Skrevet av Emne: Utlagt tarm spørsmål! sex  (Lest 16385 ganger)

Utlogget x-ray

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Utlagt tarm spørsmål! sex
« : 09. februar 2012, 10:51 »
Jeg er en jente som har datet en gutt over noen mnd, men ikke kommet til steget sex enda. Da han har fortalt meg at han har utlagt tarm. Han er verdens beste gutt, og for meg er dette ikke noe problem, selv da han var veldig nervøs for å fortelle meg dette.

HVA SIER FOLK PÅ FORUMET? Gutter som jenter. Hva hadde DU gjort, og hvordan hadde du reagert dersom din date hadde hatt utlagt tarm? Sluttet å date? Eller gjort det beste ut av det?

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #1 : 09. februar 2012, 10:52 »
Hva er utlagt tarm?

Jeg har ikke veldig lyst til å google...
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget x-ray

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #2 : 09. februar 2012, 10:56 »
Det er at du har en pose på magen som samler avføringen, som du tømmer i do. Stomi kalles det.

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #3 : 09. februar 2012, 10:59 »
Du sier han at han er verdens beste og at det ikke er et problem.. Da er det vel ikke et problem da Wink Hva andre mener har vel ikkenoe å si?
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget x-ray

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #4 : 09. februar 2012, 11:04 »
Nei, for min del. Lurer bare på hvordan andre hadde reagert i samme situasjon.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #5 : 09. februar 2012, 11:06 »
Jeg er en jente som har datet en gutt over noen mnd, men ikke kommet til steget sex enda. Da han har fortalt meg at han har utlagt tarm. Han er verdens beste gutt, og for meg er dette ikke noe problem, selv da han var veldig nervøs for å fortelle meg dette.

HVA SIER FOLK PÅ FORUMET? Gutter som jenter. Hva hadde DU gjort, og hvordan hadde du reagert dersom din date hadde hatt utlagt tarm? Sluttet å date? Eller gjort det beste ut av det?

"Gjort det beste ut av det"....høres ut som en reserveløsning....

Det er selvfølgelig noe uvanlig, men om en virkelig er glad i noen så betyr ikke det der noe...skal ikke bety noe for andre heller for den saks skyld
Dersom selve anordninge er et "problem", så får trøsten være at en blir fort vant til det meste...og akkurat det der er ikke rare greiene å bli vant til spør du meg!
Anordningen er forøvrig ikke så ille visuelt sett som en skulle få inntrykk av i det andre innlegget ditt.

Disse tingene er nok dessverre en større issue for den som har det enn for de som er rundt dem. Ja, det er noe de fleste andre ikke kjenner så mye til, og selve begrepet "utlagt tarm" høres jo vitterlig litt lite apetittelig ut, men personen er jo med et bittelite unntak akkurat som alle andre Smiley


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #6 : 09. februar 2012, 11:12 »


Kanskje litt slemt.
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget SiljeS

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 22

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #7 : 15. februar 2012, 23:10 »
Spørs vel hvor følelsesmessig involvert du er. Selv ville jeg nok kviet meg - veldig.
Silje bygger muskler Smiley

Benk: 30 kg
Frontbøy: 30 kg
Beinpress: 220 kg

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #8 : 15. februar 2012, 23:23 »
Jeg er en jente som har datet en gutt over noen mnd, men ikke kommet til steget sex enda. Da han har fortalt meg at han har utlagt tarm. Han er verdens beste gutt, og for meg er dette ikke noe problem, selv da han var veldig nervøs for å fortelle meg dette.

HVA SIER FOLK PÅ FORUMET? Gutter som jenter. Hva hadde DU gjort, og hvordan hadde du reagert dersom din date hadde hatt utlagt tarm? Sluttet å date? Eller gjort det beste ut av det?

Er du perfekt selv, da?
Lurer på hvordan du hadde reagert hvis typen din ba folk på forumet stemme over hvorvidt han burde dumpe deg hvis du la på deg fem kilo, eller "gjøre det beste ut av det".

Og hvorfor vente i månedsvis med å ha sex? Jeg synes typen din virker veldig tålmodig som holder ut så lenge. Han er sannsynligvis en bra fyr og fortjener en bra dame, utlagt tarm eller ikke.




Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget x-ray

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 4
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #9 : 16. februar 2012, 13:27 »
Tror ikke Lokomotivet har lest at jeg har skrevet at det ikke har noe å bety for meg....jeg ville bare vite om det har noen rolle for folk flest.

Jeg er langt fra perfekt, og har aldri sagt at jeg er, har vært, eller kommer til å bli det heller.

Delte meninger om dette tydligvis. Men jeg bryr meg heldigvis ikke Smiley Var bare en  ny opplevelse!

Utlogget buzzy

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13

Sv: Utlagt tarm spørsmål! sex
« #10 : 09. april 2012, 12:06 »
Trur de fleste folk blir skremt når det er snakk om skavanker,missdannelser eller noen som er anderledes, det er sånn de fleste reagerer.
 
Jeg har en sønn på 2 år nå som har hatt stomi (utlagt tarm ) da han var nyfødt.Han har det ikke nå lenger, men er mulighet i fremtiden at han kan få det igjen.

 Så det er nok litt rart å se i begynnelsen, men tenk deg heller åssen typen din føler seg hva andre tenker om det.

Så lenge man liker den personen som han er, så burde man ikke bry seg om sånne "bagateller".
Ta han som den han er Wink

Synes typen din er tøff som fortalte det, for det var sikkert ikke lett for han.

Selvom han måtte det før eller seinere, så er det tøft gjort.

Lær deg og lev med det, for det har han gjort Wink


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!