Skrevet av Emne: Fikk grisebank for brude-sex  (Lest 19287 ganger)

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #15 : 06. februar 2012, 12:46 »
Lurer på om forloveren og brudgommen fortsatt er gode venner Grin

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #16 : 06. februar 2012, 12:58 »
Ser mange mener at forloveren burde få bank. Men hva med bruden?
Forloveren og bruden har sex. Det er bruden som har et forhold (løfte om å ikke ha sex med andre?) til brudgommen.

Er det slik at forloveren fortjener å bli utsatt for vold fordi han er mann, og bruden ikke bør straffes fordi hun er kvinne?

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #17 : 06. februar 2012, 13:02 »
Nå var du jo slik at dama var med på det. Hvis noen fortjente juling så måtte det være begge.

Uansett. Mannen kan være så sinna han vil, men det er ikke ulovlig å ha sex med noen, men derimot å banke noen er forkastelig, det er derfor man har et rettssystem. Synes retten har gjort det riktige. Ingen fortjener juling. Men mannen kunne kanskje ha søkt oppreisning for at dama var utro og ødela ekteskapet.

Rett fra levra: Mannen burde ha gitt både dama og han "forloveren" en runde med god gammeldags juling. Politiet burde holde seg utenfor. Forloveren burde takke for at han fortsatt lever, og dama burde gi mannen erstatning for at hun ødela livet hans, og all den tiden han har brukt på henne.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #18 : 06. februar 2012, 13:02 »
Ser mange mener at forloveren burde få bank. Men hva med bruden?
Forloveren og bruden har sex. Det er bruden som har et forhold (løfte om å ikke ha sex med andre?) til brudgommen.

Er det slik at forloveren fortjener å bli utsatt for vold fordi han er mann, og bruden ikke bør straffes fordi hun er kvinne?

Helt enig.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #19 : 06. februar 2012, 13:12 »

Er det slik at forloveren fortjener å bli utsatt for vold fordi han er mann, og bruden ikke bør straffes fordi hun er kvinne?

Sett fra realiteten, så er det slik i mange andre land og kulturer(som ikke er muslimske) å gi damen en mildt sagt fik på øret hvis noe lignende skulle forekomme.
I landet Norge er dette helt uakseptabelt blant etnisk norske, vel og merke.
Realiteten er at i disse landene hvor det er greit å gjøre dette, forekommer disse sakene sjeldnere enn i land hvor det er uakseptabelt. Tilfeldig?
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #20 : 06. februar 2012, 13:45 »
Sett fra realiteten, så er det slik i mange andre land og kulturer(som ikke er muslimske) å gi damen en mildt sagt fik på øret hvis noe lignende skulle forekomme.
I landet Norge er dette helt uakseptabelt blant etnisk norske, vel og merke.
Realiteten er at i disse landene hvor det er greit å gjøre dette, forekommer disse sakene sjeldnere enn i land hvor det er uakseptabelt. Tilfeldig?


Hjelper ikke. Man slår ikke damer.. du kan dytte eller holde fast om ei skulle klikke, men å slå er ufint. De er jo like hjelpesløse som barn nesten.

Selv tror jeg bare at jeg hadde gått(muligens gitt karen juling, vet ikke Tongue).. Om man har en så råtten moral at man er utro fortjener man ingenting.. Sånne folk er avskum.

Lovene er sånn som de er og det er greit. Vold burde ikke være akseptabelt uansett.

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #21 : 06. februar 2012, 13:49 »

Hjelper ikke. Man slår ikke damer.. du kan dytte eller holde fast om ei skulle klikke, men å slå er ufint. De er jo like hjelpesløse som barn nesten.

Kjempefint eksempel! For deg er det helt uakseptabelt å slå ei, fordi du mest sannsynlig er etnisk norsk.
Det var ingen oppfordring til vold fra min side. Jeg poengterer bare hvor man utøver dette, og hvor man ikke gjør dette(norge). Og hvor det er mest utro skap, og hvor det er mindre. Så er det opp til hver enkelt å gjøre seg mening Smiley
Hint; Norge og Sverige er vel et av de landene i verden med mest likestilling, men samtidig et av de landene med mest utroskap.

På noen området er det _kanskje_ greit å være konservativ og gammeldags, andre områder muligens ikke!
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget Hr.Smith

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 330
  • Honnør: 108
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 330

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #22 : 06. februar 2012, 13:50 »
Synes nesten "utilregnlig i gjerningsøyeblikket" kunne vært en grei sak der...tror du mister all kontroll når noe sånt skjer, og ikke kan holdes ansvarlig for handlingene dine.

75 dager fengsel..ubetinget. Det er jo helt villt.
Life is what happens while you are busy making other plans.

Lose your mind and come to your senses.

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #23 : 06. februar 2012, 13:52 »
Sett fra realiteten, så er det slik i mange andre land og kulturer(som ikke er muslimske) å gi damen en mildt sagt fik på øret hvis noe lignende skulle forekomme.
I landet Norge er dette helt uakseptabelt blant etnisk norske, vel og merke.
Realiteten er at i disse landene hvor det er greit å gjøre dette, forekommer disse sakene sjeldnere enn i land hvor det er uakseptabelt. Tilfeldig?

Hvordan ser statistikken ut for vold i hjemmet i disse landene da?
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Styrketrenern

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 482
  • Honnør: 138
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 482

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #24 : 06. februar 2012, 14:00 »
Hvordan ser statistikken ut for vold i hjemmet i disse landene da?

Spørs helt hvilket land du sikter til.

Jeg vet hva du sikter til " at det er også mere vold hjemme osv..."
Men det har overhode ikke noe sammenheng med dette å gjøre. At det er mere vold hjemme i noen av disse landene er styrt av normer og samfunnet ellers i landet, og trenger ikke ha betydning for om en mer konservativ tankemåte resulterer i generelt mere vold. Kom gjerne med dine synspunkter.
"my buddy benched 395 in high school, half the kids said genetics the other half said steroids,? no one said hard work and dedication..."


Utlogget streetball

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 619
  • Honnør: 85
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 619

  • streetball is my job
Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #25 : 06. februar 2012, 14:09 »
Kjempefint eksempel! For deg er det helt uakseptabelt å slå ei, fordi du mest sannsynlig er etnisk norsk.
Det var ingen oppfordring til vold fra min side. Jeg poengterer bare hvor man utøver dette, og hvor man ikke gjør dette(norge). Og hvor det er mest utro skap, og hvor det er mindre. Så er det opp til hver enkelt å gjøre seg mening Smiley
Hint; Norge og Sverige er vel et av de landene i verden med mest likestilling, men samtidig et av de landene med mest utroskap.

På noen området er det _kanskje_ greit å være konservativ og gammeldags, andre områder muligens ikke!

Nå er det vel generelt sett vanskelig å samle inn statistikk på dette området, da dette er ganske tabu. Spesielt i land hvor du får juling for å innrømme utroskap. Folk gjør seg kanskje også ekstra flid med å skjule utroskap i et land hvor man får juling for å gjøre dette. Det er langt flere drap i USA for eksempel, selv om dette belønnes med dødstraff i mange tilfeller i forhold til Norge som har ganske milde straffer, og langt flere drap.
Every man is the builder of a temple called his body.-

Henry David Thoreau (1817 - 1862)

Utlogget g0trice

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 454
  • Honnør: 70
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 454

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #26 : 06. februar 2012, 14:19 »
Altså.. dette har var en kar som hadde funni seg kvinnen i sitt liv, hadde sin beste venn ved sin side, og så sikkert for seg en lys og fin fremtid. De to ødela alt, tenk å gjøre noe sånt mot et annet menneske, noe sånt kan gjøre mye vondere en en straffbar handling. synes det var veldig bra av han å gi forloveren ordentlig bank, og om han hadde blitt skada for livet eller dødd hadde jeg sagt det samme, sånn jævla arroganse som det der finnes det bare en måte å ta knekken på, og det er ved å slå. og til hu kjerringa, hun fortjener absolutt en god runde hun og, men det å slå kvinner er jo en sak for seg, ikke det at hun ikke fortjener det, men tror det ligger i oss å aldri slå kvinner, det gjør det ivertfall hos de med hue på rette plassen. men hu burde deffinitivt ikke sluppet unna, personlig tror jeg jeg hadde barbert hodet hennes, kanskje gitt henne et lite snitt på kinnet ellernoe, for å arre henne slik som hun arret meg. jeg driter i om det eneste de gjorde var å knulle, det der er så jævla forbanna svikefullt at det selvsagt hadde vært 1000 ganger bedre om han forloveren aldri hatt blitt venn med brudgommen, og hu kjerringa aldri hadde sett på fyren engang, mye bedre en å lure han på den måten.

men helt horribelt at han faktisk prøvde på nytt med henne da, det var et feilgrep. spesielt det der med at det brøt sammen ganske fort, kan jo tenke seg hvordan det gikk til, hu kjerringa kom vel med et eller annet smart "ja altsa hva faen er problemet liksom, vi hadde bare sex da liksom hello, var jævla unødvendig av deg å slå han liksom, hello da" eller noe sånt annet arrogant piss. hadde ALDRI snakka med henne igjen.
kom hit for å drepe myter og tygge tyggegummi, og jeg er helt tom for tyggegummi...

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #27 : 06. februar 2012, 17:25 »
Det interessante i denne tråden er å se hva som beveger seg av holdninger der ute. Man ser ut fra denne saken at det norske regelverket faktisk ikke straffer noe så alvorlig som hor, og dermed blir det opp til hvert enkelt individ å mene i hvilken grad dette er en ugjerning. Det norske rettssystemet overser og feigt bagatelliserer hor, dette på tross av at det i kjølevannet av denne type svik og brudd skapes mye samfunnsmessig elendighet. For å finne en syndebukk er det en sint brudgom som her blir straffet, mens de virkelige synderne går fri. For meg fremstår saken som en skandale og er med på å bringe det norske folk inn i et moralsk lavmål som kan gjøre en flau over å være nordmann.

Norge har sett på seg selv som et kristent land - om ikke teokratisk kristent - så i hvert fall et demokrati basert på kristne verdier. Lengre unna sannheten kan man faktisk ikke komme, for det norge nå beveger seg mot minner mer om anarki og filosofisk satanisme enn kristendom.

I en oppegående rettsstat blir denne type gjerning håndtert følgende:

Når en mann treffer en ung pike i byen, en som er jomfru og forlovet med en annen mann, og han har samleie med henne, skal dere føre begge to til byporten og steine dem i hjel, piken fordi hun ikke ropte om hjelp enda hun var i en by, og mannen fordi han krenket en annen manns kvinne. Slik skal du rydde ut det onde hos deg.

5. Mos. 23-24.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #28 : 06. februar 2012, 17:30 »
Det interessante i denne tråden er å se hva som beveger seg av holdninger der ute. Man ser ut fra denne saken at det norske regelverket faktisk ikke straffer noe så alvorlig som hor, og dermed blir det opp til hvert enkelt individ å mene i hvilken grad dette er en ugjerning. Det norske rettssystemet overser og feigt bagatelliserer hor, dette på tross av at det i kjølevannet av denne type svik og brudd skapes mye samfunnsmessig elendighet. For å finne en syndebukk er det en sint brudgom som her blir straffet, mens de virkelige synderne går fri. For meg fremstår saken som moralsk katastrofal og er med på å bringe det norske folk inn i et etisk lavmål som kan gjøre en flau over å være nordmann.

Norge har sett på seg selv som et kristent land - om ikke teokratisk kristent - så i hvert fall et demokrati basert på kristne verdier. Lengre unna sannheten kan man faktisk ikke komme, for det norge nå beveger seg mot minner mer om anarki og filosofisk satanisme enn kristendom.

I en oppegående rettsstat blir denne type gjerning håndtert følgende:

Når en mann treffer en ung pike i byen, en som er jomfru og forlovet med en annen mann, og han har samleie med henne, skal dere føre begge to til byporten og steine dem i hjel, piken fordi hun ikke ropte om hjelp enda hun var i en by, og mannen fordi han krenket en annen manns kvinne. Slik skal du rydde ut det onde hos deg.

5. Mos. 23-24.




Det er galskap å følge normer og regler fra ei bok som er skrevet for over 2000 år siden. At folk ikke forstår det... 
Forsåvidt enig med deg angående det at der er mye dårlig moral ute og går om dagen, men disse gamle tullebøkene kan man godt brenne for min del. Eventyr er det.


Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #29 : 06. februar 2012, 17:50 »
Det er galskap å følge normer og regler fra ei bok som er skrevet for over 2000 år siden. At folk ikke forstår det...
Hvilken automatikk er det i at gamle normer og lover er galskap? Betyr dette at jo nyere en lov er, jo bedre er den? Hva synes du om ekteskapsloven fra 2009?

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!