Skrevet av Emne: noen tanker/forslag/tips til opplegget? :)  (Lest 958 ganger)

Utlogget AdrianA

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

noen tanker/forslag/tips til opplegget? :)
« : 07. februar 2012, 23:09 »
Starta endelig og trene fra 1 januar etter mange år med rusproblemer etc. Har trent ca 5-6 dager i uka, der jeg i de 3 første ukene bare trente cardio, ca 20 min på sykelen og 25 på 3d mølla. Dietten var random, jeg jikk nesten ned til 0 karb og bare protein rik mat som fisk, kylliing, svin, biff etc. Ting jikk strålende og vekten jikk ned, men så ble kroppen utmatta pga ingen karb så jeg satt meg ned for og kansje prøve og gjøre det litt mere seriøst og bedre. Så jeg la om trening til at jeg starta med 25-30 min cardio på 3d-mølla som går utpå at jeg varmer opp i noen minutter på ca 6 i et minutt, så opp på 11 i to min så tilbake. Etter det så har jeg starta med og trene en muskel gruppe pr trening rett etter cardio. Mandag = Bryst, Tirsdag = rygg etc. Og så var det kosten, den er som følger: 0600/en skål med havregryn og en shake, bytter av og til havregrynen ut med 2 skiver med makrell i tomat, skinke etc. 0930/ 2 knekkebrød med skinke, 2 egg og en halv shake(1 scoop). 1230/det samme som 0930 bare plusser på med et egg eventuelt. 1600/middag før trening består som regel av, karboen: fullkornpasta, fullkorn ris, poteter. Proteinen: fisk, karbonadekjøttdeig, kyllingkjøttdeig/kylling, svin, biff, egg/omelett. san ca i den dur. Så 1.5 time etter det måltide så er det klart for trening, måten jeg gjør det på når er forklart lenger oppe. Rett etter trening, raske karbs som applesiner, banan etc og en shake. ca 1 time etter det så spiser jeg mest sannsynlig litt av restene av måltidet før trening. Etter det så går det i shaker eller egg før senga. Ehm jeg tar 2000mg omega 3 der jeg tar to kaspler om morgen og 1 pr måltid, totalt 4. drikker ca 1g c-vitaminer hver dag/annehver. og tar ca 500mcg vitamin b-12 i uka. Drikker ca 2-3L med vann hver dag. Jeg føler det går STRÅLENDE og har planer om og kjøre på Grin  Akkurat nå så veier jeg ca 93-95Kg og er 1.80 høy. Dette er det som angår mine treningsdager for tiden. Innslag/forslag/tips alt tas imot med opne armer Wink er det noe mere spørsmal så svarer jeg gjerne!

Tusen takk på forhånd biggrin

Utlogget AdrianA

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 24
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 24

Sv: noen tanker/forslag/tips til opplegget? :)
« #1 : 08. februar 2012, 16:31 »
bump

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!