haha! den nsm'en der gikk alt galt for arild, han tok nok myye mer enn 240kg i apollons mark på sitt sterkeste

han styrkevenda 185kg apollons uten større problemer. Test forskjellen på hvor godt grepet sitter når du styrkevender vekta kontra i markløft, blir fort mye tyngre da gitt;)
Nå må du ta det litt med ro, kan være lurt å holde litt igjen når du er 89modell og ikke akkurat har så veldig imponerende løft selv.
Først av alt så gikk ikke alt galt for Arild, han vinner trossalt Norges Sterkeste Mann. Å skylde på dårlig dag og sykdom kan han selvfølgelig, men Arild hadde jo alltid(sa han i hvertfall) en sykdom/diare før hver eneste NSM (-06).
Ikke ut tal deg om du ikke vet noe om temaet, jeg snakka selv med Arild og han sa han aldri trente noe Apollonsmarkløft og heller ikke var over 240kg på trening, om du fortsatt er skråsikker post gjerne video.
Tyngre blir det, men ikke 65kg tyngre, i og med han har styrken inne til å vende så står det på grepet, det går så fort, så i og med han klarer å holde 185kg så flyr den opp, men stopper brått pga grepet.
ja da bomma du også på 210kg.. langt fra utrettet;) og er på slutten grepet er tyngst å holde igjen

try again,, you can do it! nesten som arild nå.
Jeg skrev både på youtube og på innlegget her at jeg ikke hadde helt lockout, jeg trodde jeg hadde det, men som du ser så holder jeg vel minst 1 sekund i den posisjonen så tror jeg hadde klart det. Og som sakt så var det aller første gang jeg prøvde ut apollonsmarkløft.
Tror ikke jeg er eller er i nærheten av hva styrken til Arild var, men kjekt å sammenlikne selv om det er noen av hans svakeste punkter.