Skrevet av Emne: Bildeblogg, som så mange andre..  (Lest 32234 ganger)

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #90 : 21. januar 2012, 18:28 »
hvorfor så små bilder. ser jo ingenting.

Utlogget M0rch

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 275
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 275

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #91 : 21. januar 2012, 18:29 »
EDIT: bildene over er etter en arm økt. Er ferdig med full-kropp og følte for å ta en arm økt siden fokuset kun har vært på baseøvelser den siste mnd.
Høyde 173
Vekt 90kg
alder 20
Personlige rekorder:
Benkpress: 4 rep 165kg
Markløft: 4 rep 215kg
Knebøy: 4 rep 200kg
dips: 8 rep kroppsvekt + 80kg
Chin-ups: 9 rep kroppsvekt + 40kg

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #92 : 21. januar 2012, 18:51 »
Jeg har prøvd mange forskjellige programmer. Etter å ha laget ett eget fikk jeg bedre resultater enn før. Jeg forteller om MIN subjektive erfaring.
Jeg har ingen fortventninger om noe som helst.
Om folk tror på meg eller ikke, selv om jeg ikke legger ut bildet er opp til dem.
De som er skeptiske, kan bare prøve selv så finner man ut sannheten. Ikke værre.
Jeg har heller aldri sagt at det er BEST å lage et program selv, jeg har sagt at det er det som funket for meg. Wink
Ferdig snakket.

Du legger ord i min munn som ikke har blitt sagt.


At treningsprogram er universale kan neppe sees på som negativt? Selvfølgelig vil man - om man har kompetanse og erfaring nok - kunne optimalisere programmer. Men å følge andres fotspor er ufravikelig i min verden. Hvorfor? Fordi da bygger man på andres erfaringer, og slipper selv å gjøre feilene som er gjort tidligere av de som nå sitter med mer innsikt enn en selv.

At treningsprogram er universale kan neppe sees på som negativt?
- Nei sikkert fint det. Fint man har funnet universale program som funker ganske bra på hvermansen.
Ordene mine sier at et tilrettelagt program som passer et spesifikt individ muligens er mere optimalt.

Hva får deg til å tro at du er mer kompetent til å sette opp et program enn hva folk som har drevet med trening i et halvt århundre er? Tror du virkelig at de legger opp til at folk skal ha dårligst mulig fremgang? Og hvor godt kjenner du kroppen din, sånn egentlig? Et sinn kan lures til å tro på magi, overtro eller enda verre; healing. Hva får deg til å tro at sinnet ditt tolker alt objektivt og at det du føler ift trening er rett?

Du snakker mye piss, rett og slett. Skal jeg være helt ærlig.
Jeg tror ikke jeg er mere kompetent enn andre til å sette opp program. NOK en gang så sier jeg hva MINE opplevelser er. Så er det opp til resten å tolke. Anbefaler deg å prøve selv, så finner du ut hva som er best. Å lage eget program trenger ikke nødvemdigvis funke for alle, det kan ha sine grunner; de med liten innsikt og kunnskap om trening, her kan man fort trene noen muskelgrupper for mye, eller for lite.
Evt andre grunner. Det er som med Jack3D; funker for noen, andre ikke. Vil man vite sannheten, er det bare å prøve. enkelt og greit Wink Det andre du skriver har jeg ingen kommentar til....

Hvis du ikke klarer å diskutere saklig, foreslår jeg at du heller lar det være. "Du snakker mye piss, rett og slett". Hvor kommer det fra? Er du virkelig så barnslig at du skriver at noe er piss hvis du ikke har et motargument?

Hvor legger jeg ord i din munn? Du skriver i din første post at egenkomponerte treningsprogram er noe av det bedre. Om du ikke husker det, kan du bla tilbake og lese det selv. Legg merke til at du ikke skriver at det er din meniing Smiley

Ingen har nektet for at et (godt) tilpasset program er bedre enn et dårlig tilpasset program. Det du skriver er at han bør lage programmer(da leser man ikke at man skal ta et godt program og endre litt her og der) selv. Om du tenker deg litt om, skjønner du dette selv.

At du ikke vil ta en diskusjon på hvorvidt dine inntrykk ift trening er objektive eller ikke, er helt fint. Dessverre legger jeg, nok en gang, merke til at du ikke verken klarer eller prøver å få med deg budskapet mitt. La det likevel ikke bli en personkrig Wink

Utlogget andeye1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #93 : 21. januar 2012, 21:25 »
Enig med Amadon! Hvorfor stiller du ikke i både bodybuilding og deretter styrkeløft? Hadde vært sinnsykt rått å vunnet begge deler rett etter hverande! Du er jo heelt dopingfri så hvorfor ikke?

Smiley)
Alder: 19år
Vekt: 82kg
Høyde: 181
fett%: x

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #94 : 21. januar 2012, 23:15 »
For det første, jeg kjørte kun 5 splitt i 2 mnd, etterfulgt av fullkropp som jeg nå er ferdig med, før dette kjørte jeg HIT. For det andre så er disse bildene tatt i perioden september-oktober/november, dog jeg hadde ikke fullt like god styrke på alle bildene. For det andre, det at folk spør meg om dopingmisbruk, tar jeg som et komplemang, det at folk sier at jeg må bruke det, og det er de 100% sikker på, da blir jeg rett og slett fornærmet. At jeg ikke kan klare dette uten juks, det blir for teit. For det andre så synes jeg ikke løftene mine er så sinnsyke, kun benken jeg ligger over bekjente. Eller så kjenner jeg 3 andre (ett år yngre, like gammel og ett år eldre) som løfter mer enn meg i markløft, han ene løfter mer i knebøy og annet ligger tett opptil. Han som er ett år yngre enn meg har til og med lavere fettprosent. Når det er sagt så laster jeg opp bilder som jeg tok i dag, (da jeg fikk ny pers i benk og bøy i går) slik jeg ser ut med litt høyere fettprosent. Skal folk gnåle om dop så kom deg ut av bildebloggen min, undskyld og måtte si det men jeg gir langt faen i hva du måtte tro om at jeg bruker dop. Det nærmeste jeg har vært dop er å se et program om det på tv... Undskyld.. Når det er sagt så legger jeg opp litt bilder fra i dag, da styrken er på topp, før jeg velger å deffe litt igjen. Kom nemlig hjem fra Bali for en og en halv måned siden der jeg studerte personlig trener via active education, og skal til brasil for å studere ernæring og kosthold, må jo holde meg deffa  for strandlivet da ! Smiley

 
Peis på videre, ser bra ut ! Wink

Selv hadde jeg 200kg x 2 i mark, 170kg x 6 i bøy og 145kg 1rm i benk på 87-88kg/178cm. Ikke så langt ifra trådstarter, så at folk kan garantere at trådstarter driver med doping og alt annet er uoppnåelig rent, er bare latterlig! Noen er bare så jækla firkanta..

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #95 : 22. januar 2012, 01:46 »

Peis på videre, ser bra ut ! Wink

Selv hadde jeg 200kg x 2 i mark, 170kg x 6 i bøy og 145kg 1rm i benk på 87-88kg/178cm. Ikke så langt ifra trådstarter, så at folk kan garantere at trådstarter driver med doping og alt annet er uoppnåelig rent, er bare latterlig! Noen er bare så jækla firkanta..

Hehe 145kg for en repetisjon på høyere kroppsvekt er MILEVIS unna 155x5 på 84.

Utlogget bm89

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #96 : 22. januar 2012, 10:59 »
FY FAEN SIER JEG BARE!! dette forumet er blitt helt på tryne! Hver gang noen har oppnådd en fin fysikk/bra styrke, kommer bol inn i bildet!
BLIR RETT OG SLETT OPPGITT! oppfører seg som fjortisser hele gjengen!!

TRÅDSTARTER ! STÅ PÅ!!DU GJØR NOE RIKTIG!!:D

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #97 : 22. januar 2012, 11:36 »
sporlol
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #98 : 22. januar 2012, 12:15 »
Hehe 145kg for en repetisjon på høyere kroppsvekt er MILEVIS unna 155x5 på 84.

.........................................................

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #99 : 22. januar 2012, 16:16 »
.........................................................

Det er sant det han skriver.

Utlogget Toreto

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 342
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 342

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #100 : 22. januar 2012, 17:03 »
FY FAEN SIER JEG BARE!! dette forumet er blitt helt på tryne! Hver gang noen har oppnådd en fin fysikk/bra styrke, kommer bol inn i bildet!
BLIR RETT OG SLETT OPPGITT! oppfører seg som fjortisser hele gjengen!!

TRÅDSTARTER ! STÅ PÅ!!DU GJØR NOE RIKTIG!!:D

Ingen liker jukesemakere. Er 100% sikker på at om han hadde sagt at han tar preparater hadde alle latt han være i fred. Men når man kommer med slike syke løft, samt en syk masse og sier at han går på protein blir det å krenke ens intelligens. Jaja, whatever floats your boat.

Utlogget LilleF0t

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 094
  • Honnør: 52
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 094

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #101 : 22. januar 2012, 17:32 »
.........................................................
Det er sant det han skriver.

enda mere ..............................

Noen har bedre utgangspunkt, større andel muskelfibre type 2A/B, osv osv. Accept it!
Jeg brukte meg som utgangspunkt med noen kg høyere kroppsvekt, 5-6cm høyere, og mindre muskelmasse. Med tid og evne til å opprettholde riktig kosthold og treningsvaner, kunne jeg fint økt styrken min mye mer innen rimelig tid, og det vet du ingen verdens ting om! Og dermed ville jeg ikke vært langt unna trådstarter.

Før en skal beskylde hvert jævla individ som oppnår noe andre ikke gjør for å bole, prøv dritten sjæl og skaff deg dine egne erfaringer! Å uttrykke seg om det på dine 75kg og 100kg i benken er jo virkelig det rette grunnlaget...

Dermed --> ..............................................................

Utlogget Cartman

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 944
  • Honnør: 77
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 944

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #102 : 22. januar 2012, 17:46 »
enda mere ..............................

Noen har bedre utgangspunkt, større andel muskelfibre type 2A/B, osv osv. Accept it!
Jeg brukte meg som utgangspunkt med noen kg høyere kroppsvekt, 5-6cm høyere, og mindre muskelmasse. Med tid og evne til å opprettholde riktig kosthold og treningsvaner, kunne jeg fint økt styrken min mye mer innen rimelig tid, og det vet du ingen verdens ting om! Og dermed ville jeg ikke vært langt unna trådstarter.

Før en skal beskylde hvert jævla individ som oppnår noe andre ikke gjør for å bole, prøv dritten sjæl og skaff deg dine egne erfaringer! Å uttrykke seg om det på dine 75kg og 100kg i benken er jo virkelig det rette grunnlaget...

Dermed --> ..............................................................

Alt du skriver her ^, kan godt være sant, men det endrer ikke det faktum at 1x145 er MILEVIS unna 5x155.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #103 : 22. januar 2012, 17:55 »
enda mere ..............................

Noen har bedre utgangspunkt, større andel muskelfibre type 2A/B, osv osv. Accept it!
Jeg brukte meg som utgangspunkt med noen kg høyere kroppsvekt, 5-6cm høyere, og mindre muskelmasse. Med tid og evne til å opprettholde riktig kosthold og treningsvaner, kunne jeg fint økt styrken min mye mer innen rimelig tid, og det vet du ingen verdens ting om! Og dermed ville jeg ikke vært langt unna trådstarter.

Før en skal beskylde hvert jævla individ som oppnår noe andre ikke gjør for å bole, prøv dritten sjæl og skaff deg dine egne erfaringer! Å uttrykke seg om det på dine 75kg og 100kg i benken er jo virkelig det rette grunnlaget...

Det er desverre sånn mange her er. Mange er konservative og tåler tydligvis ikke at andre finner andre/bedre veier, hvis noen klarer noe som strider i mot normalen så liker de å forklare dette med ting som settes i negativt søkelys, og med enorm skepsis.
f.eks å oppleve bedre resultater med et eget komponert treningsprogram enn vanlige universale programmer skal liksom ikke "være mulig". Dette møtes med stor skepsis, standard lignende " pics or it didnt happend". Jeg gidder ikke bruke tid på å overbevise andre Wink mange er så opphengt i sin egen ideologi at dem ikke lar seg overbevise. Nesten så man må møte de irl så de ser hvordan du trener, + at de må vite kosthold + trening i 5 år før de KANSKJE skal vurdere å tro på deg.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #104 : 22. januar 2012, 17:58 »
Hehe, hva om det faktisk er dere gutta som tar feil da?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!