Skrevet av Emne: Starter eget: FIGHTLAB  (Lest 1440 ganger)

Utlogget Gibson

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 33
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 33

  • WU-SHU.no
Starter eget: FIGHTLAB
« : 19. januar 2012, 12:37 »
Sitat fra: kim.wushunorway.com

Jeg er utrolig stolt over å kunne presentere Fightlab, mitt eget treningskontor som vil spesialisere seg innen fysisk testing for kontaktidrettsutøvere og skaderehabilitering.

Planen var å starte om ca 1 år etter hjemkomst fra USA, men jeg fikk en så utrolig god pris på et lokale på Hovseter at jeg måtte slå til. Per i dag er det et rålokale og det må derfor gjøres store oppgraderinger for at alt skal bli bra, oppussingsarbeidet er på anbud nå og estimert åpning er i mars. Planen er at det vil bli bygget et lite minigym på ca 22 kvm med treningsutstyr sponset av adidas i Storbritannia gjennom en god venn, samt målingsutstyr for testing av reaksjon og slag/sparkstyrke.

Det mest spennende ved dette prosjektet for mange blir helt klart den fysiske testen Fightlab Champion og flere av landets desidert beste toppidrettsutøvere har meldt ønske om å ta denne testen. Det blir utrolig spennende å se hvordan resultatene blir mellom de forskjellige idrettsgrenene når den tid kommer!

I mellomtiden jobber jeg for harde livet med å få alt av oppussing klart, bygge kontaktnettverk frem til oppstart, holde wushutreninger på Mudo Torshov, trene selv på Olympiatoppen og min supre ekstrajobb hos City Self-Storage.

Ingen ting er bedre her i livet enn å være kjempeopptatt og bare føle at dagene flyr!

For mer informasjon om Fightlab og konseptet, sjekk hjemmesiden her:
www.fightlab.no

Håper å se noen treningsforumister innom etterhvert Smiley
Kim Gibson - Wushu (Kung Fu)
WU-SHU.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!