Skrevet av Emne: Fikk grisebank for brude-sex  (Lest 19176 ganger)

Utlogget Luxer

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 432
  • Honnør: 31
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 432

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #30 : 06. februar 2012, 17:55 »
Idioten fortjente bank, skjønner mannen som gjorde det 100%. Er noen grenser man bare ikke krysser, som å svikte kameraten din 100% på den dagen som for mange skal være den lykkeligste dagen i livet. Føler seg nok smart nå  Tongue

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #31 : 06. februar 2012, 18:02 »
Hva synes du om ekteskapsloven fra 2009?
Fantastisk! Gay is ok! Bare spør frelseren din...


Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #32 : 06. februar 2012, 18:03 »
Hvilken automatikk er det i at gamle normer og lover er galskap? Betyr dette at jo nyere en lov er, jo bedre er den? Hva synes du om ekteskapsloven fra 2009?


Jeg vet ikke hva ekteskaptsloven fra 2009 sier, men poenget mitt er at verden vi lever i ikke er den samme som den var for 2000 år siden.

Synes du en rettstat er særlig bra når den håndterer utroskap og hor med steining?

Nyere lover trenger selvsagt ikke være bedre, men de vil vel passe samfunnet bedre enn lover som ble laget for 2000 år siden.

Edit: Dersom loven sier at homofile og lesibske har rett til å inngå ekteskap så ser jeg ingen grunn til at det er feil? Kunne ikke brydd meg mindre, da det ikke påvirker meg.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #33 : 06. februar 2012, 18:06 »
Jeg vet ikke hva ekteskaptsloven fra 2009 sier, men poenget mitt er at verden vi lever i ikke er den samme som den var for 2000 år siden.

Den sier at homofile kan gifte seg og, om jeg ikke tar feil, adoptere. Dette provoserer Carnivore, som er kristen, noe jeg synes er underlig, med tanke på at Jesus selv hadde to fedre.

Utlogget simengul

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #34 : 06. februar 2012, 18:10 »
Skjønner at han angrep mannen, skulle likt at han ga bruden litt "straff" også.  Norske menn, eller kan jeg si 2012 menn er så tøffler, ser hele tiden på byen og andre situasjoner der dama/kjæresten kliner med andre menn, så blir mannen sur og starter og lage bråk med mannen, vis mannen ikke er en du kjenner så bare takk han for han beviste at dama di er løs, gi dama en fik og avslutt forhold. hard ? what

Utlogget Kris_92

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 84
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 84

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #35 : 06. februar 2012, 18:14 »
Dama fortjente en kraftig ørefik og forloveren fortjente juling. Hvem faen klarer og IKKE reagere sånn når dama du har vært sammen med i 4-5år og skal gifte deg med ligger og puler bestekompisen din i stua di? 75 dager er tilbakestående.
8*145/7*80/7*135

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #36 : 06. februar 2012, 18:19 »
Skjønner at han angrep mannen, skulle likt at han ga bruden litt "straff" også.  Norske menn, eller kan jeg si 2012 menn er så tøffler, ser hele tiden på byen og andre situasjoner der dama/kjæresten kliner med andre menn, så blir mannen sur og starter og lage bråk med mannen, vis mannen ikke er en du kjenner så bare takk han for han beviste at dama di er løs, gi dama en fik og avslutt forhold. hard ? what


Disse jentene du ser der er ikke verdt en dritt, så jeg ser ikke hvorfor man skal utsette seg selv for muligens prikk på rullebladet og bot for å kline til en annen kar inne på en uteplass for å så bli utestengt derfra og havne i glattcelle.
Jeg ser det på en annen måte: man the fuck up og kom deg videre istedet for å bruke tid på ei sånn fette som det der..
Jeg har ikke vært i samme situasjon selv, men jeg har vært borti ei ordentlig råtten jente og jeg er veldig glad for at jeg bare kuttet kontakten og gikk videre uten noe mer tull.

Utlogget simengul

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 11
  • Honnør: 5
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 11

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #37 : 06. februar 2012, 18:23 »

Disse jentene du ser der er ikke verdt en dritt, så jeg ser ikke hvorfor man skal utsette seg selv for muligens prikk på rullebladet og bot for å kline til en annen kar inne på en uteplass for å så bli utestengt derfra og havne i glattcelle.
Jeg ser det på en annen måte: man the fuck up og kom deg videre istedet for å bruke tid på ei sånn fette som det der..
Jeg har ikke vært i samme situasjon selv, men jeg har vært borti ei ordentlig råtten jente og jeg er veldig glad for at jeg bare kuttet kontakten og gikk videre uten noe mer tull.

Tror du leste inlegget mitt feil, jeg sier at vis du kommer i en sånn situasjon på et utested eller lignende, så TAKK mannen, IKKE slå. 

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #38 : 06. februar 2012, 18:25 »
Tror du leste inlegget mitt feil, jeg sier at vis du kommer i en sånn situasjon på et utested eller lignende, så TAKK mannen, IKKE slå. 

Ah.. my mistake.. ja da er vi jo enige. Hadde ikke akkurat takket han, men skjønner hva du mener.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #39 : 06. februar 2012, 18:26 »
Jeg vet ikke hva ekteskaptsloven fra 2009 sier, men poenget mitt er at verden vi lever i ikke er den samme som den var for 2000 år siden.
Verden er ikke den samme, men mennesket er det samme og dermed også det etiske grunnlaget.
Sitat
Synes du en rettstat er særlig bra når den håndterer utroskap og hor med steining?
Det er nødvendig at ugjerninger straffes. Hor er så alvorlig at det kvalifiserer til dødsstraff ja.
Sitat
Nyere lover trenger selvsagt ikke være bedre, men de vil vel passe samfunnet bedre enn lover som ble laget for 2000 år siden.
Skal lover passe samfunnet eller mennesket?
Sitat
Edit: Dersom loven sier at homofile og lesibske har rett til å inngå ekteskap så ser jeg ingen grunn til at det er feil? Kunne ikke brydd meg mindre, da det ikke påvirker meg.
Betyr dette at det eneste som bryr deg er det som direkte påvirker deg?
En slik liberal lov påvirker oss alle indirekte fordi den endrer samfunnet.

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #40 : 06. februar 2012, 18:28 »
Hor er så alvorlig at det kvalifiserer til dødsstraff ja.


hehehe woooow, der var jeg brått ferdig med å diskutere med deg. Lykke til videre!   woot

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #41 : 06. februar 2012, 18:36 »

Jeg ser det på en annen måte: man the fuck up og kom deg videre istedet for å bruke tid på ei sånn fette som det der..
Jeg har ikke vært i samme situasjon selv, men jeg har vært borti ei ordentlig råtten jente og jeg er veldig glad for at jeg bare kuttet kontakten og gikk videre uten noe mer tull.
Du erkjenner altså at utro jenter ikke er noe å spare på - der er vi heldigvis enige.
Men du synes å mene at det bare er tilstrekkelig å overse dem.
Hva hvis vi snakker om et forlovet par som i denne saken? Eller et gift par? Et par med barn? Tror du da det bare er å overse sviket hennes?
Poenget er at hvis ikke lovbryterne straffes fortsetter de med elendigheten sin.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #42 : 06. februar 2012, 19:29 »
Verden er ikke den samme, men mennesket er det samme og dermed også det etiske grunnlaget.Det er nødvendig at ugjerninger straffes. Hor er så alvorlig at det kvalifiserer til dødsstraff ja.Skal lover passe samfunnet eller mennesket?Betyr dette at det eneste som bryr deg er det som direkte påvirker deg?
En slik liberal lov påvirker oss alle indirekte fordi den endrer samfunnet.å
Utroskap er forferdelig men strengt tatt ikke så veldig alvorlig. I de fleste tilfeller vil utroskap i hvertfall for den ene parten si at den personen ikke var som antat. Selvfølgelig vil det nok kunne være svært sårende og i en del tilfeller vil en vel si at personene burde forvente seg juling. Ser strengt tatt ikke nødvendigheten med å risikere fengselstraff og andre sanksjoner for noen som tydeligvis ikke var de en trodde de var. Dersom bibelen var en moralsk rettesnor er det vel bare å gå å voldta, gifte seg med offeret for så som mann å besteme når en vil ha sex med sin kone.
Forøvrig mener jeg at dersom forloveren ligger med bruden bør en i verstefall forvente seg juling, å ikke gå å sutre dersom det er resultatet. Brudgommen bø heller være glad for at han opplevde det før en senere. Dethadde hvertfall jeg hvert.

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #43 : 06. februar 2012, 21:58 »
Utroskap er forferdelig men strengt tatt ikke så veldig alvorlig. I de fleste tilfeller vil utroskap i hvertfall for den ene parten si at den personen ikke var som antat. Selvfølgelig vil det nok kunne være svært sårende og i en del tilfeller vil en vel si at personene burde forvente seg juling. Ser strengt tatt ikke nødvendigheten med å risikere fengselstraff og andre sanksjoner for noen som tydeligvis ikke var de en trodde de var. Dersom bibelen var en moralsk rettesnor er det vel bare å gå å voldta, gifte seg med offeret for så som mann å besteme når en vil ha sex med sin kone.
Forøvrig mener jeg at dersom forloveren ligger med bruden bør en i verstefall forvente seg juling, å ikke gå å sutre dersom det er resultatet. Brudgommen bø heller være glad for at han opplevde det før en senere. Dethadde hvertfall jeg hvert.
Utroskap er alvorlig fordi det ødelegger menneskers liv i form av ekstrem sorg, depresjoner, problemer med selvbilde og i værste fall selvmordstanker. Ringvirkningene av et ødelagt liv i samfunnet kan være veldig store. Så har man sinnet og frustrasjonen som oppstår. I værste fall ser vi at kona blir tatt av dage av sin egen mann fordi samfunnet ikke straffer sviket.
Der det er barn inne i bildet kan det bli til stor ulempe og smerte også for dem.
Utover dette viser naturen alvoret ved at utro kvinner som går til en ny mann sprer kjønnssykdom. Sterilitet er et vanlig utfall, og hvis en kvinne har smittet sin mann og gjort han steril uten at han vet om dette, snakker vi ikke lengre bare om svik.

Sum a summarium er hor/utroskap noe som skaper tragedier og oppløser familien. Dermed forpester det samfunnets grunnstein. Nettopp fordi denne ugjerningen er så alvorlig kreves den strengeste straff for å minimere elendigheten.

Utlogget RkD

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 540
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 540

Sv: Fikk grisebank for brude-sex
« #44 : 06. februar 2012, 22:35 »
I værste fall ser vi at kona blir tatt av dage av sin egen mann fordi samfunnet ikke straffer sviket.


Ironisk at ditt værste fall innebærer drap av konen når du litt tidligere i diskusjonen mente at utroskap burde straffes med steining av både kone og evt menn hun hadde sex med.
Jeg er dog enig i at utroskap kan være svært tungt for mange, men tror at tilnærmet samtlige i dagens samfunn heller vil oppleve at noen er utro mot de, enn at noen de er glad i skal bli steinet til døde for utroskap.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!