Skrevet av Emne: Styrkeløftlinje ved Sande VGS  (Lest 9680 ganger)

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #15 : 06. februar 2012, 09:55 »
Spørs vel litt hvordan det blir lagt opp av skolen. Da jeg gikk idrettsfag mistet jeg muligheten til å ta fysikk. Måtte klare meg med kjemi for at timeplanen skulle gå opp. Tongue Men det er jo nødvendigvis ikke et stort offer.

Fysikk får du jo mer eller mindre gratis hvis du trener styrkeløft. Hvis du ikke spiser alt for mye da. Var det marathon du spesialiserte deg i siden du ikke fikk fysikk? Kjemi er det vel best å holde seg unna med tanke på ADN osv.

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #16 : 06. februar 2012, 10:10 »
Morro, men ikke noe jeg ville satset på om jeg var ung og fremadstormende. Du kan trene styrkeløft som hobby og være lege, men fremdeles være på landslaget i en så liten sport.

Da syntes jeg du skal la være å søke.

vbear90

  • Gjest
Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #17 : 06. februar 2012, 21:02 »
Alvorleg tøft. Dette varmar! I Tambarskjevlar IL har vi ei avtale med Øyrane VGS som gjer tre av Noregs beste juniorar mogelegheit til å vere med på tre morgonøkter i veka. Kjekt å sjå at det er fleire vidaregåande skular som ser nytta og gleda av å implementere styrkeidrettar i læringa Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #18 : 07. februar 2012, 09:55 »
Jeg hadde 5 timer "fysisk fostring" i uken da jeg gikk på gymnaset. Ja, det het gymnas, kongen het Olav, Jugoslavia og Tsjekkosjolvakia var land, og det stod en mur midt i Berlin. Nok om det. Hvis jeg kunne løftet vekter under fornuftig veiledning i stedet for å spille volleyball, løpe terrengløp og danse leikarring ville jeg nok vært et bedre menneske i dag.
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget adfghsdgsfjsjrjrs

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 9
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #19 : 07. februar 2012, 13:15 »
Synd jeg er født for tidlig. Styrkeløftlinje på vgs er jo helt rått. Det er ikke mange timene, men etter tre år med veiledning og dessuten trening på kveldstid i tillegg, trur jeg vi hadde fått mange talenter.

Utlogget Luke Skywalker

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #20 : 07. februar 2012, 13:45 »
Jeg hadde 5 timer "fysisk fostring" i uken da jeg gikk på gymnaset. Ja, det het gymnas, kongen het Olav, Jugoslavia og Tsjekkosjolvakia var land, og det stod en mur midt i Berlin. Nok om det. Hvis jeg kunne løftet vekter under fornuftig veiledning i stedet for å spille volleyball, løpe terrengløp og danse leikarring ville jeg nok vært et bedre menneske i dag.
Ha ha ha...You be old

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #21 : 07. februar 2012, 14:00 »
Kjempefin mulighet!

Sjøl var jeg så heldig på gymnaset at jeg siste halvannet året fikk en superfemi ung gymlærer med svært moderat arbeidsmoral og hang til veltrente kropper.
Drammenshallen med tilhørende styrkerom lå et godt steinkast fra skolen...vips, så fikk en god gymkarakter og litt mer brystkasse! Smiley


...hmmm, ja, jo, jeg kan jo se at det jeg nettopp skrev kunne få noen til å ane ulver i myra mht hvordan den karakteren ble oppnådd, men alt foregikk pent og pyntelig må vite!


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #22 : 07. februar 2012, 14:01 »
Ha ha ha...You be old

Kaster vi stein i glasshus her nå Eugen?


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #23 : 07. februar 2012, 14:16 »
Kjempefin mulighet!

Sjøl var jeg så heldig på gymnaset at jeg siste halvannet året fikk en superfemi ung gymlærer med svært moderat arbeidsmoral og hang til veltrente kropper.
Drammenshallen med tilhørende styrkerom lå et godt steinkast fra skolen...vips, så fikk en god gymkarakter og litt mer brystkasse! Smiley


...hmmm, ja, jo, jeg kan jo se at det jeg nettopp skrev kunne få noen til å ane ulver i myra mht hvordan den karakteren ble oppnådd, men alt foregikk pent og pyntelig må vite!

Grin
Smiley

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #24 : 07. februar 2012, 14:43 »
Kjempefin mulighet!

Sjøl var jeg så heldig på gymnaset at jeg siste halvannet året fikk en superfemi ung gymlærer med svært moderat arbeidsmoral og hang til veltrente kropper.
Drammenshallen med tilhørende styrkerom lå et godt steinkast fra skolen...vips, så fikk en god gymkarakter og litt mer brystkasse! Smiley


...hmmm, ja, jo, jeg kan jo se at det jeg nettopp skrev kunne få noen til å ane ulver i myra mht hvordan den karakteren ble oppnådd, men alt foregikk pent og pyntelig må vite!

Du trenger ikke være rompis for å runke en gymlærer? Nei, det rimer ikke. Sorry. Den historien der må du lenger opp i Mjøndalen med.

 rofl
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #25 : 07. februar 2012, 15:09 »
Du trenger ikke være rompis for å runke en gymlærer? Nei, det rimer ikke. Sorry. Den historien der må du lenger opp i Mjøndalen med.

 rofl

WTF Mjøndøling?

Jeg er Solbergælving, og herrefolket hever seg rimelig nok skyhøyt over slikt som det brune folket på andre sia av elva gjør!


...men sånn reint bortsett fra det, så er det nok flere enn mjøndølinger som tenker som du skriver Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #26 : 07. februar 2012, 15:11 »
WTF Mjøndøling?

Jeg er Solbergælving, og hever meg således skyhøyt over det brune folket på andre sia av elva!


...men sånn reint bortsett fra det, så er det nok flere enn mjøndølinger som tenker som du skriver Smiley

Joda, jeg vet da det, men regner med at selv i Solbergælva tror de ikke på slikt: ergo reise lenger bort, dit folk er dummere.  Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #27 : 07. februar 2012, 15:16 »
Joda, jeg vet da det, men regner med at selv i Solbergælva tror de ikke på slikt: ergo reise lenger bort, dit folk er dummere.  Grin

Som til Sande?  Huh

Nei du - i Sande fisker man sjøørret, drikker brunt brennevin, og tenker minimalt på forbedring av gymkarakterer! ...i hvertfall i min alder!


Neida så....men synes det er kjempefint at de har fått til den styrkeløftintroen på vgs'en asså - knallfint vettu! Smiley



mvh
Fenrik Øyvind (tro det eller ei)...hmmm, eller var det sersjant kanskje.....pottæito, podadoo


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget Luke Skywalker

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 54
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 54

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #28 : 07. februar 2012, 18:25 »
Kaster vi stein i glasshus her nå Eugen?
Ja, vi gjør det. Tragikomisk men sant

Utlogget GunnarP

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 208
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 208

Sv: Styrkeløftlinje ved Sande VGS
« #29 : 08. februar 2012, 10:59 »
WTF Mjøndøling?

Jeg er Solbergælving, og herrefolket hever seg rimelig nok skyhøyt over slikt som det brune folket på andre sia av elva gjør!


...men sånn reint bortsett fra det, så er det nok flere enn mjøndølinger som tenker som du skriver Smiley

Møndarn:
http://www.youtube.com/watch?v=s7Fm_7VI26w#noexternalembed

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!