Skrevet av Emne: DAMENES TALE!  (Lest 5877 ganger)

Utlogget LongSausage

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 0

DAMENES TALE!
« : 09. desember 2011, 20:02 »
Hola, folkens.
Skal holde damenes tale i morgen, og lurer på om dere kunne ha kommet med en eller to setninger som kan være morsomme /passende. Åpent for alt.

Takk.

Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: DAMENES TALE!
« #1 : 09. desember 2011, 23:12 »
The great question that has never been answered, and which I have not yet been able to answer, despite my thirty years of research into the feminine soul, is "What does a woman want?"

- Sigmund Freud

Utlogget erikv2

Sv: DAMENES TALE!
« #2 : 10. desember 2011, 02:23 »
Biologically speaking, if something bites you it's more likely to be female - Desmond Morris

siden dere sikkert er en gjeng feminister så passer disse:

Whatever women do they must do twice as well as men to be thought half as good? Luckily, this is not difficult.

Women who seek to be equal with men lack ambition.

There’s two theories to arguing with a woman. Neither one works.


Leviathan - er det en referanse til sjøuhyret eller staten? =)



Utlogget Leviathan

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 63
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 63

Sv: DAMENES TALE!
« #3 : 10. desember 2011, 10:04 »
I utgangspunktet Hobbes' stat, men liker å tro at avtaren (selv om det er en larve) gir rom for begge betydningene Wink

Utlogget Suppemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 414
  • Honnør: 327
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 414

Sv: DAMENES TALE!
« #4 : 17. januar 2012, 23:22 »
Er det en feminist versjon av Kongens tale?

Utlogget |LoggInn|

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Sv: DAMENES TALE!
« #5 : 17. januar 2012, 23:33 »
Jeg skreiv damenes tale på skolen min. Her skal du få noen sitater.


"Felles for alle er at dere pirrer våre erotiske sanser. Dere bringer frem dyret i oss, og gir oss i kveld lyst til å rive av dere klærne med tennene å by opp til den villeste dans med påfølgende erotikk på dass, og ta dere med på en sky av elskov. På den skyen skal vi sveve inn i aftensolen til de evige marker av nytelse. "

"Vi menn trenger deres feminine kvaliteter for å kunne tøyle vår evige trang til maskulin utfoldelse. "

"Akkurat nå stirrer jeg på en horde menn med behov for hormonelt utspring. Et episk utløp som finner plass i kveld verdt å skrive ned i historiebøkene vil jeg nå være vitne til."

Utlogget erikv2

Sv: DAMENES TALE!
« #6 : 18. januar 2012, 17:10 »
Jeg skreiv damenes tale på skolen min. Her skal du få noen sitater.


"Felles for alle er at dere pirrer våre erotiske sanser. Dere bringer frem dyret i oss, og gir oss i kveld lyst til å rive av dere klærne med tennene å by opp til den villeste dans med påfølgende erotikk på dass, og ta dere med på en sky av elskov. På den skyen skal vi sveve inn i aftensolen til de evige marker av nytelse. "

"Vi menn trenger deres feminine kvaliteter for å kunne tøyle vår evige trang til maskulin utfoldelse. "

"Akkurat nå stirrer jeg på en horde menn med behov for hormonelt utspring. Et episk utløp som finner plass i kveld verdt å skrive ned i historiebøkene vil jeg nå være vitne til."

jævla creep.

Utlogget |LoggInn|

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 199
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 199

Sv: DAMENES TALE!
« #7 : 18. januar 2012, 17:27 »
Dette er noen av sitatene i talen. Stoffer varierer, men temaet er det samme. Jeg brukte litt tid på å formulere alle setninger i teksten på en mer avansert måte, for jeg visste det ville få folk til å le. Talen ble en suksess. Jeg kan gå med på at talen er sært skrevet. På russeball må en tenke litt kreativt  Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!