Skrevet av Emne: Bildeblogg, som så mange andre..  (Lest 32127 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #60 : 20. januar 2012, 20:11 »
Det er faktisk det dummeste jeg har sett noen skrive på TF noen sinne. Honnør! (næææt)

Jeg kjenner mest folk som er rundt 20-25 år. Litt godt og blandet, strongmen, styrkeløftere, vektløftere, byggere, fitnessfolk etc.
Av de jeg vet er 100% reine som er under 25 år er ingen i NÆRHETEN av løftene til M0rch, uansett idrettsgren. Hvis jeg sammenligner med de sterkeste folkene som har sagt til meg at de bruker ting og tang, ligger de kanskje rundt det samme.

Det er betyr bare at du ikke kjenner så mange sterke mennesker Smiley Evis her på forumet har 290kg i markløft og 237.5kg(?) i bøy. Benken hans er vel rundt 175kg hvis jeg ikke tar helt feil. Han er i alderen 20-25 år, løfter raw og har meg bekjent ikke vært i nærheten av doping. Nå veier han godt nok nesten 40kg mer enn Morch. Midtby vet jeg ikke hva har i de ulike øvelsene, ettersom han løfter mye med utstyr, men tror ikke han er så langt unna Morch.

Det som derimot får varsellampene til å ule er 5splitt og ekstremt lav fettprosent med disse løftene. Personlig tviler jeg på at Morch er 100% dopingfri, men det er selvfølgelig fantastisk om han er det Smiley

Utlogget Kai Mysterio

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 292
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 292

  • Never Back Down
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #61 : 20. januar 2012, 20:46 »
Det er faktisk det dummeste jeg har sett noen skrive på TF noen sinne. Honnør! (næææt)

Jeg kjenner mest folk som er rundt 20-25 år. Litt godt og blandet, strongmen, styrkeløftere, vektløftere, byggere, fitnessfolk etc.
Av de jeg vet er 100% reine som er under 25 år er ingen i NÆRHETEN av løftene til M0rch, uansett idrettsgren. Hvis jeg sammenligner med de sterkeste folkene som har sagt til meg at de bruker ting og tang, ligger de kanskje rundt det samme.

Jeg kjenner mange styrkeløftere....

60-66 med utstyr såklart.
Men de veier litt mer de som tar i nærheten.
http://resultater.styrkeloft.no/lofter_vis.php?id=4310
Oslo Styrkeløftklubb
Sponsor: Move Treningssenter m gratis trening
NM Benkpress 2012 1# plass
NM Styrkeløft 2012 2# plass
NM Benkpress 2013 1# plass

Alder: 21 år  Høyde: 163 cm Vekt: 60

MAX:
Benkpress 127,5 Raw - 157,5(norges rekord) Norgesmester 2012
Knebøy:    150 Raw - 190
Markløft:   160 Raw - 182,5
Youtube:
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
http://www.youtube.com/user/Kaisindre
Bildelogg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=99718.0

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #62 : 20. januar 2012, 20:56 »
Stilig br0w

Du kan jo vinne bodybuilding konkurranse, samtidig som du vinner styrkeløft konkurranse, dette kan du klare på den dag Smiley
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #63 : 20. januar 2012, 21:10 »
Stilig br0w

Du kan jo vinne bodybuilding konkurranse, samtidig som du vinner styrkeløft konkurranse, dette kan du klare på den dag Smiley

Fy fader for en barnslig oppførsel på deg, og det helt siden første post i denne tråden. Det lukter misunnelse av deg helt hit! IDIOT!! Istedenfor for å være så jævlig eplekjekk med "jeg knusern uansett", "Jeg VET han har tatt ditt og datt.." bare fordi du ikke har gener, selvdisiplin eller vilje nok til å kunne oppnå samme resultater som trådstarter. Om du ikke har noe konstruktivt å komme med, så gi nå faen i hva trådstarter driver med. Han lagde neppe denne posten for å høre på syting fra deg..

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #64 : 20. januar 2012, 21:18 »
Fy fader for en barnslig oppførsel på deg, og det helt siden første post i denne tråden. Det lukter misunnelse av deg helt hit! IDIOT!! Istedenfor for å være så jævlig eplekjekk med "jeg knusern uansett", "Jeg VET han har tatt ditt og datt.." bare fordi du ikke har gener, selvdisiplin eller vilje nok til å kunne oppnå samme resultater som trådstarter. Om du ikke har noe konstruktivt å komme med, så gi nå faen i hva trådstarter driver med. Han lagde neppe denne posten for å høre på syting fra deg..

Ntååå, så søt du er Smiley Tar alt med en klype salt jeg. God helg til deg også!
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #65 : 20. januar 2012, 21:20 »
Enig med Amadon! Hvorfor stiller du ikke i både bodybuilding og deretter styrkeløft? Hadde vært sinnsykt rått å vunnet begge deler rett etter hverande! Du er jo heelt dopingfri så hvorfor ikke?

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #66 : 21. januar 2012, 01:43 »
bare fordi du ikke har gener, selvdisiplin eller vilje nok til å kunne oppnå samme resultater som trådstarter.


En dag får du nok opp øynene du også...

Men forsåvidt enig i at vi kan la tråden hans være i fred. Smiley Vi tar det i Amadon sin logg istedet!!11

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #67 : 21. januar 2012, 02:51 »

En dag får du nok opp øynene du også...

Men forsåvidt enig i at vi kan la tråden hans være i fred. Smiley Vi tar det i Amadon sin logg istedet!!11

Du har har jo selv 150 kg i benk nå og satser på 165 kg innen kort tid, det betyr at du omtrent vil matche benken hans? Så da er det sikkert at du boler og da? Noen er født sterke, og hvis de da i tillegg satser 100 % på trening så skjønner jeg ikke hvorfor disse løftene er umulige etter 4 år seriøs trening og kosthold. 

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #68 : 21. januar 2012, 03:04 »
Du har har jo selv 150 kg i benk nå og satser på 165 kg innen kort tid, det betyr at du omtrent vil matche benken hans? Så da er det sikkert at du boler og da? Noen er født sterke, og hvis de da i tillegg satser 100 % på trening så skjønner jeg ikke hvorfor disse løftene er umulige etter 4 år seriøs trening og kosthold. 

Maevar har 1x150kg, mens m0rch har 5x155kg. Dessuten veier Maevar rundt 20kg mer. Hvordan kan du sammenligne dette?

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #69 : 21. januar 2012, 03:14 »
Maevar har 1x150kg, mens m0rch har 5x155kg. Dessuten veier Maevar rundt 20kg mer. Hvordan kan du sammenligne dette?

Syntes bare det blir litt dumt å beskylde en annen for bol bare fordi den personen er sterkere enn seg selv. Hvorfor er det umulig at han benker 5x155 hvis Maevar benker 1x150? Er det sånn at grensa til bol går når man krysser 150 kg?

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #70 : 21. januar 2012, 03:32 »
Syntes bare det blir litt dumt å beskylde en annen for bol bare fordi den personen er sterkere enn seg selv. Hvorfor er det umulig at han benker 5x155 hvis Maevar benker 1x150? Er det sånn at grensa til bol går når man krysser 150 kg?

Unnskyld meg, er du ikke helt frisk idag? Jeg har ikke snakket om kun benken til fyren, den har jeg ingenting på at ikke er "ren", men se på kroppen, og de andre løftene. Du sier med seriøs trening og kosthold, NOE FYREN IKKE HAR HATT. Han sier han har mekka litt program selv osv, fordi han ikke klarer å holde seg til noe.. Ikke har han regnet kalorier noengang heller.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #71 : 21. januar 2012, 03:41 »
IDIOTER alle sammen her.

Selvlagd program er noe av det beste. jeg har prøvd mange forskjellige program, først når jeg tok de øvelse jeg følte tok best, og lagd eeget program, først da jeg begynte å vokse veldig bra.

jeg teller heller ikek kcal, spiser det jeg vil, bare veldig mye proteiner, og bare jeg vet jeg ligger i et stort overskudd.
Dette har funket som faen, og jeg skal snart stille!!
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #72 : 21. januar 2012, 03:42 »
Syntes bare det blir litt dumt å beskylde en annen for bol bare fordi den personen er sterkere enn seg selv. Hvorfor er det umulig at han benker 5x155 hvis Maevar benker 1x150? Er det sånn at grensa til bol går når man krysser 150 kg?

Herregud... les hele tråden neste gang før du kommenterer? Ingen her har sagt at "tar du mer enn 150kg benk MÅ du ha brukt bol".

Fyren har en fysikk som en kroppsbygger. Han han en styrke over styrkeløftere på hans alder. Han sier selv han aldri har trent etter noe spesielt program, men lagt selv og han har trent 5-splitt. Kostholdet har han egentlig aldri brydd seg om, men spist mye kjøtt og egg. Jeg liker ikke å påstå at folk boler, men her er det noe som skurrer. Enten har fyren EKSTREME gener og har truffet SINNSYKT bra med egenkomponerte treningsprogram og kosthold, eller så ser det iallefall i mine øyne ut som bol.

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #73 : 21. januar 2012, 03:51 »
Unnskyld meg, er du ikke helt frisk idag? Jeg har ikke snakket om kun benken til fyren, den har jeg ingenting på at ikke er "ren", men se på kroppen, og de andre løftene. Du sier med seriøs trening og kosthold, NOE FYREN IKKE HAR HATT. Han sier han har mekka litt program selv osv, fordi han ikke klarer å holde seg til noe.. Ikke har han regnet kalorier noengang heller.

Snakket ikke direkte til deg heller da.. Og fyren har trent og spist bra, det viser seg på bildene og styrken. Og det er jo tydelig at hans egne programmer har funket gull for han.. Er det ikke du som har nytt program igjen da og føler alt er bra etter at du ikke klarte å holde deg til programmet du starta på?.. Du motsier deg selv så til tider... Da er ikke du seriøs med trening heller da? oO

Edit:

Syntes bare det blir litt dumt å beskylde en annen for bol bare fordi den personen er sterkere enn seg selv. Hvorfor er det umulig at han benker 5x155 hvis Maevar benker 1x150? Er det sånn at grensa til bol går når man krysser 150 kg?

Det og de andre innleggene var ment til Maevar som selv er stor og har en bra benkpress som åpenbart påstår at trådstarter må bole. Ellers er det dårlig gjort å ødelegge tråden til en som er sykt bra trent bare fordi man ikke har samme kroppen og styrken selv, og da må slenge ut at det er bol

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #74 : 21. januar 2012, 04:05 »
Snakket ikke direkte til deg heller da.. Og fyren har trent og spist bra, det viser seg på bildene og styrken. Og det er jo tydelig at hans egne programmer har funket gull for han.. Er det ikke du som har nytt program igjen da og føler alt er bra etter at du ikke klarte å holde deg til programmet du starta på?.. Du motsier deg selv så til tider... Da er ikke du seriøs med trening heller da? oO

At han er sterk og ser bra ut trenger ikke bety at han har hatt et perfekt treningsprogram og et perfekt kosthold, det kan også bety at han har tatt i bruk boler. Han sier jo selv at han ikke har fokusert på kosthold, og har trent litt av hvert av egenkomponerte program sammen med diverse kampsport. Dette er ikke perfekt for å åpne resultatene han har.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!