when your busy making plans.

- John Lennon

Utlogget lokey

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 635
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 635

  • Hey Crabman!
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #85 : 21. januar 2012, 15:36 »
Etter det siste innlegget jeg skrev, fikk jeg trussel brev av "styrketrenern". Veldig godt gjort, veldig bra..
hahaha! A wild "Styrketrenern" appears!
Loggen: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99719.new

Status:
2x160 - 150 - 200
Bildeprofil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123729.msg1831570;topicseen#new

Mål:
Holde meg fri for skader, vokse godt, kose meg på trening!

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #86 : 21. januar 2012, 16:00 »
Jøss, underholdning.

Trusler, beskyldninger, jeg vet best mentalitet, "saklig" diskusjon, utlevering av hva som er skrevet på PM. Just got to love Tf. Keep up the good work.
Smil med det smilet du har.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #87 : 21. januar 2012, 16:25 »


Ingen problem at du ikke har logg. Men å bruke deg selv som referanse for god kropp etter eget treningsopplegg blir lite troverdig når du ikke har lagt ut et eneste bilde av deg selv. Lov å ønske å være anonym, men ikke forvent deg at folk skal falle pladask for teorien din om at det er best å lage eget program, når du ikke har noen konkret å vise til - være seg styrke eller kropp.


Jeg har prøvd mange forskjellige programmer. Etter å ha laget ett eget fikk jeg bedre resultater enn før. Jeg forteller om MIN subjektive erfaring.
Jeg har ingen fortventninger om noe som helst.
Om folk tror på meg eller ikke, selv om jeg ikke legger ut bildet er opp til dem.
De som er skeptiske, kan bare prøve selv så finner man ut sannheten. Ikke værre.
Jeg har heller aldri sagt at det er BEST å lage et program selv, jeg har sagt at det er det som funket for meg. Wink
Ferdig snakket.

Du legger ord i min munn som ikke har blitt sagt.


At treningsprogram er universale kan neppe sees på som negativt? Selvfølgelig vil man - om man har kompetanse og erfaring nok - kunne optimalisere programmer. Men å følge andres fotspor er ufravikelig i min verden. Hvorfor? Fordi da bygger man på andres erfaringer, og slipper selv å gjøre feilene som er gjort tidligere av de som nå sitter med mer innsikt enn en selv.

At treningsprogram er universale kan neppe sees på som negativt?
- Nei sikkert fint det. Fint man har funnet universale program som funker ganske bra på hvermansen.
Ordene mine sier at et tilrettelagt program som passer et spesifikt individ muligens er mere optimalt.

Hva får deg til å tro at du er mer kompetent til å sette opp et program enn hva folk som har drevet med trening i et halvt århundre er? Tror du virkelig at de legger opp til at folk skal ha dårligst mulig fremgang? Og hvor godt kjenner du kroppen din, sånn egentlig? Et sinn kan lures til å tro på magi, overtro eller enda verre; healing. Hva får deg til å tro at sinnet ditt tolker alt objektivt og at det du føler ift trening er rett?

Du snakker mye piss, rett og slett. Skal jeg være helt ærlig.
Jeg tror ikke jeg er mere kompetent enn andre til å sette opp program. NOK en gang så sier jeg hva MINE opplevelser er. Så er det opp til resten å tolke. Anbefaler deg å prøve selv, så finner du ut hva som er best. Å lage eget program trenger ikke nødvemdigvis funke for alle, det kan ha sine grunner; de med liten innsikt og kunnskap om trening, her kan man fort trene noen muskelgrupper for mye, eller for lite.
Evt andre grunner. Det er som med Jack3D; funker for noen, andre ikke. Vil man vite sannheten, er det bare å prøve. enkelt og greit Wink Det andre du skriver har jeg ingen kommentar til....
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget M0rch

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #88 : 21. januar 2012, 18:22 »
For det første, jeg kjørte kun 5 splitt i 2 mnd, etterfulgt av fullkropp som jeg nå er ferdig med, før dette kjørte jeg HIT. For det andre så er disse bildene tatt i perioden september-oktober/november, dog jeg hadde ikke fullt like god styrke på alle bildene. For det andre, det at folk spør meg om dopingmisbruk, tar jeg som et komplemang, det at folk sier at jeg må bruke det, og det er de 100% sikker på, da blir jeg rett og slett fornærmet. At jeg ikke kan klare dette uten juks, det blir for teit. For det andre så synes jeg ikke løftene mine er så sinnsyke, kun benken jeg ligger over bekjente. Eller så kjenner jeg 3 andre (ett år yngre, like gammel og ett år eldre) som løfter mer enn meg i markløft, han ene løfter mer i knebøy og annet ligger tett opptil. Han som er ett år yngre enn meg har til og med lavere fettprosent. Når det er sagt så laster jeg opp bilder som jeg tok i dag, (da jeg fikk ny pers i benk og bøy i går) slik jeg ser ut med litt høyere fettprosent. Skal folk gnåle om dop så kom deg ut av bildebloggen min, undskyld og måtte si det men jeg gir langt faen i hva du måtte tro om at jeg bruker dop. Det nærmeste jeg har vært dop er å se et program om det på tv... Undskyld.. Når det er sagt så legger jeg opp litt bilder fra i dag, da styrken er på topp, før jeg velger å deffe litt igjen. Kom nemlig hjem fra Bali for en og en halv måned siden der jeg studerte personlig trener via active education, og skal til brasil for å studere ernæring og kosthold, må jo holde meg deffa  for strandlivet da ! Smiley
Høyde 173
Vekt 90kg
alder 20
Personlige rekorder:
Benkpress: 4 rep 165kg
Markløft: 4 rep 215kg
Knebøy: 4 rep 200kg
dips: 8 rep kroppsvekt + 80kg
Chin-ups: 9 rep kroppsvekt + 40kg

Utlogget M0rch

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #89 : 21. januar 2012, 18:26 »
Her er bilder fra i dag, 21 januar 2012
Morgenvekt: 84kg
Her er altså bilder av meg med høyere fettprosent, men styrken er å topp.
Høyde 173
Vekt 90kg
alder 20
Personlige rekorder:
Benkpress: 4 rep 165kg
Markløft: 4 rep 215kg
Knebøy: 4 rep 200kg
dips: 8 rep kroppsvekt + 80kg
Chin-ups: 9 rep kroppsvekt + 40kg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!